Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:26 am



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Няма серво с пуснато Torque Pro 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Юли 18, 2020 7:02 pm
Мнения: 5
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Outback 2014 2.0D CVT
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

От тази година и аз се радвам на Subaru Outback 2.0D CVT 2014, до този момент безаварийно, да чукнем на дърво. Та викам си и аз, барабар Петко с мъжете, да си сваля Torque Pro и да следя малко повече данни по колата, предомно температури, сажди в ДПФ-а, регенерации и т.н. Вкарах PID-тата, дисплейте си показват каквото ми трябва, всичко е точно. Това, което ме притеснява е, че ако карам колата и същевременно съм се свързал и наблюдавам данните, сервоуправлението го няма. Воланът се върти много трудно, все едно няма никаква хидравлика. На таблото няма никакви индикации, всичко друго си е нормално, колата си върви както винаги.

Дали и други са забелязали такова нещо, ще се радвам да споделите наблюдения? Може да е от евтиния OBD2 конектор, китайски за 12 лв, знам ли :)

Поздрави

Вто Дек 22, 2020 11:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като ползваш елм адаптора, оставяш ли го нощем в колата или за по-дълъг период?
Предполагам че си още с оригиналния акумулатор - провери го в някой сервиз за батерии как е.
Мога да предложа друг елм за проба, уж читав ( ако цената е критерий ), но не помня някой да е споделял за подобен проблем

Вто Дек 22, 2020 10:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юли 18, 2020 7:02 pm
Мнения: 5
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Outback 2014 2.0D CVT
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Да, оставял съм го за по-дълго време. Ще проверя акумулатора, вероятно не е сменян до сега. Благодаря за насоката!

Чет Дек 24, 2020 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am
Мнения: 155
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В темата за Боксер дизел, там където са насоките за писането на нови PID колегата беше споменал за този проблем, ако изгасиш двигателя, без да си затворил приложението. Веднъж се случи и при мен, но на таблото светват лампи, заедно с изключването на сервото. Даване на контакт вади грешка, която след като се изтрие, всичко се оправя. Виждам, че проблемът при теб е малко по- различен, но може да ти е от полза.

Пет Дек 25, 2020 9:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
И при мен наблюдавам същата аномалия, колега. Не съм сигурен дали спира напълно сервото или се намаля помощта, която оказва на шофьора. Карал съм така и при движение разликата е сравнително малка. Моята верся на Torque е неплатената.
Мисля, че има предупреждения в началото на програмата, където се споменава, че автомобила не трябва да е в движение при изполване на адаптера.
Моят също е от евтните ELM адаптери. С Форестър SH 2008-ма година съм и електрическо серво.

Вто Яну 05, 2021 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юли 18, 2020 7:02 pm
Мнения: 5
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Outback 2014 2.0D CVT
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
За много години на всички колеги! Здраве и безаварийно каране! :)

Бях чел за проблемите, които се получават при гасене на двигателя и незатворена апликация. Затова винаги я затварям и спирам bluetooth на телефона преди гасене. Мисля, че и при мен сервото не спира напълно, но въртенето на волана е осезаемо по-трудно. Може пък да е и за добро, да не се разсейваме по време на шофиране. ;)

Вто Яну 05, 2021 1:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми то лампи светват, обаче на някои коли нов внос лееекинко са откачени доста лампи :)
Предвид, че сервото е електрическо аз залагам на окашкване по CAN. Добре ще е да се пробва с други устройства или Vagcom кабел да се види дали винаги прави този номер.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Яну 05, 2021 1:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор