|
Страница 1 от 1
|
|
Няма серво с пуснато Torque Pro
Автор |
Съобщение |
stmari
Регистриран на: Съб Юли 18, 2020 7:02 pm Постове: 5 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Outback 2014 2.0D CVT
Рейтинг: 30
|
Здравейте колеги, От тази година и аз се радвам на Subaru Outback 2.0D CVT 2014, до този момент безаварийно, да чукнем на дърво. Та викам си и аз, барабар Петко с мъжете, да си сваля Torque Pro и да следя малко повече данни по колата, предомно температури, сажди в ДПФ-а, регенерации и т.н. Вкарах PID-тата, дисплейте си показват каквото ми трябва, всичко е точно. Това, което ме притеснява е, че ако карам колата и същевременно съм се свързал и наблюдавам данните, сервоуправлението го няма. Воланът се върти много трудно, все едно няма никаква хидравлика. На таблото няма никакви индикации, всичко друго си е нормално, колата си върви както винаги. Дали и други са забелязали такова нещо, ще се радвам да споделите наблюдения? Може да е от евтиния OBD2 конектор, китайски за 12 лв, знам ли Поздрави
|
|
|
Вто Дек 22, 2020 11:28 am |
|
|
Vmax
|
Като ползваш елм адаптора, оставяш ли го нощем в колата или за по-дълъг период? Предполагам че си още с оригиналния акумулатор - провери го в някой сервиз за батерии как е. Мога да предложа друг елм за проба, уж читав ( ако цената е критерий ), но не помня някой да е споделял за подобен проблем
|
|
|
Вто Дек 22, 2020 10:18 pm |
|
|
stmari
Регистриран на: Съб Юли 18, 2020 7:02 pm Постове: 5 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Outback 2014 2.0D CVT
Рейтинг: 30
|
Да, оставял съм го за по-дълго време. Ще проверя акумулатора, вероятно не е сменян до сега. Благодаря за насоката!
|
|
|
Чет Дек 24, 2020 2:48 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Постове: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
В темата за Боксер дизел, там където са насоките за писането на нови PID колегата беше споменал за този проблем, ако изгасиш двигателя, без да си затворил приложението. Веднъж се случи и при мен, но на таблото светват лампи, заедно с изключването на сервото. Даване на контакт вади грешка, която след като се изтрие, всичко се оправя. Виждам, че проблемът при теб е малко по- различен, но може да ти е от полза.
|
|
|
Пет Дек 25, 2020 9:47 am |
|
|
PYankov
Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm Постове: 39 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
|
И при мен наблюдавам същата аномалия, колега. Не съм сигурен дали спира напълно сервото или се намаля помощта, която оказва на шофьора. Карал съм така и при движение разликата е сравнително малка. Моята верся на Torque е неплатената. Мисля, че има предупреждения в началото на програмата, където се споменава, че автомобила не трябва да е в движение при изполване на адаптера. Моят също е от евтните ELM адаптери. С Форестър SH 2008-ма година съм и електрическо серво.
|
|
|
Вто Яну 05, 2021 1:05 pm |
|
|
stmari
Регистриран на: Съб Юли 18, 2020 7:02 pm Постове: 5 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Outback 2014 2.0D CVT
Рейтинг: 30
|
За много години на всички колеги! Здраве и безаварийно каране! Бях чел за проблемите, които се получават при гасене на двигателя и незатворена апликация. Затова винаги я затварям и спирам bluetooth на телефона преди гасене. Мисля, че и при мен сервото не спира напълно, но въртенето на волана е осезаемо по-трудно. Може пък да е и за добро, да не се разсейваме по време на шофиране.
|
|
|
Вто Яну 05, 2021 1:36 pm |
|
|
ico_tech
|
Ми то лампи светват, обаче на някои коли нов внос лееекинко са откачени доста лампи Предвид, че сервото е електрическо аз залагам на окашкване по CAN. Добре ще е да се пробва с други устройства или Vagcom кабел да се види дали винаги прави този номер.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 05, 2021 1:59 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: sclera_bg и 49 госта |
|