Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:41 pm



Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Н6 загряване 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Юли 31, 2012 12:21 am
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6 2001
Телефон: 0888704900
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Скоро си взех един аутбек Н6 2001г и сожих агу веднага. На дълъг път и при изкачване на баири при по-високи обороти на ниска предавка,колата започва да загрява и дори прегрява. Спирам,изстива и се налага да долея вода. След известно каране,започваше пак да грее. Помислих че е от изпарителя,защото е на по високо ниво от капачката на радиатора. След известно време спря да грее,но продължава да губи вода. Днес шкартирах изпарителя и я карах на бензин,но загря повече от нормалното.
Знам че гарнитурите са им слабото място на тези модели,но маркучите на водата са меки,което ме навежда на мисълта,че не са те...
Ако някой може да помогне с мнение и решение на проблема ще съм благодарен
Поздрави!

Вто Авг 25, 2015 6:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 11:34 am
Мнения: 35
Автомобил: Outback H6 2005
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей,
Аз карам Outback H6 2005 и съм със същия проблем като теб. След всички тестове оставих колата на Краси за смяна на гарнитура ,защото друго не ми остана да пробвам. До 10дни колата трябва да е готова и ще ти споделя дали съм преборил проблемът.
Накратко ще ти опиша през какви стъпки минах:
-Преглед на газова система и смяна на изпарител
-Смяна на нов радиатор (защото беше започнал да се чупи към връзката към двигателя),термостат, капачка, антифриз
-Източване на цялата система, прочистване на системата със специална добавка, обезвъздушаване и всичко свързано с този процес

След всички тези операции колата продължаваше да издърпва течността от радиатора и да я връща в казанчето, а при по-топло време и бързо каране започване да вдига температура.
Извода беше ,че е духнала гарнитура. Тези двигатели имат метални гарнитури и при прегряване може да изкарат 2-3 години докато се прояви този проблем ,който имаме сега с теб.

Вто Авг 25, 2015 6:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 31, 2012 12:21 am
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6 2001
Телефон: 0888704900
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И аз мислех за гарнитурите,но основния признак за наличието им го няма. Незнам как е при боксера. При редовия двигател,проблемна гарнитура надува системата. Все пак ще чакам да споделиш какво се случва след смяната на твоите гарнитури

Вто Авг 25, 2015 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма значение дали е редови или боксер, а от значение е как е устроена охладителната система. При повечето автомобили (тук ти визираш редови) разширителния съд и той е под налягане и затова маркучите стават твърди, когато духа през гарнитурата. Клапана на капачката отваря на 1.5 бара и изхвърля антифриза. При Субару връща течност в разширителния съд доколкото си спомням при 1.1 бара и няма как да станат твърди маркучите при изправна капачка.

Вто Авг 25, 2015 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 31, 2012 12:21 am
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6 2001
Телефон: 0888704900
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Точно така. 1.1 бара... Значи в крайна сметка е много вероятно да са гарнитури

Вто Авг 25, 2015 8:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поразрови във форума, има описано как да тестваш дали е духнала гарнитура. Използвай търсачката.

Вто Авг 25, 2015 8:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Винаги са гарнитури ....

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Авг 25, 2015 9:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Още преди месец и нещо като говорихме в Горубляне ти казах: в съседната пряка, където е сервизът на йелоу такси, отиди и потърси Пепи Качев за мнение по въпроса. Никога не ме е подвел.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Авг 25, 2015 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 31, 2012 12:21 am
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6 2001
Телефон: 0888704900
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не си спомням кога е било,но ще ида..

Сря Авг 26, 2015 6:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 31, 2012 12:21 am
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6 2001
Телефон: 0888704900
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ходих и поиска да започнем от а,до я...
Сменихме и термостата. Пак си изхвърля вода и загрява. Маркуча от радиатора към термостата ми е студен,при загрял повече от нормално двигател. Сега съм отстранил термостата и не загрява. Идеята е да се прибера от морето до София.
И едно допълнение... В разширителния съд се появяват мехурчета въздух,идващи от капачката на радиатора. Това си мисля,че е стопроцентова индикация за гарнитури. Дано се размине само с тях,а не да се налага да се разправям и със спукана глава/и... ](*,)

Сря Сеп 09, 2015 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е не , за глава мисля, че е прекалено чак , но вади мотора и смяна на гарнитурите и то смени целия комплект, има го при Мимо13, в магазина в Младост 4 до бизнес парка.
Майстора да види задължително дали няма свличане на ризите между цилиндрите защото се получава при яко прегряване и тогава се шлайфа и блока! Главата се шлайва задължително, желателно е да я прави човек правил такова нещо , не кварталния майстор, за да знае какво да гледа!

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Сеп 09, 2015 1:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 12, 2013 6:12 pm
Мнения: 203
Местоположение: БУРГАС
Skype: natrapnic
Автомобил: OUTBACK 3.0 H6
Телефон: 0888886093
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Аз губих зверски антифриз, по 2 литра на месец. правих и сумати тестове и накрая и ремонт. :) сложиха ми един разтвор в нещо като епруветка на гърлото на радиатора. като се форсира два пати потъмня разтвора.
и се наложи да отворя двигателя. едната гранитура беше заминала.

направи един лесен тест.
салфетки или памук запали колата и някой да ти държи салфетката на азпуха възможно най близо. а ти форсирай няколко пъти
хубаво е на студена кола да го направиш. ако е гранитъра ще има пръзки в цвета на антифриза

Съб Сеп 12, 2015 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 11:34 am
Мнения: 35
Автомобил: Outback H6 2005
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Включвам се отново след като направих смяна на гарнитура и целия комплект свързан с нея + шлайфане и тн. Определено след изминати 1000км извънградско в Гърция на 28-30 градуса , 4 човека натоварена много добре, скорост 140-180км колата се държи много добре, много лесно се обезвъздуши, долял съм 2 пъти по 20мл, колата работи много по-добре и много тихо в сравнение с преди ремонта.

Пон Сеп 14, 2015 9:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Щом си доволен сподели къде направи ремонта и приблизително колко излезе...

Пон Сеп 14, 2015 9:21 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 11:34 am
Мнения: 35
Автомобил: Outback H6 2005
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ремонта го направи Краси - Subaruland , сумата е приблизително около 1700лв., но много зависи при отварянето веригата и частите около нея в какво състояние са. При мен бяха в добро и не се наложи смяна.

Пон Сеп 14, 2015 9:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 12, 2013 6:12 pm
Мнения: 203
Местоположение: БУРГАС
Skype: natrapnic
Автомобил: OUTBACK 3.0 H6
Телефон: 0888886093
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Цените горе долу са
Около 600 лв комплект гарнитури
антифриз 50лв
Масло около120 лв
Помпа водна 300 лв
Сваляне на двигател 400-600 лв
Силикон и други към 100 лв
Обтегачи на верига

Пон Сеп 14, 2015 10:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 11:34 am
Мнения: 35
Автомобил: Outback H6 2005
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Абсилютно задължително в този ремонт е проверка на главите и шлайфането им, иначе ремонт е извърпен на 1/2 и рискът след някакви км пак да стане е голям.

Пон Сеп 14, 2015 10:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 12, 2013 6:12 pm
Мнения: 203
Местоположение: БУРГАС
Skype: natrapnic
Автомобил: OUTBACK 3.0 H6
Телефон: 0888886093
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Да това забравих да опиша довечера като се прибера ще кача снимки от моят ремо
ремонт

Пон Сеп 14, 2015 10:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 12, 2013 6:12 pm
Мнения: 203
Местоположение: БУРГАС
Skype: natrapnic
Автомобил: OUTBACK 3.0 H6
Телефон: 0888886093
Рейтинг: 35
От звездите одобрен
Отговори с цитат
ето малко снимки


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Сеп 14, 2015 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 01, 2018 2:06 am
Мнения: 8
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6
Телефон: +359895111138
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Murphy написа:
Здравейте,
Скоро си взех един аутбек Н6 2001г и сожих агу веднага. На дълъг път и при изкачване на баири при по-високи обороти на ниска предавка,колата започва да загрява и дори прегрява. Спирам,изстива и се налага да долея вода. След известно каране,започваше пак да грее. Помислих че е от изпарителя,защото е на по високо ниво от капачката на радиатора. След известно време спря да грее,но продължава да губи вода. Днес шкартирах изпарителя и я карах на бензин,но загря повече от нормалното.
Знам че гарнитурите са им слабото място на тези модели,но маркучите на водата са меки,което ме навежда на мисълта,че не са те...
Ако някой може да помогне с мнение и решение на проблема ще съм благодарен
Поздрави!



Имах същият проблем с Н6 2002ра и след смяна на термостат, датчици и какво ли не се оказа че двете ми перки не работят, провери първо това, при мен ги сменях 3 пъти моторчетата защото магнитите на статора се разлепят и залепват на ротора в следствие на което не само че не може да се завърти нормално ротора но и при подаване на напрежение дава на късо и гори бушона.

Чет Ное 07, 2019 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: MitkoIvanov и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор