Автор |
Съобщение |
rosenaleks
Регистриран на: Съб Юни 02, 2018 4:41 pm Мнения: 56 Местоположение: Варна
Автомобил: Оpel Vectrolet, Outback 2,5 '10
Рейтинг: 90
|
iassen написа: Разликата е фрапираща, т.е. вече виждам нощем при пуснати къси светнлини.
ico_tech написа: Ефекта е повече от добър, бих казал поразителен. Колеги дайте малко снимки, иначе как да се убедят хората, че това е правилната процедура
|
|
|
Нед Яну 12, 2020 12:23 pm |
|
|
Alxx
|
Да ти кажа честно, твоите снимки показват фантастична разлика и на мен повече не би ми трябвало. Иначе за техничарите можеше да снимаш мерачката на светлинния поток по време на тестовете
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 12, 2020 8:05 pm |
|
|
rosenaleks
Регистриран на: Съб Юни 02, 2018 4:41 pm Мнения: 56 Местоположение: Варна
Автомобил: Оpel Vectrolet, Outback 2,5 '10
Рейтинг: 90
|
Еееех техничарите! Да бях знаел щях да снимам
|
|
|
Нед Яну 12, 2020 9:45 pm |
|
|
ico_tech
|
Нищо не съм мерил Alxx, но разликата е .... като да караш на габарити и изведнъж да си пуснеш фаровете. По въпроса с живота на новите рефлектори - вече отваряха фар правен преди 9 мес. Ами не беше много добре. Опциите не са много: 1.Купувате болт-он лупа с крушка и рефлектор (morimoto, koito и прочие) отваряте фара и сменяте. 2. Отваряте фаровете и вадите рефлекторите/ реметализация/ слагате обратно Трябва ви пистолет за горещ въздух, кашон 40/40/80 см, пластмасова шпакла, отвертка и... капки валерян/деанксид. Освен това си купувате лента за уплътнение - 3.1 м. Отнема около час на фар При вторият вариант оставате без кола за ... достатъчно дълго Но определено след 5-тата година фара е за скрап.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 2:12 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
Ицо, не знам, къде си правил твоите рефлектори, но моите ги бях пратил в Еверт Лак- Стрелча. 2 години след рециклирането светеха все така добре. Предполагам технологията е т. 2- реметализация.
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 3:22 pm |
|
|
ico_tech
|
Тези, за които говоря, са правени в София. От там предполагам (само предполагам), че са пращани в Стрелча. Тези, които слагах аз, са правени във Варна. Ето и малко снимки на рефлекторите - преди и след. Фаровете няма нужда да снимам. Не съм правил още реглаж. Прикачени файлове: IMG_3891.JPG Прикачени файлове: IMG_3889.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 5:56 pm |
|
|
valqk
|
Може ли контакти на хората в Стрелча? Някой знае ли дали правят ретро фит с лупи или само реметализират?
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 6:24 pm |
|
|
ico_tech
|
Тони, пусни в Гугъл Евертлак. Няма други в Стрелча. Ретрофит правят други фирми. Не знам дали конкретно тази се занимава с цялостно оформление на фарове. Ако решиш да правиш ретрофит на обикновен фар то си е "направи си сам". Лично аз никога не бих се вкарал в такъв филм. Дори търсих фарове за моята с обикновена крушка, но уви. Щото на обикновените дълги пред колата е ден. Ако все пак търсиш тръпка има доста инфо в нета и в тубата за рязане, лепене, напасване на лупи в обикновен фар.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 7:21 pm |
|
|
valqk
|
Още се триумя. Имам фарове за игра, но ме притеснява, че трябва да изстържа и изшлайфам стъклото за лупа. Не, че няма да го направя, но как ще стане е друг въпрос... За сега май ще си взема едни найтбрейкъри и ще си поиграя с всичките чифотве, кой свети най-добре. Може и да ми е ОК. Щом и ти казваш, че си си търсил фарове с обикновенна крушка... почвам още повече да се замислям. Е, аз съм с H4, но предполагам е до крушка и състояние на рефлектора най-вече. На Дънкан светят доста прилично и сигурно ще пробвам с найтбрейкър или нещо ?друго? първо.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 11:44 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Да споделя и аз. За съжаление не ми се дават по 200+ пари на фар да го отворят и после да се чудя кога ще замине и на автомобилите до сега: Легаси Б11 със стъклените фарове карах с подсилена крушка и си бяха ОК, Бек Б11 - с обикновенни крушки и се виждаше прилично Бек Б12 - полиране и подсилени крушки 2г. никакви ядове, сега гледам че пак са почнали да матират, но новият собственик да си преценява какво да прави Бек Б13- Полирах, сложих nigh breaker laser jet 150%+ - светят доста прилично, но единият фар е доста мръсен отвътре, но сравнено с обикновените крушки и матиралите фарове си е направо ден. Много се чудех дали ЛЕД да сложа, но се отказах.... За съжаление нито една от колите не свети както новото XV …. но шанс
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 8:20 am |
|
|
ico_tech
|
И на мен не ми се даваха, но като не виждаш нищо си е доста тегаво. В града се ядваше, но преходи по тъмно извън града бяха ужас. Никакво полиране, па и смяна на крушка не помага, ако няма къде да се отрази светлината. Не мисля, че новото XV е с различни фарове (вероятно лупите са пак на Koito), просто е ново . След някоя и друга година е готово. За съжаление, когато боядисваш пластмаса, ефекта не е за 100 години.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 12:12 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Прав си, но аз лятото пътувам главно вечер. Сега зимата също от нощните преходи съм доволен от полирането. Нямам снимки на б13 ката преди и след , но на пежото на един приятел имам. Ето как стана и разликата е огромна. Прикачени файлове: IMG_20200114_182841.jpg А ХВ то и леда много оказва влияние според мен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 6:32 pm |
|
|
Alxx
|
valqk написа: Още се триумя. Имам фарове за игра, но ме притеснява, че трябва да изстържа и изшлайфам стъклото за лупа. Не, че няма да го направя, но как ще стане е друг въпрос... За сега май ще си взема едни найтбрейкъри и ще си поиграя с всичките чифотве, кой свети най-добре. Може и да ми е ОК. Щом и ти казваш, че си си търсил фарове с обикновенна крушка... почвам още повече да се замислям. Е, аз съм с H4, но предполагам е до крушка и състояние на рефлектора най-вече. На Дънкан светят доста прилично и сигурно ще пробвам с найтбрейкър или нещо ?друго? първо. Що не пробваш с ксенон като моя? Вече е на над две години и нищо не съм сменял, свети доволно и не заслепявам - на реглажния стенд няма паразитни светлинки над снопа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 7:59 pm |
|
|
ico_tech
|
Кой Лед? Той не е ли само дейлайт? А полирането няма почти никакъв ефект ако нямаш рефлектори. Първо с полиране пробвах
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 8:28 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
ico_tech написа: Кой Лед? Той не е ли само дейлайт? ..... Къси, дълги... Дневни. Само халогенките са жълти. Тук май не си личи много Прикачени файлове: IMG_20191230_170123.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 8:45 pm |
|
|
Valio
|
На Фори SF5 и на Б13 съм с лед крушки на фаровете.Мога да споделя че специално от фаровете на форко/стъклени са/ никога не съм имал оплаквания,но като сложих ЛЕД-а прогледнах ,светят брутално и това за около 30евра...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 1:53 am |
|
|
Alxx
|
Валка, при мен е сходна разликата с китайски ксенон на стъклен фар, но крушките са с ламели срещу заслепяване, тоест имам равен сноп като при теб без отблясъци над линията на осветяване. Срещу скромните 38лв. Карам ги две пълни години и няколко месеца отгоре.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 8:23 pm |
|
|
shadow
Регистриран на: Нед Май 24, 2015 2:47 pm Мнения: 361 Местоположение: Шумен
Автомобил: Land Cruiser J95 5VZ-FE
Рейтинг: 138
|
Едно питане: Колко време (дни) работиха по фаровете? Че да знам психически за колко време да се подготвя.
_________________ ex - '04 Subaru Legacy B13 H4 2.0 Symmetrical AWD ex - '02 Audi A4 B6 Avant V6 3.0i Quattro ex - '06 Audi A6 4F Allroad V6 3.0 TDI Quattro current - '00 Toyota Land Cruiser Prado J95 V6 3.4
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 9:06 pm |
|
|
rosenaleks
Регистриран на: Съб Юни 02, 2018 4:41 pm Мнения: 56 Местоположение: Варна
Автомобил: Оpel Vectrolet, Outback 2,5 '10
Рейтинг: 90
|
При мен- две седмици. По-добре му се обади и попитай. Но пък си заслужава чакането
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 11:12 pm |
|
|
ico_tech
|
Ако е за Ауди може и по-бързо Просто си намери рефлектори (предполагам в Ауди форума има някой с два комплекта), възстановяваш ги и фаровете се правят за ден, най-много два. Всъщност не знам на Ауди за колко време падат фаровете - да не е някоя мисия невъзможна. Нашите са около 20 мин. с двама човека.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 21, 2020 9:58 am |
|
|