Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Окт 21, 2019 8:12 am



Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Температура на антифриза B13 H6 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 10:54 pm
Мнения: 5443
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Forester 2.0 AT '03
Рейтинг: 719
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чак пък догадки... пишат си хората. 221 F = 105 C
https://rennlist.com/forums/991-gt3-gt3 ... stion.html

Вто Сеп 17, 2019 8:30 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Дек 07, 2014 12:03 am
Мнения: 45
Местоположение: София
Автомобил: Subaru forester 2.0 S turbo AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
На колко градуса мърда стрелката?

Вто Сеп 17, 2019 9:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 12:23 am
Мнения: 1313
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 948
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, това е труден въпрос. Най-общо казано - мърда, когато топлообмена излезе извън контрол. Т.е. ЕКУ- то е приложило всички механизми за контрол и въпреки това температурата остава висока или се повишава. Това обаче се отразява различно при различните модели. Пример: гледам на моята Импреза постоянно стрелката - не мърда от средата. В един момент почва да ми мирише газ - проверявам изпарителя - леден. Отварям радиатора и почвам да наливам .... и така 3.2 литра. Та прави си сметка ;) Съпругата ми я ползва така (без антифриз) от месеци ROFL но според стрелката всичко е ток :beer:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Сеп 17, 2019 10:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 7:55 pm
Мнения: 2065
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 752
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Винаги съм твърдял, че изпарител монтиран високо(ако изключим трудното обезвъздушаване) е спасителен пояс за мотора ROFL Миризмата на газ ми е спасила не един или два мотора.

ico_tech написа:
...трипътен вентил с контролер. Някакси ме съмнява да са стигнали до такива крайности :)

Стигнали са. Не познавам системата в детайли, но знам, че освен термостат има ел. контролиран вентил за трети кръг на антифриза. Също знам, че "нормално" обезвъздушаване е сай-фай, ползва се някаква вакуум помпа за зареждане с антифриз. Мразя ВАГ, но Порше си е Порше.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Сря Сеп 18, 2019 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 12:23 am
Мнения: 1313
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 948
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами провокира ме да хвърля един поглед - 2015 GT3 Cup 991 :
- три (3) радиатора :-~
- два топлообменника - за масло двигател и масло кутия
- три термостата - за двигател, за масло двигател, за охлаждане турбина
- разширителен кръг и електронно управляем байпас
Топлинен кондензатор = многолитров съд (200+лтр), оттам идва дълбоката ми увереност, че няма да сложат такова нещо в кола :)
Как са се справили от Порше?
- 22 литра охладителна течност, която изрично е посочено, че се сменя с водЪ, ако се ходи на писта (20 лтр. вода:2 литра кондишънър) - това за 500 коня :giggle: Направо не знам как се оправят STI точилки със 7 литра водЪ ROFL
- 11 литра масълце (8.3 литра на смяна) и сух картер - разбирай непрестанно охлаждане на маслото, високоефективно, минимално разпенване, минимално изпарение.
А иначе Порше си е .... сериозна банка :)
Не казвам, че е лоша кола, но ако правиш 35-50 К км/годишно на това хайтек чудо, поддръжката му ще бъде като вноска за апартамент в Манастирски ливади.

За Субару нещата могат да се подобрят по доста начини. Просто хората се панират при температури над 100ºC, което не е болка за умиране, но явно създава неприятни асоциации с вряща на котлона тенджера. Обаче примерно, ако направиш колата на г-н Х да работи на 80º и почне да му гори бензина като ГАЗ 66, той дали ще е доволен? Едва ли.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Сеп 18, 2019 11:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 9:05 pm
Мнения: 372
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди няколко дни тествах как е темперетурата на маслото при мен.
Интересното е че расте по-бавно от тази на антифриза.
Примерно докато загрява колата т.е нормално каране без да натискам - маслото загряваше с 4-8 градуса по-бавно от антифриза.
Когато достигне 98 градуса (антифриз 98) , после антифриза пада по-бързо до 86 - 88.
И двете темеператури не надминаха 100 градуса при магистрално движение. Мислях, че маслото ще стигне до 120 .. но не.

Т.е като се замисля за Поршето как вдигаше температурата на маслото на клипа - явно при него системите са много по-различни.

Сря Окт 16, 2019 6:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 9:57 pm
Мнения: 2116
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '01 H6
Рейтинг: 256
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subarist написа:
Преди няколко дни тествах как е темперетурата на маслото при мен.
Интересното е че расте по-бавно от тази на антифриза.
Примерно докато загрява колата т.е нормално каране без да натискам - маслото загряваше с 4-8 градуса по-бавно от антифриза.
Когато достигне 98 градуса (антифриз 98) , после антифриза пада по-бързо до 86 - 88.
И двете темеператури не надминаха 100 градуса при магистрално движение. Мислях, че маслото ще стигне до 120 .. но не.

Т.е като се замисля за Поршето как вдигаше температурата на маслото на клипа - явно при него системите са много по-различни.


Хвани някои проход на пълна газ да видиш дали няма да мине 100на антифриза и 120 на маслото.
Магистралното е ясно, освен ако не я заковеш на 200 за 30-40минути

_________________
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja - продадена
first Love Leone '84
Facebook: Medovo Bee Farm

Чет Окт 17, 2019 8:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 02, 2013 11:57 pm
Мнения: 88
Местоположение: Варна
Автомобил: legacy 2.0R
Рейтинг: 37
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ето и един по-различен поглед върху охлаждането на H6. Темата е интересена до средата, след което се обсъжда конкретен проблем на потребител: https://www.subaruoutback.org/threads/h ... ce.504391/

Чет Окт 17, 2019 3:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: tiho и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор