Отговори на тема  [ 45 мнения ]  стр 1, 2, 3  Следваща
 Здравейте имам шум на помпа хидравлика 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Окт 22, 2007 10:42 pm
Мнения: 40
Местоположение: варна
Автомобил: Subaru 2.5 outback 99
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте имам шум на помпа хидравлика.Странното е че не губи масло а рейката е омаслена,преди течеше по малко но и сложих една присадка за 40лв и спря,или е толкова малко че не се вижда липса.Като запаля субито сутрин помпата леко вие и после звукът изчезва.и това всяка сутрин.Моля за съвет какво да правя и какви може да са последствиятя

Пон Дек 13, 2010 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 24, 2007 2:14 pm
Мнения: 43
Местоположение: Пловдив 0888964741
Skype: stanvel65
Автомобил: Outback 2.5 AT'98/Impreza2.0 AT'96
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
:smt023 Може от добавката да се е сгъстило маслото и докато е студено да ти вие помпата.Пробвай да източиш колкото можеш старото масло и сипи ново,чисто и с необходимите показатели.И според мен течовете се ремонтират.С добавките ефекта е временен и понякога правят бели.Аз лично на две от колите съм сменил лагер и всички гумени уплътнения на помпите. :smt023

_________________
Стигни там,за където си се запътил! Subaru Outback 2.5 AT '98/Impreza 2.0 AT'96/Forester S Turbo 2.0 AT'99 [email protected]

Пон Дек 13, 2010 10:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
вместо да даваш 40лв за добавки, можеше да си я ремонтираш сам за 15-20лв

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Вто Дек 14, 2010 8:11 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 10, 2015 8:48 pm
Мнения: 38
Skype: rujdata_1796
Телефон: 0899884295
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, колеги,
Извинявам се, че възкресявам толкова стара тема, но доста използвах търсачката и не намерих по-подходящо място да си задам въпроса, а той е:
Вярно ли е, че всички H6-ци имат проблем с виене на помпата за хидравликата при палене на студено рано сутрин?!? :shock: :sos: :swear:
Купих си H6-цата, навъртях й около 200км. градско каране, след което я закарах да й сменят консумативите, маслото на автомата, гарнитурите на капаците на глапаните на главите и предните биалетки. СЛЕД смяната на гореспоменатите неща се появи проблема с виенето на помпата на хидравликата сутрин рано при палене на студено. След като колата се покара и загрее - шума изчезва. Майсторите казаха, че горе на един от маркучите на хидравликата имало някаква скоба със заводски напън, която се измаряла с времето и най-вече след махане и слагане и се сменяла с такава с винт. Направиха го, 2 дни беше ок колата като запаля сутрин и на третият ден проблема рецидивира.
На 20000000000000 процента съм сигурен, че този проблем го нямаше преди смяната на консумативите! ](*,) :facepalm:
Моля Ви за съвет и помощ!
П.П.: Казаха ми, че ако трябвало да се сменя маслото на хидравликата било страшен филм поне 4 дни мъки по обезвъздушаване и т.н. - wtf?!?

Пон Ное 30, 2015 11:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой от майсторите сети ли се да ти смени о-пръстенчето, което на картинката от този линк ти е означено с номер 4? Това о-пръстенче май е най-често повтарящия се "проблем", който се проявява точно като застудее и първоначално само докато загрее автомобила/хидравличното масло, но след време ще започнат да се чуват страшни звуци все по-често.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!
 15

Вто Дек 01, 2015 12:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:good:
srg написа:
Някой от майсторите сети ли се да ти смени о-пръстенчето, което на картинката от този линк ти е означено с номер 4? Това о-пръстенче май е най-често повтарящия се "проблем", който се проявява точно като застудее и първоначално само докато загрее автомобила/хидравличното масло, но след време ще започнат да се чуват страшни звуци все по-често.

Вто Дек 01, 2015 11:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 10, 2015 8:48 pm
Мнения: 38
Skype: rujdata_1796
Телефон: 0899884295
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Много благодаря на отзовалите се, поръчах гарнитурката, близките дни като пристигне ще си я сменя и ще дам feedback! :)
П.П.: Трудно ли се сменя?(наскоро четох, в една друга тема тук, дето имаше линк към клипче в youtube, човека изпомпваше всичкото де що може atf от казанчето с една огромна пипета)

Вто Дек 01, 2015 2:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сравнително лесно се сменя. При студен двигател се отвива един болт (номер 2 в схемата), сменяш о-пръстена и след това внимаваш при обратния монтаж на щуцера да не разместиш пръстенчето. Може да прокапе малко масло, за това е добре да си подготвен с нещо за попиване.
Накрая, за по-сигурно, изпълни и една процедурка по обезвъздушаване (има я в прикачения документ към мнението на jonaka в тази тема).

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Дек 01, 2015 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
мене Любо ми я прави тая процедура - ново пръстенче + скоба с винт + нова течност.

Помогна донякъде - т.е. преди всяка сутрин ако е 7-8 градуса и надолу, прискърцваше ремъка при палене,
а помпата се чуваше като въртиш волана.

Сега, помпата не се чува хич, а ремъка прискърцва при палене само някъде около и под нулата :D

Вто Дек 01, 2015 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Вярно ли е, че всички H6-ци имат проблем с виене на помпата ?

:D Амиииии,май е вярно.Аз съм сменил 2 бр.помпи,последно смених маркучи,О-пръстени и сега чакам със свито сърце температурите да паднат под -7,за да видя имало ли е полза.Вади едно много неприятно металическо виене.Според последно мнение на разбиращ било от общо казано засмукване на въздух.Като загрее направо заспива.Показателно е,че първото нещо,което се продава от H6 на части са хидравличната помпа и предния капак.Лошото е,че като вземеш помпа 2-ра ръка,обикновено се развива след около месец,та вече не можеш и да я върнеш.А нова по спомен беше около 700-800 лв :( А това обезвъздушаване 4 дневно :facepalm: :shock: :-? .

Вто Дек 01, 2015 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 10, 2015 8:48 pm
Мнения: 38
Skype: rujdata_1796
Телефон: 0899884295
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Купих О-пръстенчето за 2,90лв. от Стимо ЕООД. :)
Не съм стигнал дотам още да го сменям, тъй като майсторите сложиха скоба с винт и на двата края на маркуча и майче вече не дърпа въздух и не вие помпата.
:-?
Ако почне пак при по-студените сутрешни паления -> ще сменя о-пръстенчето и ще стискам палци.
П.П.: Казаха ми също, че вариант е да поръчам оригинални нов маркуч и скоби, или пък да ми направят маркуч по поръчка..

Съб Дек 05, 2015 12:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Rumburak написа:
П.П.: Казаха ми също, че вариант е да поръчам оригинални нов маркуч и скоби, или пък да ми направят маркуч по поръчка..


е то е ясно, че е вариант :)
Любо беше споменал че с годините маркуча се втвърдява, не е толкоз еластичен; като добавиш и старо О-пръстенче, става мизерията.
set for failure, дет' казват...

Съб Дек 05, 2015 11:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Любо беше споменал че с годините маркуча се втвърдява, не е толкоз еластичен; като добавиш и старо О-пръстенче, става мизерията.
set for failure, дет' казват...

Преди време,като ходех все още в този сервиз не ми споменаха тия опции,а направо ми"намериха" втора употреба помпа,която пак се разви след 15 дена ](*,) (и странно не ми откриха първата....)

Съб Дек 05, 2015 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 26, 2015 9:24 am
Мнения: 98
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6-3.0 2001
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, от 2 дни и на мен ми се появи шум сутрин на запален двигател, но само като въртя волана. Като загрее добре двигателя, пак има шум, но е много по-тих. Лятото нямах този проблем. Течност имам, рейката ми е омаслена, но за 5 месеца и 5000км не ми е изгубила течност. Нормално ли е виенето на ниски температури или не?

Пон Дек 14, 2015 8:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 26, 2015 9:24 am
Мнения: 98
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6-3.0 2001
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Първият път лятото като бях при Любо, той ми каза карай я така докато не почне да губи течност , тогава ще рециклираме рейката , но шум тогава нямаше.

Пон Дек 14, 2015 8:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 16, 2014 2:34 pm
Мнения: 194
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2005
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,
И аз го имам този шум сутрин като запаля колата и дам пълен ляв или десен. Гледам има течност ( не се знае от кога е :-? ) и мисля да я сменя и да подменя О-пръстена.
Въпроса ми е дали ще изчезне шума и каква течност да взема?
Колата е Legacy 2.5 2005 г.

Пон Дек 14, 2015 11:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 26, 2015 9:24 am
Мнения: 98
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6-3.0 2001
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Само да отбележа, че днес сутринта на 1 градус свиреше, а след работа на 7 градуса след 8 часа престой никакъв шум :pardon:

Пон Дек 14, 2015 6:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 10, 2015 8:48 pm
Мнения: 38
Skype: rujdata_1796
Телефон: 0899884295
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Смених О-пръстенчето и вече не вие сутрин на студено :bow: =D> :hello:

Пон Дек 28, 2015 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 26, 2015 9:24 am
Мнения: 98
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6-3.0 2001
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, ако не се смени това пръстенче сега дори да си вие на студено, проблем ли е? Може ли така да се кара , ще дойде лято ще стане топло ще спре да вие и чак другата зима ще се мисли ?

Пон Дек 28, 2015 7:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm
Мнения: 514
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Заслужава ли си за 0,45лв и 20 мин. работа да вие като койот ,а после започва да насича и волана....

Пон Дек 28, 2015 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 45 мнения ]  стр 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор