Автор |
Съобщение |
101S
Регистриран на: Чет Ное 30, 2017 9:41 pm Мнения: 21 Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги, Имам проблем с колата. При подаване на газ се усеща удар под предния капак, при отнемане на газта пак се усеща същия удар. Някой знае ли от какво се получава това? Вече ходих на няколко сервиза и никой не ми даде адекватно мнение. Моля да предложите някой читав автосервиз.
|
|
|
Сря Юли 31, 2019 10:22 pm |
|
|
Valio
|
Защо си мислиш ,че тука сме врачки които трябва да знаят от кой град си та да ти препоръчаме сервиз
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 6:09 am |
|
|
101S
Регистриран на: Чет Ное 30, 2017 9:41 pm Мнения: 21 Рейтинг: 0
|
Колеги, става въпрос за гр. София.
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 8:00 am |
|
|
Valio
|
|
Чет Авг 01, 2019 8:15 am |
|
|
BAlexandrov
|
Кажи къде си ходил, каква ти е колата, какво са ти казали и какъв съвет искаш. Иначе аз мога да стрелям в тъмното - разбита ти е тази щангичка - pitching stopper
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 8:48 am |
|
|
101S
Регистриран на: Чет Ное 30, 2017 9:41 pm Мнения: 21 Рейтинг: 0
|
Колата е Subaru Outbeck 165 кс. 2500 куб. 2007 година, бензин. Ходих в автосервиз STI. След тест драйв и разни огледи под капака казаха, че всичко е наред и ме препратиха в Джемини, защото този удар, може би е от скоростната кутия. После след диагностиката в Джемини казаха, че няма проблеми при скоростната кутия. Джемини, пък ме изпрати в Субаруленд при Краси. Той по време на тест драйв усети този удар, но не каза какъв е проблема, не било нещо страшно. Каза също, че няма проблем да се кара така, а според мен има проблем и може да стане по - голям след време. Краси ми препоръча добавка за масло за скоростната кутия. Как може някаква добавка да спре удара, нещо не ми се връзва и до там. Всички казват, колата няма проблем.
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 5:20 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Прегледай си тампоните на двигател,скоростна кутия и заден диференциал.
|
|
|
Нед Авг 04, 2019 6:16 pm |
|
|
101S
Регистриран на: Чет Ное 30, 2017 9:41 pm Мнения: 21 Рейтинг: 0
|
Колеги, здравейте,
Закарах колата в автосервиз DIVALS. След демонтаж и разглобяване на скоростната кутия се оказаха следните проблеми: 1. Подмяна на притискатели и фрициони на Лолкович и Лолреверс, даже не знам, дали се изписва така. 2. Подмяна на вулканизирани бутала. 3. Ремонт на хидротрансформатор. 4. Селеноиди 2 бр. в хидравличен блок. 5. Втулки. 6. Дистанционни шайби и барабан върху реверс на съединител. Всичко това 2980 лв. Честито на печелившите. Има ли някой с подобни проблеми?
|
|
|
Вто Авг 20, 2019 7:13 pm |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
Демек се е оправила колата с тези манипулации
|
|
|
Вто Авг 20, 2019 7:17 pm |
|
|
101S
Регистриран на: Чет Ное 30, 2017 9:41 pm Мнения: 21 Рейтинг: 0
|
Не, още не е ремонтирана. Не се знае какво още ще излезе, но това бил проблема и от там се получава удар.
|
|
|
Вто Авг 20, 2019 7:21 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Помисли си за друга кутия. За тези пари ще вземеш сигурно две.
|
|
|
Вто Авг 20, 2019 7:33 pm |
|
|
101S
Регистриран на: Чет Ное 30, 2017 9:41 pm Мнения: 21 Рейтинг: 0
|
|
Вто Авг 20, 2019 7:37 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Имам в предвид втора ръка - обади се по моргите, пусни тема в Купува с номера на кутията... Хубавото на симетричното задвижване е, че е еднакво за десен и ляв волан
|
|
|
Вто Авг 20, 2019 7:45 pm |
|
|
Cross
Регистриран на: Пон Юли 23, 2018 9:37 am Мнения: 8
Автомобил: Subaru Outback IV 3.6
Рейтинг: 0
|
При мен се получава подобен удар при рязко намаляване на скороста и след това веднага подаване на газ. Най-често се случва при преминаване през легнал полицай. Колата тръгва супер рязко, но се чува як удар. Няма значение на какъв режим на каране съм. Но не се случва всеки път. Мисля, че се случва само когато уцеля някакъв междинен момент на сваляне на степените на предавките, но аз като подам рязко газ, нещо се обърква.
Научих се да го избягвам като бавно си премествам крака от спирачката на газта и подавам по-плавно газ.
Чудя се, това повреда ли е, или всички с моя модел сме така?
|
|
|
Чет Сеп 19, 2019 9:48 am |
|
|
nelsky
Регистриран на: Пон Юли 02, 2018 5:34 pm Мнения: 41 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.6
Рейтинг: 64
|
Cross написа: При мен се получава подобен удар при рязко намаляване на скороста и след това веднага подаване на газ. Най-често се случва при преминаване през легнал полицай. Колата тръгва супер рязко, но се чува як удар. Няма значение на какъв режим на каране съм. Но не се случва всеки път. Мисля, че се случва само когато уцеля някакъв междинен момент на сваляне на степените на предавките, но аз като подам рязко газ, нещо се обърква.
Научих се да го избягвам като бавно си премествам крака от спирачката на газта и подавам по-плавно газ.
Чудя се, това повреда ли е, или всички с моя модел сме така? Абсолютно същото е и при мен. И аз се чудя дали има някакъв проблем. През последната седмица ми се случи обаче и само при намаляне, без да подавам газ. Колата я имам малко повече от година и за първи път го забелязах няколо месеца след като я купих.Но удара се усеща под колата а не към двигателя. Мисля си, че колата не "уцелва" предавката и затова се получава.
|
|
|
Чет Сеп 19, 2019 2:15 pm |
|
|
nelsky
Регистриран на: Пон Юли 02, 2018 5:34 pm Мнения: 41 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.6
Рейтинг: 64
|
Поразрових се из нет-а и попаднах на една тема свързана с този проблем. Това е първият пост: "I have a concern about the auto transmission in my 2011 Outback 3.6R with 1500 miles. On rolling stops (I usually complete my stops Officer but it's the best way to describe the problem) when I press the accelerator, the transmission sometimes shifts HARD with a slight BANG that lurches the car, then goes through the sequence of gears like normal. It's as though it can't downshift fast enough towards the stop, is stuck somewhere in between and BANG, is mistakenly caught blind in the shifting process. It only happens once every few days. Is the sign of a bad transmission at the outset or, am I spoiled by the smooth shifts of my previous Japanese cars including Acura, Infiniti and Lexus and Toyota? It otherwise shifts just fine. Been driving manual (clutch) and automatic transmissions for 36 years so, I'm certainly not a newbie. Thanks for any advice." А цялата тема може да се прегледа тук: https://www.subaruoutback.org/threads/i ... lem.36615/
|
|
|
Чет Сеп 19, 2019 4:05 pm |
|
|
ilko_1976
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 3:37 pm Мнения: 16 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 96 2,5 AT
Рейтинг: 0
|
Имах подобен проблем до днес,удар при подаване на газ.При мене се усещаше по- скоро под купето, като разбито каре на кардан.За мой късмет,след оглед в сервиз, се оказа разхлабен болт на гредичката под диферинциала. Незнам дали обесних добре,диферинциала се движеше нагоре-надоло на ръка.След като стегнаха болта удари вече несе усещат. Колата ми е Аутбек H6 B 12.
_________________ B12 H6
|
|
|
Чет Сеп 19, 2019 4:20 pm |
|
|
Cross
Регистриран на: Пон Юли 23, 2018 9:37 am Мнения: 8
Автомобил: Subaru Outback IV 3.6
Рейтинг: 0
|
|
Чет Сеп 19, 2019 5:09 pm |
|
|
Dormil
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 3:50 pm Мнения: 13 Местоположение: София, България
Автомобил: Subaru Outback 2.5 08'
Рейтинг: 5
|
Привет,
Аз също наблюдавам този проблем от две години, какво ли не проверява Любо дори преди два месеца отвори кутията.. изчисти я, провери соленоидите но пак без резултат. Дори ми се струва, че по-често започна да го прави. Интересно ми е колегата 101S ако смени половината чаркове на кутията дали ще отстрани проблема в дългосрочен план.
Случва се понякога не само на легнал полицай но и в завой ако е 90 градуса при излизане от него пак да изрита, точно смяна на предавка ще да е. Сега смятам да опитам с добавката на LUBEGARD® Synthetic Automatic Transmission Fluid Protectant която бе спомената в друга тема.
Интересно дали препрограмирането ще работи за 4АТ кутията и къде може да се направи. С Любо последно си говорихме, че правят корекции на H6 5АТ и се получава добре, но при 2.5 нямали практиката.
|
|
|
Пон Сеп 30, 2019 11:36 am |
|
|
Vmax
|
101S написа: Колеги, здравейте,
Закарах колата в автосервиз DIVALS. След демонтаж и разглобяване на скоростната кутия се оказаха следните проблеми: 1. Подмяна на притискатели и фрициони на Лолкович и Лолреверс, даже не знам, дали се изписва така. 2. Подмяна на вулканизирани бутала. 3. Ремонт на хидротрансформатор. 4. Селеноиди 2 бр. в хидравличен блок. 5. Втулки. 6. Дистанционни шайби и барабан върху реверс на съединител. Всичко това 2980 лв. Честито на печелившите. Има ли някой с подобни проблеми? За 3к лв ще се намери нова ОЕМ кутия. Не случайно в темата за сервизи не присъстват подобни сервизи. Ремонт на Субару кутия е най-добре да се прави в някой от специализираните сервизи за Субару.
|
|
|
Пон Сеп 30, 2019 11:54 am |
|
|