Отговори на тема  [ 23 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Проблем палене студен двигател 3.0 H6 B12 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега добавките в бензина си ги правя аз (наследство от университета), карам с малко над 100 октана бензин в момента след настройките пали и държи оборотите без проблем. Поне засега :giggle:

Пон Ное 04, 2019 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 31, 2017 4:43 am
Мнения: 35
Автомобил: Outback , H6 , 2001 г.
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз имах същия проблем . Оказаха се 2 хлабави болта на пасажерската гарнирура на всмукателния колектор. Затегнах ги с 25 Nm и сега двигателя мърка като коте глътнало швейцарски часовник :)

Чет Мар 18, 2021 12:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 02, 2017 6:45 pm
Мнения: 78
Местоположение: Пловдив и Димитровград
Автомобил: Outback 2 H6
Телефон: 0899261887
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
При мене всичко беше от газаджийте, но тъй като ги слагам всичките под един знаменател вече щото ходих и по София и Пловдив дори, никъв х... не става от тях, реших да си оправя проблема сам, след много четене и търсене, се разбра че сутрин колата когато е по хладно под 12 градуса примерно.. колата прави просто бедна смес сложих на температурния датчик малко преди компютъра съпротивление 8килоома с реле време от някакъв онлайн магазин за електроника в Бургас. Та проблема ми се реши окончателно. :lipseal: :beer:
 13

Сря Май 26, 2021 6:58 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 23 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор