Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:22 pm



Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Какъв воден радиатор за B12 H6 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Петко, благодаря за отговорите!
Преди тази тема прочетох тези във форума. Попитах и Алекс. Благодаря и на него! Единственото ми притеснение идва от това, че се слагат няколко охладителни тела едно пред друго, а се разчита на въздушния поток да ги охлажда. Хайде разчита не е точната дума, но все пак, за да има ефективен топло обмен е добре да има въздушен поток, който да охлажда по-добре тези радиатори. Въпроса ми е дали със слагането на радиатор за автоматика пред радиатора на климатика и този на двигателя няма да се застраши работата му?
Естествено тук говорим, ако радиатора е сложен така, че да пропуска въздуха коректно към следващите охладители и с някакво отстояние от тях.

Въпросите ми са най-вече свързани с това, че аз не гоня съществено надграждане на работата на двигателя. Гоня надеждност. 100 и над 100 градуса температура на охладителната течност при високи температури не ми харесва. Сигурно така са го мислили японците, но за мен прави прави работата на двигателя уязвима. Особено като знаем, че двигателите на Субару страдат от течащи гарнитури. Който каквото ще да ме убеждава високата температура няма как да не влияе негативно върху фланшови повърхности и техните тесни толеранси.

Благодаря!

Пон Ное 11, 2019 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ACID BURN написа:
Благодаря!


Голямо чудене за ежедневна кола.
Хората слагат челни интеркулери, маслоохладители освен на ск. Кутия и на двигателно масло, че понякога и други.
Тоя радиатор нее по голям от 20/20см и няма да влияе изобщо на потока.
Да не мислиш че когато маслото минава през радиатора с температура над 90гр. Е по добре.
Ако искаш да си на 100% сигурен плюс всичко това сложи и термостат с по ниска температура, тогава вече нямаш абсолютно никакви грижи и притеснения.
Аз тоя момент с термостата го пропуснах, и несъм имал проблеми, е и не карам точно като Петко.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Вто Ное 12, 2019 7:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Младене , качи снимки , че моята кола я продадох .

Сря Ное 13, 2019 8:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Младене , качи снимки , че моята кола я продадох .


При мен всичко се подреди толкова добре, че нищо несе вижда от снимките.

Моят маслен радиатор е от паджеро автомат, охладител за ск.кутия. 20-25см широк на 10-12 висок, сложихме го под свирките на гредата. Пада се малко зад бронята по скоро е срещу долният отвор на бронята.

При мен се получи много добре. Благодаря на приятелите които се включиха :bow:
Към шкорпиловци с пълна газ по завоите нямах никакви проблеми.
Но мисля че е добре термостата да е малко по хладен 2-3 градуса надолу.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm
 4

Сря Ное 13, 2019 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Иначе заради ей това направих ремонт на мотора.
Затова препоръчвам на всички да си сменят смотания стоков радиатор. Несе знае кога ще гръмне тоя стар прегорял буклук.
Моя се беше пукнал точно под лепенката, толкова малко че като е топла колата се изпарява и не се вижда.

При мен мотора нищо му нямаше, но като дадеш газ вдигаше температура. Тя системата нее била хермитична и прави възглавница.

Сега поне знам че няма да имам ядове с мотор, вериги, всичко е сменено.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Ное 13, 2019 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за отговорите, Младене! :)

Всичко, което ме интересуваше вече ми е ясно как ще го реализирам.
Иначе при мен радиатора изпуска леко и бих искал възможно най-скоро да го сменя, но именно заради проблематиката с охлаждането на двигателя, както и на кутията търсех по-устойчиво решение. Аз принципно не карам бързо с тази кола, но има моменти в които ми се кара. Допълнително като карам лятото не искам да имам едно на ум, че може да ми издуха двигателя заради прегряване и гарнитури. Отделно ако работата на автоматика се подобри ще се подобри и комфорта в колата.
Всичко това ме караше да проуча въпроса. Като имам възможност да действам по въпроса ще се ориентирам към такива радиатори.

Благодаря!
Александър

Сря Ное 13, 2019 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ACID BURN написа:
Благодаря за отговорите, Младене! :)

Всичко, което ме интересуваше вече ми е ясно как ще го реализирам.
Иначе при мен радиатора изпуска леко и бих искал възможно най-скоро да го сменя, но именно заради проблематиката с охлаждането на двигателя, както и на кутията търсех по-устойчиво решение. Аз принципно не карам бързо с тази кола, но има моменти в които ми се кара. Допълнително като карам лятото не искам да имам едно на ум, че може да ми издуха двигателя заради прегряване и гарнитури. Отделно ако работата на автоматика се подобри ще се подобри и комфорта в колата.
Всичко това ме караше да проуча въпроса. Като имам възможност да действам по въпроса ще се ориентирам към такива радиатори.

Благодаря!
Александър


Бързо или не магистрално 140 дълго изгачване леко зацапн радиатор 4 човека и много багаж, малко насрещен вятър, външна температура 38+ са прекрасни условия за прегряване.
Ще изтърве някоя скоба или маркуч ще се пръсне.
А и като сменяш радиатора задължително нови маркучи (освен ако не си ги сменял скоро)
Моите видимо бяха добре и понеже минах 3500за ремонт си го спестих, и единия се сцепи след 3 месеца, добре че паркирах пред нас като гръмна.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Ное 13, 2019 6:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Нужно ли е да са оригинални маркучите или качеството на афтърмаркет маркучите е добро? Тук не го казвам от гледна точка на бюджет. Казвам го от гледна точка на наличност.
Иначе да, на мен притеснението ми е от големия товар и високите температури не толкова от високите скорости.

Сря Ное 13, 2019 10:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ACID BURN написа:
Нужно ли е да са оригинални маркучите или качеството на афтърмаркет маркучите е добро? Тук не го казвам от гледна точка на бюджет. Казвам го от гледна точка на наличност.
Иначе да, на мен притеснението ми е от големия товар и високите температури не толкова от високите скорости.

Аз ползвам само оригинални части, взимам ги от сервиз 1040 , има всичко. Рядко се налага да се чака за такива консумативи.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Чет Ное 14, 2019 7:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm
Мнения: 491
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
ACID BURN написа:
Нужно ли е да са оригинални маркучите или качеството на афтърмаркет маркучите е добро? Тук не го казвам от гледна точка на бюджет. Казвам го от гледна точка на наличност.
Иначе да, на мен притеснението ми е от големия товар и високите температури не толкова от високите скорости.

Аз ползвам само оригинални части, взимам ги от сервиз 1040 , има всичко. Рядко се налага да се чака за такива консумативи.



Сашо, заложи на оригинала :beer: Нещо много се втелясвате. Лятото в най голямата жега Б13 със сток радиатор и след ремонт на мотора (даже по едно и също време си правих мотора когато и Младен) повече от 96 колата не вдига. Имам си стоколият охладител на скоростите като буркан от детско пюре. А и мотора не ми е правен от някой гуру :good: :bow: Тия кошери греят магистрално на баир и то главно към София по Вакарел със 150-160 куфара на покрива и 4 души с багаж до горе вдига за минута 101 и после веднага пада на 98 без да се връща газта. :beer: :beer:


А 1040 взима частите от Марин ROFL ROFL ROFL


ACID BURN , Нещо и като име си ми много познат и като ник.... даже ако си байкър преди може да сме карали заедно. От мтб-бг ми е много познато... :beer: :beer:

_________________
Subaru XV Premium 2.0 `18
Subaru Outback H6 3.0 `05
Subaru Outback H6 3.0 `03
Subaru Outback 2.5 `98 USA
Subaru Legacy 2.2i GX `95
Toyota Corolla D4D `06
Skoda Octavia AXR `07
LR Discovery 300Tdi `96

Чет Ное 14, 2019 9:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз предпочитам да съм сигурен и да знам, че няма да има проблем нито с кутията, нито с двигателя. Защото нямам много време да махам двигател и да го правя. Ясно ми е че ще го правя някога, но като цяло колкото по-висока е надеждността толкова по-добре. Затова се втелясвам. :)

Иначе да, планински колоездач съм от около 15 години, отделно съм и хондаджия. Понеже си имам и още една японка, която пък ще я мъча на писта искам Субаруто да е надеждно и като реша да отида някъде да не мисля, че ще имам проблем с колата.

Ти си ми познат bestbg мисля, че сме карали с теб, както и boricha и той ако е със същия ник и той е планински колоездач.

Чет Ное 14, 2019 12:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Online

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ACID BURN написа:
Благодаря за отговорите, Младене! :)

Всичко, което ме интересуваше вече ми е ясно как ще го реализирам.
Иначе при мен радиатора изпуска леко и бих искал възможно най-скоро да го сменя, но именно заради проблематиката с охлаждането на двигателя, както и на кутията търсех по-устойчиво решение. Аз принципно не карам бързо с тази кола, но има моменти в които ми се кара. Допълнително като карам лятото не искам да имам едно на ум, че може да ми издуха двигателя заради прегряване и гарнитури. Отделно ако работата на автоматика се подобри ще се подобри и комфорта в колата.
Всичко това ме караше да проуча въпроса. Като имам възможност да действам по въпроса ще се ориентирам към такива радиатори.

Благодаря!
Александър


Здравей,

аз откакто сложих външен охладител на скоростите , не съм забелязал да има промяна нито към по-добро нито към по-лошо в работата на скоростната кутия.
А относно маркучите аз също ги смених всичките особено тези трите големите на радиатора, те са около 100лв(и трите) оригинални така че на фона на останалите части не е кой знае какво.
 4

Чет Ное 14, 2019 2:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: tsvetanov и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор