Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:32 am



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 скоростна кутия-торн конвертор 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Ное 14, 2019 10:18 pm
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: 0896753888
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

отскоро и аз съм със Subaru,купих един Outback 2,5 автоматик 2010 от Швейцария,но явно колата си е имала пробем,когато карам на drive и намалям за стоп и светофар на около 1000 оборота колата претрися,губи мощност и гасне,не винаги но по два-три пъти на ден,особено,когато е студена.Ходих до Субару Пловдив ама там май няма да ми помогнат,по-скоро стрелят напосоки,докато един друг майстор ми казва,че проблема е в торн конвертора на скоростната кутия,което май си е доста кофти,та човекът казва,че не само е доста скъпо,но и е мн трудно да открие тази част-
ако някой от вас вече се сблъсквал с този проблем моля да сподели своя опит,а и всяка информация би ми била полезна-дали е възможно да се рециклира и дали е опасно да шофирам с този проблем.
Благодаря

Пет Ное 15, 2019 9:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 80
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Съжалявам колега за неприятната новина която ще трябва да чуеш но много вероятно да ти е заминала CVT трансмисията. Аз също имах 2010 Аутбек закупен чисто нов и преди около година и половина се появи абсолютно същия проблем затова и го разкарах след 8.5 безпроблемни години и почти 200к км. а исках да му направя 10 години каране. Та като се появи при мен проблема, се разрових по subaruoutback.org, google i youtube също има доста инфо та или е трансмисията, торк конвертора както са ти казали или има вероятност да е помпа или клапан вътре в трансмисията, ремонта на които също не е евтин, почти колкото да ти сменят трансмисията с рециклирана, това в щатите, за Европа не знам. Питах и познат механик в локалния Субару сервиз с когото сме близки та и той ми каза какви може да са причините, но така не може да е ясно, трябва да се отвори колата. Та ако някога си взема отново Субару, само с ръчни скорости, или каквато и да е друга кола никога със CVT.

_________________
keep walking

ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT

Съб Ное 16, 2019 3:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 14, 2019 12:11 pm
Мнения: 9
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте.Колега ако може да попитам през тези почти 200х.км обслужвал ли сте редовно кутията-напр. смяна на маслото ѝ с оригинално на Субару на около 60-70х. км и дали сте теглил каравана или нещо друго.

Съб Ное 16, 2019 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2019 12:10 pm
Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 (2010)
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Защо не пробваш в софийското Субару. Най-малкото ще ти направят читава диагностика и ще те ориентират в проблема. 100 лв. за диагностика там са нищо на фона на парите, който ще трябва да налееш при евентуален механичен проблем. Чувал съм, че и Митака се занимава със CVT, но първо мини през читава диагностика, пък тогава ходи някъде другаде за ремонт, ако се наложи. CVT кутиите все още са непознати за нашите майстори, та нямаш особен избор.

Пон Ное 18, 2019 1:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Софийското субару е последното място където трябва да ходи
Любо от Люлин е в час със СВТ-тата.

Пон Ное 18, 2019 7:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 22, 2009 9:58 am
Мнения: 634
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5AT'03 ; Forester 2.5XT;
Телефон: 0885022272
Рейтинг: 487
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Софийското субару е последното място където трябва да ходи
Любо от Люлин е в час със СВТ-тата.


Абсолютно си прав !
Иначе, и колегата по-горе правилно е подпитал.....ако е редовно обслужвана както трябва, се намалява вероятността да се появи проблема. В Европа и Швейцария, масово сменят маслото на около 60 000 км ( максимум съм засичал на 70 000 заедно със задния диф), независимо, че жълтите джудженца се праскат, че не се обслужвала ужжжж. За България съветвам клиентите ми , ако излизат често на черно и дърпат от време на време да го правят на 40-45000, а иначе твърдо на 50 000км. С това, което съм добил от опита ми е, че е характерно основно за 3,6 моторите торК конвертора да се обади на около 120-140000, но има и случай на около 70000 км. За такава кола ( 3.6) от Германия , от представителство на Субару го изпратиха за около 820 евро, като трябва и да се хвърли новия ъпдейт на кутията до колкото знам........има минимален шанс и нещата да се разминат само с ъпдейт, но май в по-ранен стадии. Спред мен, нещата не са толкова зле финансово и са поправими. За това и ние при намиране на кола, една от първите проверки които правим е точно в тази насока .....многократно, докато сме сигурни, че проблема отсъства.
За 2,5 е доста по-рядко явление, и то при повече км, поне над 150-160000 км.
Пак казвам, нещата са поправими и чак толкова страшни не са .....но задължително в подходящия сервиз!!!
Вече, какъв е пълния пакет от цена за решаване на проблема в БГ - има, кой да каже и това не съм Аз.

_________________
BORN TО RIDE … UNTIL I DIE

Пон Ное 18, 2019 9:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бояне, само за да няма объркване - изпратили са ти части за 3.6 от Германия?
Имаш предвид европейския Бек 3.6 МY 2009-2012 с 5ЕАТ (обикновен автомат) или за американския 3.6 (MY2014+) със CVT ? Ако е за втория, евалла. :bow:
CVT имат различен конвертор и частите за тази трансмисия все още са скъпи. Но е факт, че ги има и се правят в София и Варна.
Имаше си такава тема с доста информация за части и сервизи.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Ное 18, 2019 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 22, 2009 9:58 am
Мнения: 634
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5AT'03 ; Forester 2.5XT;
Телефон: 0885022272
Рейтинг: 487
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Евро версия беше колата .....със щатски не се занимавам, но идеята беше просто като ориентир, че няма кой знай каква зверска драма.....всичко се прави и по принцип, кой знай какви други проблемни места нямат .

_________________
BORN TО RIDE … UNTIL I DIE

Вто Ное 19, 2019 8:09 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор