|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
скоростна кутия-торн конвертор
Автор |
Съобщение |
KKapsazov
Регистриран на: Чет Ное 14, 2019 10:18 pm Мнения: 1
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: 0896753888
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
отскоро и аз съм със Subaru,купих един Outback 2,5 автоматик 2010 от Швейцария,но явно колата си е имала пробем,когато карам на drive и намалям за стоп и светофар на около 1000 оборота колата претрися,губи мощност и гасне,не винаги но по два-три пъти на ден,особено,когато е студена.Ходих до Субару Пловдив ама там май няма да ми помогнат,по-скоро стрелят напосоки,докато един друг майстор ми казва,че проблема е в торн конвертора на скоростната кутия,което май си е доста кофти,та човекът казва,че не само е доста скъпо,но и е мн трудно да открие тази част- ако някой от вас вече се сблъсквал с този проблем моля да сподели своя опит,а и всяка информация би ми била полезна-дали е възможно да се рециклира и дали е опасно да шофирам с този проблем. Благодаря
|
|
|
Пет Ное 15, 2019 9:08 pm |
|
|
peshehodetz
Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm Мнения: 80 Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
|
Съжалявам колега за неприятната новина която ще трябва да чуеш но много вероятно да ти е заминала CVT трансмисията. Аз също имах 2010 Аутбек закупен чисто нов и преди около година и половина се появи абсолютно същия проблем затова и го разкарах след 8.5 безпроблемни години и почти 200к км. а исках да му направя 10 години каране. Та като се появи при мен проблема, се разрових по subaruoutback.org, google i youtube също има доста инфо та или е трансмисията, торк конвертора както са ти казали или има вероятност да е помпа или клапан вътре в трансмисията, ремонта на които също не е евтин, почти колкото да ти сменят трансмисията с рециклирана, това в щатите, за Европа не знам. Питах и познат механик в локалния Субару сервиз с когото сме близки та и той ми каза какви може да са причините, но така не може да е ясно, трябва да се отвори колата. Та ако някога си взема отново Субару, само с ръчни скорости, или каквато и да е друга кола никога със CVT.
_________________ keep walking
ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT
|
|
|
Съб Ное 16, 2019 3:32 am |
|
|
kurt
Регистриран на: Съб Сеп 14, 2019 12:11 pm Мнения: 9
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 15
|
Здравейте.Колега ако може да попитам през тези почти 200х.км обслужвал ли сте редовно кутията-напр. смяна на маслото ѝ с оригинално на Субару на около 60-70х. км и дали сте теглил каравана или нещо друго.
|
|
|
Съб Ное 16, 2019 5:49 pm |
|
|
Tsetso
Регистриран на: Съб Яну 12, 2019 12:10 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 (2010)
Рейтинг: 0
|
Защо не пробваш в софийското Субару. Най-малкото ще ти направят читава диагностика и ще те ориентират в проблема. 100 лв. за диагностика там са нищо на фона на парите, който ще трябва да налееш при евентуален механичен проблем. Чувал съм, че и Митака се занимава със CVT, но първо мини през читава диагностика, пък тогава ходи някъде другаде за ремонт, ако се наложи. CVT кутиите все още са непознати за нашите майстори, та нямаш особен избор.
|
|
|
Пон Ное 18, 2019 1:08 am |
|
|
Vmax
|
Софийското субару е последното място където трябва да ходи Любо от Люлин е в час със СВТ-тата.
|
|
|
Пон Ное 18, 2019 7:07 am |
|
|
bat bubi
|
Vmax написа: Софийското субару е последното място където трябва да ходи Любо от Люлин е в час със СВТ-тата. Абсолютно си прав ! Иначе, и колегата по-горе правилно е подпитал.....ако е редовно обслужвана както трябва, се намалява вероятността да се появи проблема. В Европа и Швейцария, масово сменят маслото на около 60 000 км ( максимум съм засичал на 70 000 заедно със задния диф), независимо, че жълтите джудженца се праскат, че не се обслужвала ужжжж. За България съветвам клиентите ми , ако излизат често на черно и дърпат от време на време да го правят на 40-45000, а иначе твърдо на 50 000км. С това, което съм добил от опита ми е, че е характерно основно за 3,6 моторите торК конвертора да се обади на около 120-140000, но има и случай на около 70000 км. За такава кола ( 3.6) от Германия , от представителство на Субару го изпратиха за около 820 евро, като трябва и да се хвърли новия ъпдейт на кутията до колкото знам........има минимален шанс и нещата да се разминат само с ъпдейт, но май в по-ранен стадии. Спред мен, нещата не са толкова зле финансово и са поправими. За това и ние при намиране на кола, една от първите проверки които правим е точно в тази насока .....многократно, докато сме сигурни, че проблема отсъства. За 2,5 е доста по-рядко явление, и то при повече км, поне над 150-160000 км. Пак казвам, нещата са поправими и чак толкова страшни не са .....но задължително в подходящия сервиз!!! Вече, какъв е пълния пакет от цена за решаване на проблема в БГ - има, кой да каже и това не съм Аз.
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Пон Ное 18, 2019 9:32 am |
|
|
ico_tech
|
Бояне, само за да няма объркване - изпратили са ти части за 3.6 от Германия? Имаш предвид европейския Бек 3.6 МY 2009-2012 с 5ЕАТ (обикновен автомат) или за американския 3.6 (MY2014+) със CVT ? Ако е за втория, евалла. CVT имат различен конвертор и частите за тази трансмисия все още са скъпи. Но е факт, че ги има и се правят в София и Варна. Имаше си такава тема с доста информация за части и сервизи.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Ное 18, 2019 4:25 pm |
|
|
bat bubi
|
Евро версия беше колата .....със щатски не се занимавам, но идеята беше просто като ориентир, че няма кой знай каква зверска драма.....всичко се прави и по принцип, кой знай какви други проблемни места нямат .
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Вто Ное 19, 2019 8:09 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|