Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 H6 B12, 2001г - Трудно палене при минусови температури 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Юни 06, 2019 7:28 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Outback H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте.

След като си поговорих с няколко собственика на B12 2001-2003 Бек H6, всички имат един и същи проблем - при минусови темеператури, колата не пали адекватно (при подаване на старт, за част от секундата се задавя и след това пали). Четох в един английски форум (но вече не е активен), че е софтуерен проблем на компютъра и се прави някаква манипулация, която цели да излъже колата, че външната температура е по-висока.

Някой по-запознат?

Пет Яну 03, 2020 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Буквално една тема под теб.
Ето я - viewtopic.php?f=5&t=27243

Пет Яну 03, 2020 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 06, 2019 7:28 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Outback H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ACID BURN написа:
Буквално една тема под теб.
Ето я - viewtopic.php?f=5&t=27243


Колата не е с газ!

Пет Яну 03, 2020 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Демек, очевидно не си прочел нищо друго в темата?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Яну 03, 2020 8:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Демек, очевидно не си прочел нищо друго в темата?


Колегата пита за друго.
При част от Аутбеците в това поколение има проблем с разчитането на показанията от темп. датчик.
Датчикът е ок, но компа вижда друга стойност - Радо го беше открил този бъг, а Младен от ДЕК бе намерил решение - за повече инфо при Агента или Любо

Пет Яну 03, 2020 10:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 06, 2019 7:28 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Outback H6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Alxx написа:
Демек, очевидно не си прочел нищо друго в темата?


Колегата пита за друго.
При част от Аутбеците в това поколение има проблем с разчитането на показанията от темп. датчик.
Датчикът е ок, но компа вижда друга стойност - Радо го беше открил този бъг, а Младен от ДЕК бе намерил решение - за повече инфо при Агента или Любо


Да, има нещо такова и други хора във фейсбук групата се оплакват от това. Някои мислят, че е от горивото, други мислят че има нужда от добавки за почистване на дюзите - но не е там проблема, нито е за реглаж на клапани. Проблема е изцяло в разчитането на температурата. Ще пробвам пича от ДЕК-а да видим какво ще каже утре :)

Пет Яну 03, 2020 11:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am
Мнения: 58
Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това дали има нещо общо с B13 H6? Моя и на топло и на студено пали еднакво добре, но когато е топло времето първата минута-минута и половина не работи добре. Притриса, леко пръцка отзад, но после всичко се оправя. Зимата мотора е чук, работи много по-стегнато при първо палене.

Съб Яну 04, 2020 5:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
int24rain написа:

Проблема е изцяло в разчитането на температурата. Ще пробвам пича от ДЕК-а да видим какво ще каже утре :)


Няма 100% гаранция че е точно това, възможно е да е от пикаещи инжектори. Пробва се с първото, после другото. Има варианти още - проблем с налягане на горивото, проблем с помпата в резервоара....
За съжаление не се диагностицира категорично, а се работи по метод проба грешка

Нед Яну 05, 2020 12:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 05, 2020 6:12 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Outback H6 2002г.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз пробвах с добавка ,но нямаше ефект.Зимата карам със 100 октанов бензин и преди да запаля,давам 2-3 пъти на контакт,да подкачи бензиновата помпа ,и нямам проблем.

Чет Яну 16, 2020 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор