|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
H6 B12, 2001г - Трудно палене при минусови температури
Автор |
Съобщение |
int24rain
Регистриран на: Чет Юни 06, 2019 7:28 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Outback H6
Рейтинг: 0
|
Здравейте.
След като си поговорих с няколко собственика на B12 2001-2003 Бек H6, всички имат един и същи проблем - при минусови темеператури, колата не пали адекватно (при подаване на старт, за част от секундата се задавя и след това пали). Четох в един английски форум (но вече не е активен), че е софтуерен проблем на компютъра и се прави някаква манипулация, която цели да излъже колата, че външната температура е по-висока.
Някой по-запознат?
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 4:46 pm |
|
|
ACID BURN
Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
|
|
Пет Яну 03, 2020 5:36 pm |
|
|
int24rain
Регистриран на: Чет Юни 06, 2019 7:28 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Outback H6
Рейтинг: 0
|
|
Пет Яну 03, 2020 8:13 pm |
|
|
Alxx
|
Демек, очевидно не си прочел нищо друго в темата?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 8:20 pm |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Демек, очевидно не си прочел нищо друго в темата? Колегата пита за друго. При част от Аутбеците в това поколение има проблем с разчитането на показанията от темп. датчик. Датчикът е ок, но компа вижда друга стойност - Радо го беше открил този бъг, а Младен от ДЕК бе намерил решение - за повече инфо при Агента или Любо
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 10:16 pm |
|
|
int24rain
Регистриран на: Чет Юни 06, 2019 7:28 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Outback H6
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: Alxx написа: Демек, очевидно не си прочел нищо друго в темата? Колегата пита за друго. При част от Аутбеците в това поколение има проблем с разчитането на показанията от темп. датчик. Датчикът е ок, но компа вижда друга стойност - Радо го беше открил този бъг, а Младен от ДЕК бе намерил решение - за повече инфо при Агента или Любо Да, има нещо такова и други хора във фейсбук групата се оплакват от това. Някои мислят, че е от горивото, други мислят че има нужда от добавки за почистване на дюзите - но не е там проблема, нито е за реглаж на клапани. Проблема е изцяло в разчитането на температурата. Ще пробвам пича от ДЕК-а да видим какво ще каже утре
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 11:36 pm |
|
|
Саргон
Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am Мнения: 58 Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
|
Това дали има нещо общо с B13 H6? Моя и на топло и на студено пали еднакво добре, но когато е топло времето първата минута-минута и половина не работи добре. Притриса, леко пръцка отзад, но после всичко се оправя. Зимата мотора е чук, работи много по-стегнато при първо палене.
|
|
|
Съб Яну 04, 2020 5:02 pm |
|
|
Vmax
|
int24rain написа: Проблема е изцяло в разчитането на температурата. Ще пробвам пича от ДЕК-а да видим какво ще каже утре Няма 100% гаранция че е точно това, възможно е да е от пикаещи инжектори. Пробва се с първото, после другото. Има варианти още - проблем с налягане на горивото, проблем с помпата в резервоара.... За съжаление не се диагностицира категорично, а се работи по метод проба грешка
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 12:21 am |
|
|
Martoranpartoran
Регистриран на: Нед Яну 05, 2020 6:12 pm Мнения: 2
Автомобил: Subaru Outback H6 2002г.
Рейтинг: 0
|
Аз пробвах с добавка ,но нямаше ефект.Зимата карам със 100 октанов бензин и преди да запаля,давам 2-3 пъти на контакт,да подкачи бензиновата помпа ,и нямам проблем.
|
|
|
Чет Яну 16, 2020 8:22 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта |
|