Рязко смъкване на градуси и твърди маркучи Н6
Автор |
Съобщение |
petko 69
|
Смятам ,че колата има нужда да отиде в сервиза , в Габрово освен в фирмения сервиз съм чел , че има и добър майстор на Субару . По мои спомени се намира някъде над автогарата.
|
|
|
Съб Яну 18, 2020 11:06 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Направих днес газов тест в Субару, всичко е наред. 4 пъти го прави пича. Водната помпа е според тях..Препоръчаха ми смяна на антифриза, преди да отварям. Защото им обясних, че откакто го смених почнаха тези промени в градуси..
|
|
|
Съб Яну 18, 2020 1:09 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Пълен смях е сервиза на Субару, като цяло. Малко хора повтарят, като отидат веднъж. Аз отидох защото единия пич го познавам и да провери по-обстойно(да не ме претупат). И момчето 4 пъти ми го прави теста. Има един, който им чува в града, казва се Свилен. Но не е над автогарата.. Аз за квото да съм отишал, работа не ми е свършил.. За тресене при определа скорост, да те накара да смениш шенкел.. Някак ми звучи несериозно.. И да, смених го с лагера и нищо..Пращах колеги със заминали кутии. Свърши работа там.. Друг със заминала муфа(беше му забила нещо четворката) наврял се отдолу, кво прайл незнам. Оправи я. petko 69 написа: Смятам ,че колата има нужда да отиде в сервиза , в Габрово освен в фирмения сервиз съм чел , че има и добър майстор на Субару . По мои спомени се намира някъде над автогарата.
|
|
|
Съб Яну 18, 2020 1:18 pm |
|
|
petko 69
|
Тогава Пловдив при Павлин или София по твой избор бял сервиз , не може една повреда да те откаже от марката .
|
|
|
Съб Яну 18, 2020 9:15 pm |
|
|
Alxx
|
Какъв антифриз сипа и в каква концентрация?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 19, 2020 8:58 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Aisin син, готов за употреба - 37° Alxx написа: Какъв антифриз сипа и в каква концентрация?
|
|
|
Нед Яну 19, 2020 2:35 pm |
|
|
Alxx
|
Не ми се обиждай, ама се захващаш с неща, които очевидно са ти извън капацитета. Или се подготвяш подобаващо, или плащаш юнашки на правилния човек. Иначе наистина се ориентирай към нещо по - "мейнстрийм".
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 19, 2020 7:17 pm |
|
|
petko 69
|
Alxx написа: Не ми се обиждай, ама се захващаш с неща, които очевидно са ти извън капацитета. Или се подготвяш подобаващо, или плащаш юнашки на правилния човек. Иначе наистина се ориентирай към нещо по - "мейнстрийм". Два поста нагоре и аз това намекнах .
|
|
|
Нед Яну 19, 2020 8:27 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Що? Какъв е проблема? С антифриза..Мотора сам си правих, 2 години всичко е ок. Кутията отварях, да си изчистя клапанното тяло и да сменя соленоид.. Отделно други коли пипам..На две други В13-ки сменях гарнитури.. И защото немога да си обясня странното надуване , когато си реши колата.. Вече определяте "капацитети" Няма проблеми, пичове. Защо трябваше да сменям термостат, който му нямаше нищо? Защото има по-големи капацитети. Не съм тук за да се обиждам с някого или да давам определения за хората.. Колата се оправи, поработи на отворена система вчера. Подадох повечко газ, загря си отвори, перки, Така 2 пъти, излезе пак малко въздух и всичко си дойде.. Живи и здрави и благадаря за помоща още веднъж! Alxx написа: Не ми се обиждай, ама се захващаш с неща, които очевидно са ти извън капацитета. Или се подготвяш подобаващо, или плащаш юнашки на правилния човек. Иначе наистина се ориентирай към нещо по - "мейнстрийм".
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 8:27 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Не се имам за майстор, далеч съм от тази мисъл. Но не е срамно да попиташ, като незнаеш. Не е срамно и да збъркаш в нещо..Безгрешни хора няма.. plamenpetrov написа: Що? Какъв е проблема? С антифриза..Мотора сам си правих, 2 години всичко е ок. Кутията отварях, да си изчистя клапанното тяло и да сменя соленоид.. Отделно други коли пипам..На две други В13-ки сменях гарнитури.. И защото немога да си обясня странното надуване , когато си реши колата.. Вече определяте "капацитети" Няма проблеми, пичове. Защо трябваше да сменям термостат, който му нямаше нищо? Защото има по-големи капацитети. Не съм тук за да се обиждам с някого или да давам определения за хората.. Колата се оправи, поработи на отворена система вчера. Подадох повечко газ, загря си отвори, перки, Така 2 пъти, излезе пак малко въздух и всичко си дойде.. Живи и здрави и благадаря за помоща още веднъж! Alxx написа: Не ми се обиждай, ама се захващаш с неща, които очевидно са ти извън капацитета. Или се подготвяш подобаващо, или плащаш юнашки на правилния човек. Иначе наистина се ориентирай към нещо по - "мейнстрийм".
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 8:58 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Така и не разбрах къде е бил проблема.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 9:03 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Махнах капачката. Сложих фуния и налях в нея 100мл антифриз и я запалих. Стопли на 84-85градуса.И на 2 пъти държах 3000 оборота за по 30-40 секунди. Оставих я да стигне 95, включи перки. Излязоха малко мехури. Втори път вдигна 95, пак така и я огасих.След 3 часа беше останало много малко антифриз във фунията. Махнах я, сложих капачката и отново така.. Маркучите си бяха ок.. Mladen99 написа: Така и не разбрах къде е бил проблема.
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 9:13 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Искаш да кажеш, че е трябвало да се обезвъздуши.
Сега я пробвай извънградско на 2-3 кикдауна как е.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 6:53 pm |
|
|
petko 69
|
petko 69 написа: Моето мнение , че първо трябва да се смени термостата защото доста често дефектират , а този на 25х. си е почти стар . Второ след източване на цялата система при смяна на термостат махни кутията на мапа и разхлаби горния щуцер маркуч на радиаторче за парно , когато налееш течност използвай фуния която да симулира височина на водния радиатор , след като излезе течност от разхлабения щуцер го стегни . После запали мотора и форсирай 2-3 пъти до 3х. об. , гасиш преглеждаш течност и така 3-4 пъти . Палиш автомобила и на канал следиш дали термостата ще отвори и през него ще тръгне топло като държиш обороти поне 1,5х. Дано не си опържил гарнитура .Наблюдавай движението на течност в разширителния съд след работа ниво и сутрин дали я е взело течност към мотора , това е признак , че системата работи , и не се разхерметизира . Късмет и пиши .. Не знам , ама аз нещо друго ли ти казах за обезвъздушаване на системата . Важното , че се оправи , но пробвай на кик и баир как ще се справи .
|
6
|
|
Пон Яну 20, 2020 7:40 pm |
|
|
Alxx
|
Не виждам причина да ми се обиждаш, при условие, че влагам достатъчно желание да ти помогна. Това, което ми направи лошо впечатление е, че всичките тия неща говорени до момента ги има в сервизното ръководство достъпно във форума, отделно я има стандартизацията на необходимия антифриз, която ти очевидно си подминал като малка гара. Хайде да преповторим за 939874745378 път: антифризът ти е FL22 стандарт. Произвеждат го Идемицу, Енеос, Равенол и камара фирми. Ейзин също, ама не е син на цвят. Плътно, хубаво зелено...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 20, 2020 8:21 pm |
|
|
Vmax
|
plamenpetrov написа: Що? Какъв е проблема? С антифриза..Мотора сам си правих, 2 години всичко е ок. Кутията отварях, да си изчистя клапанното тяло и да сменя соленоид.. Отделно други коли пипам..На две други В13-ки сменях гарнитури.. И защото немога да си обясня странното надуване , когато си реши колата.. Вече определяте "капацитети" Няма проблеми, пичове. Защо трябваше да сменям термостат, който му нямаше нищо? Защото има по-големи капацитети. 3 страници тема, в която няколко човека си губят времето - обясняват ти как се обезвъздушава, пускат ти линкове и след като твърдиш че си го направил, естествено хората мислят за други потенциални причини - капачка, термостат, водна помпа и т.н. На финала се оказва че не си я обезвъздушил, но някой друг ти е виновен че си дал пари за термостат??? Цялата работа изглежда отстрани така - искам, ама не мога, но пък имам мнение, че и съм неблагодарен. И предишните ти теми и проблеми бяха пак в същия стил - затова се отказах да ти помагам със съвети в темата и да ти отговарям на въпросите на лс. Да си вземеш малко поука и да покажеш поне уважение към желанието и усилията на хората, които ти пишат в темата? Така поне при следващият проблем ще има кой да ти отговаря, евентуално.
|
15
|
|
Вто Яну 21, 2020 9:10 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Аз съм благодарен на всички. Казах го няколко пъти. Послушах всеки един от колегите и направих всичко, което ме посъветваха..Извинявам се на всеки един лично, ако има нещо. В резюме на темата, колата като изстине напълно надува отново. Газовия тест при наличие на EGR, не показва нищо(мнение на въпросния човек Свилен, когото споменавам по-горе). Днес говорих с него,неговата теория е следната: спукана глава(все още малко), затова при топъл мотор, не надува.. В събота се оставя да я отваря.
|
|
|
Вто Яну 21, 2020 11:22 am |
|
|
Alxx
|
plamenpetrov написа: Крива дясна глава 0.06 и заминала гарнитура същевременно.Основен проблем на всички B13 H6 - десните глави са или спукани или само криви.За мой късмет беше само крива моята.Блока идеален. 2400 ми стъпи всичко:комплект гарнитури,водна помпа,нови 2 банана,масла,някой друг ключ,вложка,шлайф на глави,легла на клапани,нови гумички и т.н. БЕЗ пари за труд.Аз си я правих.С труда на 3500-4000 излиза.Сега колата е пушка ;-) ico_tech написа: Благодаря. В повечето сервизи нямат косъм линии и по подразбиране шлайфат глава. 0.06 е нищо- това в лично мое мнение. А блока колко показа? Още тогава е трябвало някому да светне лампата, ама на...животът крие изненади. Лично аз бих премерил много внимателно блока и бих огледал челото на цилиндрите. Аз, лично не правя мотори, но скромният ми опит с алуминиеви блокове в над 60% от случаите води до шлайф на блок и глава в пакет, като тогава се шлайфа по таблица, сметната на база дебелина на ремонтната гарнитура, за да няма брутални отклонения в статичната компресия после.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Яну 21, 2020 8:06 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Аз мисля, че и разказах играта на сила с това, че я оставих да направи възглавница и вдигна градуси, при смяната на радиатори.. Днес разказах на този майстор и той ме прекъсна, вика ясно спукал си я.. Ако съдя по положението на стрелката тогава.. Са поне 110-120° Друго се замислих днес : като омазнявах болтовете за главите(не съм ги топил в тубата) с навлажнен парцал ги мазах.. да не съм прекалил..Натягани са точно, както и в сървиз менуъла, градуси също. Година и половина изкара.. 20000+ км А за блока, тогава ми ги мери човек, който цял живот с тва се занимава. Работи в измервателна лаборатория(не за двигатели), но ги мери много внимателно.. Там гонят микрони. Човека, който ги стругова, каза също 0.06.. Сега отварям информативно.Свалям, надувам.. Ако е спукана я бракувам и за части. Според майстора почти няма шанс да е гарнитура, но ако извадя късмет,ще я правя.. Иначе край. Нямам нито нерви, нито пари вече.. Ще го имам впредвид съвета ти!Ще го предложа на майстора да цепи и блока, ако стигнем до там.. Мерси [/quote] Още тогава е трябвало някому да светне лампата, ама на...животът крие изненади. Лично аз бих премерил много внимателно блока и бих огледал челото на цилиндрите. Аз, лично не правя мотори, но скромният ми опит с алуминиеви блокове в над 60% от случаите води до шлайф на блок и глава в пакет, като тогава се шлайфа по таблица, сметната на база дебелина на ремонтната гарнитура, за да няма брутални отклонения в статичната компресия после.[/quote]
|
|
|
Вто Яну 21, 2020 10:35 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Ако беше от егр, щеше да покаже на теста за газове в охл течност. Смени антифриза с някой флуорисциращ и огледай добре с черна лампа на тъмно. Туй нещо дърпа въздух отнякъде и сълзи навън незабележимо. Ако си направил всичко по книга, няма какво да се съмняваш.
|
|
|
Вто Яну 21, 2020 11:56 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|