|
Страница 1 от 1
|
|
Странен проблем с газовата система
Автор |
Съобщение |
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Постове: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Здравейте, дойде време и аз да поискам малко помощ. Колата е Субару Аутбек - Н6 - 2005г. Системата кояти има монтирана е ICOM JTG. Когато я купих нямах ядове и работеше без проблеми. Но дойде момента в който изгоря така проблемната помпа на газта, та от там почнаха и проблемите като цяло. Смених помпата при Митака в София. Там ми сложиха и реле което да я управлява (преди това се управляваше директно от изхода на компютъра), но нещата не бяха както преди това. Първо си помислих че пак помпата не е както трябва, затова си поръчах нова и си я смених сам, не е голяма философия като видиж как става. Не беше от помпата, оказа се компютъра. При първото изгаряне явно е претоварил изхода на компютъра и от там идваха проблемите. Поръчах си компютър от ОЛХ смених кутиите на новия и изгорелия за да ми пасне на монтажа и колата отново заработи както трябва на газ. И така известно време, след което се появи странно поведение. Когато я запаля сутрин няма проблем работи, като я угася след като съм карал известно време и се опитам да запаля (да речем до 30-40 мин) се почва едно въртене на стартера. В крайна сметка палеше след две три проби и пак вървеше. Малко изнервящо но се свиква . И така докато не ми се извади маркуча който връща неизразходената газ обратно в бутилката. След като го смених вече не беше същото. Сутрин пали обръща на газ няма проблеми, но ако е работила известно вереме и трябва да я запаля отново след преминаване на газ почва едно прекъсване светват лампите на чека, изобщо не може да се кара така. На диагностика показваше мисфайър в цилиндрите на втора банка, всеки път различен (2 или 4). Реших че са заминали дюзите поръчах си пак от ОЛХ (тука ща кажете може и те да са заминали но ги поръчах от две различни места поне едната да е както трябва) Смених и свещите за по сигурно на други коли съм имал подобни проблеми от свещи - не е от тях. Чистих и дюзите на ултра звук пак същата работа. Остана да сменя и бобините, но не ми се сменят преди да съм сигурен дали е от тях, а нямам канал да ги разменя да си правя експерименти. Затова питам първо тук, ако някой е имал подобен проблем и може да ме насочи ще съм благодарен.
|
|
|
Съб Май 02, 2020 2:29 pm |
|
|
plaskom
|
Покарай известно време само на бензин и по този начин ще можеш да потвърдиш или елиминираш общите компоненти, като свещи , бобини и т.н. Така ще добиеш представа дали проблема е само в газовата уредба или е на друго място.
|
|
|
Съб Май 02, 2020 4:45 pm |
|
|
ivan_BG
Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 12:18 am Постове: 139 Местоположение: Благоевград
Skype: ivanblg
Автомобил: Outback 3.0 H6 04
Рейтинг: 39
|
Имах преди две-три години подобен проблем, реши се с елементарно почистване на дросела
Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Съб Май 02, 2020 11:23 pm |
|
|
Alxx
|
Дросел и проблем с един, конкретен цилиндър как ги навърза тук?
P.S. Послушай Plaskom и гледайте колата "на живо" какво прави на бензин и съответно на газ. Тук може много да си баем без резултат.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Май 03, 2020 3:14 pm |
|
|
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Постове: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Така, малко ъпдейт да направя. Първо си мислех, че проблема си е в газовата система, но след последната проба съм вече склонен да мисля, че е по скоро бобина. Преди няколко дена завъртях дюзите на първи и втори цилиндър. Като се надявах проблема да се измести към първи цилиндър, но мисфайъра си остана на втори. Което от своя страна води до извода, че не е от газовите дюзи. Когато карам на бензин нямам никакви проблеми. Бих се пробвал да разменя местата на бобините сега, но проблема е, че нямам канал нямам гараж, а не ми се заляга на главната улица под колата, някой може да си мине през мен. Та за сега ще си карам на бензин, поне докато не съм сигурен, че е бобина за да я сменя.
|
|
|
Съб Май 09, 2020 4:18 pm |
|
|
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Постове: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Смених бобината на втори цилиндър с нова и .... греда. На бензин няма проблеми, на газ обаче пак си дава мисфайър на 2-ри цилиндър. Та аз съм до тук с идеите, ако някой има други идеи ще се радвам да чуя. Благодаря предварително.
|
|
|
Вто Май 26, 2020 6:53 pm |
|
|
Alxx
|
Размени газовите дюзи Ако газаджията не скив проблема, сменяй и него. И си измери компресията. Зайчето обича да се крие в всевъзможни храсти.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 26, 2020 7:03 pm |
|
|
valqk
|
Може и свещи да пробваш да размениш. Предполагам буксата на бобината сте я погледнали в какво състояние е, като сте я сменяли?
_________________ http://www.hostit.bg/
|
15
|
|
Вто Май 26, 2020 7:13 pm |
|
|
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Постове: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Газовите дюзи ги размених преди да сложа новата бобина, а свещите ги смених всичките с нови. За компресията не съм се сетил да меря до сега. Но ще го имам в предвид за скоро време.
|
|
|
Сря Май 27, 2020 7:49 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
|