Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Странен проблем с газовата система 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm
Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
дойде време и аз да поискам малко помощ. Колата е Субару Аутбек - Н6 - 2005г. Системата кояти има монтирана е ICOM JTG. Когато я купих нямах ядове и работеше без проблеми. Но дойде момента в който изгоря така проблемната помпа на газта, та от там почнаха и проблемите като цяло. Смених помпата при Митака в София. Там ми сложиха и реле което да я управлява (преди това се управляваше директно от изхода на компютъра), но нещата не бяха както преди това. Първо си помислих че пак помпата не е както трябва, затова си поръчах нова и си я смених сам, не е голяма философия като видиж как става. Не беше от помпата, оказа се компютъра. При първото изгаряне явно е претоварил изхода на компютъра и от там идваха проблемите. Поръчах си компютър от ОЛХ смених кутиите на новия и изгорелия за да ми пасне на монтажа и колата отново заработи както трябва на газ. И така известно време, след което се появи странно поведение. Когато я запаля сутрин няма проблем работи, като я угася след като съм карал известно време и се опитам да запаля (да речем до 30-40 мин) се почва едно въртене на стартера. В крайна сметка палеше след две три проби и пак вървеше. Малко изнервящо но се свиква :). И така докато не ми се извади маркуча който връща неизразходената газ обратно в бутилката. След като го смених вече не беше същото. Сутрин пали обръща на газ няма проблеми, но ако е работила известно вереме и трябва да я запаля отново след преминаване на газ почва едно прекъсване светват лампите на чека, изобщо не може да се кара така. На диагностика показваше мисфайър в цилиндрите на втора банка, всеки път различен (2 или 4). Реших че са заминали дюзите поръчах си пак от ОЛХ (тука ща кажете може и те да са заминали но ги поръчах от две различни места поне едната да е както трябва) Смених и свещите за по сигурно на други коли съм имал подобни проблеми от свещи - не е от тях. Чистих и дюзите на ултра звук пак същата работа. Остана да сменя и бобините, но не ми се сменят преди да съм сигурен дали е от тях, а нямам канал да ги разменя да си правя експерименти. Затова питам първо тук, ако някой е имал подобен проблем и може да ме насочи ще съм благодарен.

Съб Май 02, 2020 2:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Покарай известно време само на бензин и по този начин ще можеш да потвърдиш или елиминираш общите компоненти, като свещи , бобини и т.н. Така ще добиеш представа дали проблема е само в газовата уредба или е на друго място.

Съб Май 02, 2020 4:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 12:18 am
Мнения: 139
Местоположение: Благоевград
Skype: ivanblg
Автомобил: Outback 3.0 H6 04
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Имах преди две-три години подобен проблем, реши се с елементарно почистване на дросела

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Съб Май 02, 2020 11:23 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дросел и проблем с един, конкретен цилиндър как ги навърза тук?

P.S. Послушай Plaskom и гледайте колата "на живо" какво прави на бензин и съответно на газ. Тук може много да си баем без резултат.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Май 03, 2020 3:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm
Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така, малко ъпдейт да направя.
Първо си мислех, че проблема си е в газовата система, но след последната проба съм вече склонен да мисля, че е по скоро бобина.
Преди няколко дена завъртях дюзите на първи и втори цилиндър. Като се надявах проблема да се измести към първи цилиндър, но мисфайъра си остана на втори. Което от своя страна води до извода, че не е от газовите дюзи.
Когато карам на бензин нямам никакви проблеми. Бих се пробвал да разменя местата на бобините сега, но проблема е, че нямам канал нямам гараж, а не ми се заляга на главната улица под колата, някой може да си мине през мен.
Та за сега ще си карам на бензин, поне докато не съм сигурен, че е бобина за да я сменя.

Съб Май 09, 2020 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm
Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Смених бобината на втори цилиндър с нова и .... греда. На бензин няма проблеми, на газ обаче пак си дава мисфайър на 2-ри цилиндър. Та аз съм до тук с идеите, ако някой има други идеи ще се радвам да чуя. Благодаря предварително.

Вто Май 26, 2020 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Размени газовите дюзи :) Ако газаджията не скив проблема, сменяй и него. И си измери компресията. Зайчето обича да се крие в всевъзможни храсти.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 26, 2020 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може и свещи да пробваш да размениш. Предполагам буксата на бобината сте я погледнали в какво състояние е, като сте я сменяли?

_________________
http://www.hostit.bg/
 15

Вто Май 26, 2020 7:13 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm
Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Газовите дюзи ги размених преди да сложа новата бобина, а свещите ги смених всичките с нови. За компресията не съм се сетил да меря до сега. Но ще го имам в предвид за скоро време.

Сря Май 27, 2020 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор