|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Странен проблем с газовата система
Автор |
Съобщение |
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Здравейте, дойде време и аз да поискам малко помощ. Колата е Субару Аутбек - Н6 - 2005г. Системата кояти има монтирана е ICOM JTG. Когато я купих нямах ядове и работеше без проблеми. Но дойде момента в който изгоря така проблемната помпа на газта, та от там почнаха и проблемите като цяло. Смених помпата при Митака в София. Там ми сложиха и реле което да я управлява (преди това се управляваше директно от изхода на компютъра), но нещата не бяха както преди това. Първо си помислих че пак помпата не е както трябва, затова си поръчах нова и си я смених сам, не е голяма философия като видиж как става. Не беше от помпата, оказа се компютъра. При първото изгаряне явно е претоварил изхода на компютъра и от там идваха проблемите. Поръчах си компютър от ОЛХ смених кутиите на новия и изгорелия за да ми пасне на монтажа и колата отново заработи както трябва на газ. И така известно време, след което се появи странно поведение. Когато я запаля сутрин няма проблем работи, като я угася след като съм карал известно време и се опитам да запаля (да речем до 30-40 мин) се почва едно въртене на стартера. В крайна сметка палеше след две три проби и пак вървеше. Малко изнервящо но се свиква . И така докато не ми се извади маркуча който връща неизразходената газ обратно в бутилката. След като го смених вече не беше същото. Сутрин пали обръща на газ няма проблеми, но ако е работила известно вереме и трябва да я запаля отново след преминаване на газ почва едно прекъсване светват лампите на чека, изобщо не може да се кара така. На диагностика показваше мисфайър в цилиндрите на втора банка, всеки път различен (2 или 4). Реших че са заминали дюзите поръчах си пак от ОЛХ (тука ща кажете може и те да са заминали но ги поръчах от две различни места поне едната да е както трябва) Смених и свещите за по сигурно на други коли съм имал подобни проблеми от свещи - не е от тях. Чистих и дюзите на ултра звук пак същата работа. Остана да сменя и бобините, но не ми се сменят преди да съм сигурен дали е от тях, а нямам канал да ги разменя да си правя експерименти. Затова питам първо тук, ако някой е имал подобен проблем и може да ме насочи ще съм благодарен.
|
|
|
Съб Май 02, 2020 2:29 pm |
|
|
plaskom
|
Покарай известно време само на бензин и по този начин ще можеш да потвърдиш или елиминираш общите компоненти, като свещи , бобини и т.н. Така ще добиеш представа дали проблема е само в газовата уредба или е на друго място.
|
|
|
Съб Май 02, 2020 4:45 pm |
|
|
ivan_BG
Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 12:18 am Мнения: 139 Местоположение: Благоевград
Skype: ivanblg
Автомобил: Outback 3.0 H6 04
Рейтинг: 39
|
Имах преди две-три години подобен проблем, реши се с елементарно почистване на дросела
Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Съб Май 02, 2020 11:23 pm |
|
|
Alxx
|
Дросел и проблем с един, конкретен цилиндър как ги навърза тук?
P.S. Послушай Plaskom и гледайте колата "на живо" какво прави на бензин и съответно на газ. Тук може много да си баем без резултат.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Май 03, 2020 3:14 pm |
|
|
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Така, малко ъпдейт да направя. Първо си мислех, че проблема си е в газовата система, но след последната проба съм вече склонен да мисля, че е по скоро бобина. Преди няколко дена завъртях дюзите на първи и втори цилиндър. Като се надявах проблема да се измести към първи цилиндър, но мисфайъра си остана на втори. Което от своя страна води до извода, че не е от газовите дюзи. Когато карам на бензин нямам никакви проблеми. Бих се пробвал да разменя местата на бобините сега, но проблема е, че нямам канал нямам гараж, а не ми се заляга на главната улица под колата, някой може да си мине през мен. Та за сега ще си карам на бензин, поне докато не съм сигурен, че е бобина за да я сменя.
|
|
|
Съб Май 09, 2020 4:18 pm |
|
|
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Смених бобината на втори цилиндър с нова и .... греда. На бензин няма проблеми, на газ обаче пак си дава мисфайър на 2-ри цилиндър. Та аз съм до тук с идеите, ако някой има други идеи ще се радвам да чуя. Благодаря предварително.
|
|
|
Вто Май 26, 2020 6:53 pm |
|
|
Alxx
|
Размени газовите дюзи Ако газаджията не скив проблема, сменяй и него. И си измери компресията. Зайчето обича да се крие в всевъзможни храсти.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 26, 2020 7:03 pm |
|
|
valqk
|
Може и свещи да пробваш да размениш. Предполагам буксата на бобината сте я погледнали в какво състояние е, като сте я сменяли?
_________________ http://www.hostit.bg/
|
15
|
|
Вто Май 26, 2020 7:13 pm |
|
|
ivo16a
Регистриран на: Пет Ное 24, 2017 3:20 pm Мнения: 16
Skype: ivelin__
Автомобил: Subaru outback H6 2005
Рейтинг: 0
|
Газовите дюзи ги размених преди да сложа новата бобина, а свещите ги смених всичките с нови. За компресията не съм се сетил да меря до сега. Но ще го имам в предвид за скоро време.
|
|
|
Сря Май 27, 2020 7:49 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|