Отговори на тема  [ 45 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3
 Проблем със загряване на Легаси Аутбек 2.5 
Автор Съобщение
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
zloto69 написа:
К'ва е разликата между SOHC и DOCH

Ъъм...

SOHC - single overhead camshaft
DOHC - double overhead camshafts (TWIN CAM)

Преди време един познат ми каза, че се пише DOCH (доч) - видял го на един Голф 3 и беше убеден, че това е фирма производител на двигатели за VW :lol: :lol:

blatimir написа:
първия е с два разпределителни вала втория с четири

Когато става дума за Субару или V-образен матор, иначе не :lol: :lol:

_________________
All-Wheel-Drive

Пет Авг 24, 2007 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am
Мнения: 860
Рейтинг: 95
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Блатен,ти си намери запазена кола дето да те кефи и да е на добра цена,пък тези двигатели не ги преживявай толкоз.В карен случай ше ти пратим един вдигател 2.2 от хамериката и си готов :-D

_________________
http://imgur.com/a/OlnT2
http://imgur.com/a/Tq6Ut

Съб Авг 25, 2007 2:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 02, 2017 7:18 am
Мнения: 46
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 2005
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Здравейте колеги ! Темата е доста отлежала , но за мен е актуална :( Та снощи докато се прибирах от работа в едно голямо задръстване докато се тътрих гледам показанията на температурата почти в червения сектор :idea: . Задържа се 1,2 мин и падна до нормалните показания ! Та това се случва за трети път за може би 30 дена
Преди това тази аномалия не се е случвала :-? Някакви идеи от какво може да се получава това загряване ? Антифриза е в норма и маслото също !

Сря Мар 07, 2018 10:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm
Мнения: 240
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
koliong написа:
Здравейте колеги ! Темата е доста отлежала , но за мен е актуална :( Та снощи докато се прибирах от работа в едно голямо задръстване докато се тътрих гледам показанията на температурата почти в червения сектор :idea: . Задържа се 1,2 мин и падна до нормалните показания ! Та това се случва за трети път за може би 30 дена
Преди това тази аномалия не се е случвала :-? Някакви идеи от какво може да се получава това загряване ? Антифриза е в норма и маслото също !


Здравей,

Освен обичайните проблеми за прегравяне, може и да е лоша връзката на температурния сензор някъде. На един приятел с Импреза това му беше проблема и му скачаше в червеното температурата, и после си скачаше обратно (скачаше - не постепенно качване/падане).

Сря Мар 07, 2018 11:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като скочи така температурата виж перките дали почват да духат на максимална скорост и дали не се одървят маркучите, ако не включват перките ясно, ако се одървят може и капачката да ти е проблема. Въздух някъде в системата също е опция, пробвай да обезвъздушиш не е сложно. Ако си с АГУ, мизерията може да я прави изпарителя.
И те така ;)

Чет Мар 08, 2018 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 45 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: maxpainus и 19 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор