Автор |
Съобщение |
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
Здравейте
1. - Outback 2011 - фаровете (не габаритите) обикновено светят и двата; но понякога като ги включа/изкл. светва само единия; после пробвам пак и евентуално светват и двата;
не съм намерил точна закономерност при колко превключвания се получава това и дали се получава само като я паля студена или и след като са работили по дълго; но по принцип като си светнат и двата и не ги пипам - си светят ОК;
2. мога ли през деня да карам на габарити и фарове за мъгла вместо да си играя да слагам допълнителни дневни тъй като явно ксеноните са чупливи ?
Поздрави
|
|
|
Вто Ное 03, 2020 3:44 pm |
|
|
plaskom
|
По принцип можеш да си караш както си искаш, докато те спрат и те глобят. Фаровете за мъгла не са опция за дневни светлини, както и габаритите. Но в крайна сметка, всичко опира до "контролния орган", който като те спре и пита: " И на какви светлини караме сега?"
|
|
|
Вто Ное 03, 2020 4:45 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Ксеноните обикновено държат повече от нормалните крушки, но и те стареят. Това е симптом, че са просто остарели крушките.
|
|
|
Вто Ное 03, 2020 9:37 pm |
|
|
Jakob
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 6:03 am Мнения: 65 Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Автомобил: Subaru Outback 2015, 2.5
Рейтинг: 169
|
Здраве да е,
Преди години имах една Mazda 626, на която сложих ксенон. Единия обаче палеше понякога от втория път. Един ден ме спира полиция (КАТ) в населено место, и аз предположиш веднага за какво е, и си изгасих фаровете след като спрях и загасих колата. Полицая много възпитано ми обясни че единия ми фар не работи, на което аз се направих на много учуден, и запалих отново фаровете (и двата запалиха). Човека започна да ми се извинява и т.н. Не се гордея с тази си постъпка, просто се съгласявам с горното мнение, с едно уточнение, че може и да е от баласта и не само от ксеноновата крушка.
Това което бих те посъветвал е да размениш крушките (лявата в дясно и дясната в ляво). По този начин ще идентифицираш дали е крушка или баласт. Ако е баласт ще се държи подобно (същия фар няма да свети понякога-крушката е здрава), а ако е крушка, този път другия фар няма да свети понякога (баласта е ОК).
Относно въпроса ти дали можеш да използваш габарити и фарове за мъгла, скоро ме спряха че карах на auto и не ми светнаха светлините. Полицая ми обясни че "нещо там да светело като дневни поне". Предполагам че интерпретацията за това кое "нещо" е приемливо да свети и кое не е, ще зависи от конкретния служител на пътна полиция. Моето удоволствие да карам без светлини ми струваше 20 лева, като няколко пъти ми обясниха че това е минимума.
Както казах по горе, идентифицирай от къде ти е проблема и си го реши. Слагането на допълнителни дневни не решава проблема с не палещият фар, а този с дневните .
Предполагам че колегите могат да те информират за цена на крушка и баласт, според мен това е по разумната инвестиция.
Note:Аз смених 626 с нова 6, и това реши проблема за мен. Новият собственик просто си сложи нови халогенни крушки, елиминирайки баластите, и тъка още 300к км.
Good luck
|
|
|
Вто Ное 03, 2020 10:16 pm |
|
|
iassen
Регистриран на: Вто Ное 20, 2007 1:19 pm Мнения: 150 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6 B14
Рейтинг: 242
|
След като рециклирах фаровете на моя OB 2012 сложих OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER D2S. С идеята да "пазя" рефлекторите и крушките сложих лед габарити [url]https://www.amazon.co.uk/gp/product/B06X19TLS9/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o03_s00?ie=UTF8&psc=1[/url] Святят наистина много силно(сравено с 4-5 други модела, които слагам на Субарутата ми от 10тина години). Денем е трудно да прецениш кой фар свети по ярко - лед-а в дълния или прословутия О'срам на късите. Явно задобряха много производителите на лед крушки. Не са ми правили проблеми полицаи - предполагам защото габарита е при дългите, които доста коли с DRLта ползват за дневни. Дразни ме обаче, че при положение "Auto" не светят габарите и трябва да превключваш ръчно от габарити на фарове(или Auto). Така и не ми остава време да намеря кабел/бушон, на който да има напрежение при запалена кола за да захраня габаритите(предни и задни) от там. С това целя при положение "Auto" ледовете ще светят постоянно, а късите ще се палят като стане тъмно. Ако някой вече го играл това, моля да сподели къде е вързал габаритите. Поздрави
|
|
|
Сря Ное 18, 2020 2:29 pm |
|
|
Alxx
|
Реле със захранване директно от батерията или някой ключ 30 и контрол вързан за бобината на колата. Светва с паленето.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Ное 18, 2020 8:13 pm |
|
|
Borisov
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:00 am Мнения: 93 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6,2007
Телефон: 0888007845
Рейтинг: 36
|
Здравейте. Направих същата замяна както колегата Ясен,на късите и габаритите със същите крушки.Фаровете са полирани и с фолио от горе. Рециклиране на самите лупи, рефлектори и т.н. не ми се правеше понеже сумата+ времето са което ще съм без кола не си заслужава според мен. Умишлено избягвам нощното каране,не ми е приятно и да затворя такава сума пари за нещо което не смятам да ползвам.... Иначе ефекта от самата смяна на крушките ме изненада,наистина не очаквах.Просто ги намерих на много добра цена и въобще не се замислих. Нещото което ме изненада,бяха старите крушки на късите.Може ли някой да ми каже дали това не е фабричната крушка която се слага в Субару.?? Иначе карам с DRL на халогените за мъгла на 50% от 6 години вече и съм нямал проблем с милиционерите(засега). Поздрави.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Дек 06, 2020 7:58 pm |
|
|
Реконструктор
|
И аз да питам, понеже мисля да сменям ксенона с ЛЕД: баласта къде стои, вътре във фара ли? Защото жицата пристига някъде от вътрешността на фара...
|
|
|
Съб Дек 12, 2020 12:40 am |
|
|
Kovachevs
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 9:15 pm Мнения: 17 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV (facelift 2013)
Телефон: +359886431080
Рейтинг: 0
|
Borisov написа: Здравейте. Направих същата замяна както колегата Ясен,на късите и габаритите със същите крушки.Фаровете са полирани и с фолио от горе. Рециклиране на самите лупи, рефлектори и т.н. не ми се правеше понеже сумата+ времето са което ще съм без кола не си заслужава според мен. Умишлено избягвам нощното каране,не ми е приятно и да затворя такава сума пари за нещо което не смятам да ползвам.... Иначе ефекта от самата смяна на крушките ме изненада,наистина не очаквах.Просто ги намерих на много добра цена и въобще не се замислих. Нещото което ме изненада,бяха старите крушки на късите.Може ли някой да ми каже дали това не е фабричната крушка която се слага в Субару.?? Иначе карам с DRL на халогените за мъгла на 50% от 6 години вече и съм нямал проблем с милиционерите(засега). Поздрави. Здравей . Това са оригиналните крушки ! А за рециклирането си заслужава защото покритието на рефлекторите е заминало. Може ли малко инфо за DRL ? Някой дали е пробвал от този тип ? https://www.aliexpress.com/i/3297447447 ... 5f85A6T4xqSent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Дек 12, 2020 10:08 am |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
прочетох книжката за аутбек 2009-2013 - според която колата е оборудвана с DRL day time running lights - дневни светлини на дългите (намаля интензитета); някой знае ли как се пуска точно системата ?
|
|
|
Съб Дек 12, 2020 8:06 pm |
|
|
plaskom
|
connecttt написа: прочетох книжката за аутбек 2009-2013 - според която колата е оборудвана с DRL day time running lights - дневни светлини на дългите (намаля интензитета); някой знае ли как се пуска точно системата ? Това вероятно е за американския вариант. Те са с дневни от преди 2003-та година. Дневните са винаги включени при запален автомобил и спусната ръчна спирачка (ако дръпнеш ръчната загасват), нямат опция за включване/изключване. От 2007 г. има и светеща лампа на таблото в жълто DRL.
|
|
|
Съб Дек 12, 2020 8:29 pm |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
plaskom написа: Това вероятно е за американския вариант. https://youtu.be/aS71U8JrE64?t=36на това клипче се вижда че DRL-a е нещо като модул; ако се сдобием с такова може ли просто да го включим на европейските версии ?
|
|
|
Нед Дек 13, 2020 10:24 am |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Едно време на мондеото ми беше с реле. За скандинавите е било серийно и от такава кола просто се слагаше релето в кутията и работеше
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Нед Дек 13, 2020 11:57 am |
|
|
Alxx
|
По спомен дрл модул има в Трибеката по принцип, но трябва да се включи функцията с апаратура.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Дек 13, 2020 1:42 pm |
|
|
Borisov
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:00 am Мнения: 93 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6,2007
Телефон: 0888007845
Рейтинг: 36
|
Реконструктор написа: И аз да питам, понеже мисля да сменям ксенона с ЛЕД: баласта къде стои, вътре във фара ли? Защото жицата пристига някъде от вътрешността на фара... Мисля че баласта е под самия фар, трябва да свалиш бронята.Не съм сигурен.
|
|
|
Пон Дек 14, 2020 11:54 am |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
късите светлини оправих с нови крушки - смених и двете и сега светват винаги; DRL взех от али експрес на вместо мигачите; за да го захраня трябва да го свържа в кутията с бушоните; има ли начин да ги вържа към габаритите ? (светлините които светят на първата позиция на лоста за светлините) гледах схемата но не разбрах кое е за габарити ... https://youtu.be/W-ekVeBSYiI?t=55
|
|
|
Пон Яну 25, 2021 10:03 pm |
|
|
Valio
|
Не знам кой модел си взел ,но аз и ги вързах директно към габаритите и се получи идеално...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 7:15 am |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
|
Вто Яну 26, 2021 8:53 am |
|
|
Valio
|
Те са почти същите,изведи кабел от фасунката на габарита и го закачи на новите лампи на извода за бяла светлина ,другия кабел взема + от мигача и третия на маса,може да се вземе пак от фасунката на габарита... П.С. сега видях че имат букса ,която се слага директно в гнездото на фасунката на мигача вместо крушка ,а единичния кабел се закача към +на габарита .. не титрябва да търсиш в кутията с бушоните ,просто заголи + на кабела за габарита до фасунката ,закачи там и изолирай.
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 5:48 pm |
|
|