Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:08 am



Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 20г Субару Аутбек II за семейство с 2 деца? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет на всички!
Първо да съобщя, че съм абсолютно нов член на форума и на 100% съм се ориентирал да придобия аутбек за семеен автомобил.
Бих желал да получа чисто и просто съвети за следното - навил съм се за аутбек ( 2002-2003 ) 2.5 бензин+автомат.
До сега съм карал основно немски дизел, в семейството се намира и френски такъв... Изключително съм впечатлен от субаруто, не е от вчера и днес, но според Вас заслужава ли си да купувам кола на близо 20 г. възраст.
В момента сме 3 членно семейство с идеята за увеличение с още 1 догодина и имаме две коли, които са съответно на 8г. и 14 г. възраст, като по старата скоро няма да я има.
Не знам колко е рентабилно да се хвърлям на очевадно по-стар автомобил, но от друга страна изключелно здрав. Иска ми се близките 3-4 години да не притежавам автомобил, който би ме вкарал в големи разходи при евентуални проблеми.
Определено ми втръсна да сменям съединители и демпферни маховици, последните 5г. за съжаление на два автомобила ми се наложи. В общи линии, мисля, че субаруто ще ми върши перфектна работа докато децата порастнат малко, има си и достатъчно пространство.
Накратко казано, как Ви се вижда идеята да се купува по-стар автомобил ( какъвто е аутбека), на който да се разчита да вози семейство с две деца?


Последна промяна iliykov91 на Пет Дек 18, 2020 9:59 pm, променена общо 1 път


Пет Дек 18, 2020 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако идеята ти е икономия , по-добре не се хвърляй на тази кола .
Двигателя след 300 000 отива към ремонт за около 3000 .
Капризни коли са и искат специално отношение .

Нед Дек 20, 2020 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
CANCEL написа:
Ако идеята ти е икономия , по-добре не се хвърляй на тази кола .
Двигателя след 300 000 отива към ремонт за около 3000 .
Капризни коли са и искат специално отношение .

Ако трябва да съм честен, исках да е непретенциозен автомобил, за какъвто считам аутбека от тези въпросните години. Така или иначе ако в крайна сметка се сдобия с такъв, ще му се монтира газова уредба. Изчетох всички мнения и случки затова прословуто прегряване и евентуален бъдещ ремонт, но оставам с впечатлението, че не е задължително да се случи на всеки екземпляр. Зависи как е поддържан по-рано.

Нед Дек 20, 2020 8:52 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
iliykov91 написа:
CANCEL написа:
Ако идеята ти е икономия , по-добре не се хвърляй на тази кола .
Двигателя след 300 000 отива към ремонт за около 3000 .
Капризни коли са и искат специално отношение .

Ако трябва да съм честен, исках да е непретенциозен автомобил, за какъвто считам аутбека от тези въпросните години. Така или иначе ако в крайна сметка се сдобия с такъв, ще му се монтира газова уредба. Изчетох всички мнения и случки затова прословуто прегряване и евентуален бъдещ ремонт, но оставам с впечатлението, че не е задължително да се случи на всеки екземпляр. Зависи как е поддържан по-рано.


Изобщо нямах предвид разхода на гориво . Субару са много претенциозни откъм поддръжка, поради което повече екземпляри на вторичния пазар са в лошо състояние. И аз като теб се подлъгах по писаниците в този форум. В момента притежавам два екземпляра , закупени точно от този форум, даже единия от сервиз на марката. На единия вече умря двигателя , а на втория е на път.
Вземи си съвременен автомобил , щом ще си возиш децата . Гледай сигурността преди всичко.

Нед Дек 20, 2020 10:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Красноречив отговор! Благодаря за което!

Нед Дек 20, 2020 10:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CANCEL написа:
И аз като теб се подлъгах по писаниците в този форум.


Това е много некоректно твърдение колега.
Форумът е направен с цел да помага на хората които имат или ще купуват Субару. Друг въпрос е кой колко умствен багаж има. :idea:
Ако си поредният прецакан си направи трезва оценка на какво се дължи, какви са ти очакванията и възможностите, и не мятай подобни твърдения с лека ръка.

Има теми за некоректни сервизи - можеш спокойно да опишеш кой и с какво те е излъгал.

Нека ви напомня нещо - членството тук е привилегия, не задължение. Ако не ви харесва - напуснете.
Когато сте се регистрирали, сте приели правилата на форума. Спазвайте ги.

Нед Дек 20, 2020 10:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
iliykov91 написа:
CANCEL написа:
Ако идеята ти е икономия , по-добре не се хвърляй на тази кола .
Двигателя след 300 000 отива към ремонт за около 3000 .
Капризни коли са и искат специално отношение .

Ако трябва да съм честен, исках да е непретенциозен автомобил, за какъвто считам аутбека от тези въпросните години. Така или иначе ако в крайна сметка се сдобия с такъв, ще му се монтира газова уредба. Изчетох всички мнения и случки затова прословуто прегряване и евентуален бъдещ ремонт, но оставам с впечатлението, че не е задължително да се случи на всеки екземпляр. Зависи как е поддържан по-рано.


Кола на 20г крие рискове - ако си чел достатъчно, трябва да ти е ясно.
Смяна гарнитури и обслужване двигател с реглаж клапани и т.н. е част от нормалният сервиз на тези мотори и е неизбежен при пробег над 200к км и повече. Нито е болка за умиране като цена, в сравнение с цените за подръжка на немските котори.
За модела - това купе се смята за по-здраво и качествено от следващото, но за да стане сигурна кола ще иска работа и пари.
Ако имаш 10-12х лв може да си направиш такава кола, защото или ще правиш двигател или кутия, или и двете заедно. Веднъж направена, колата ще превъзхожда голяма част от всички съвременни сапунерки които се продават. Всяко сравнение с френски коли е неадекватно.
Само ти може да си отговориш на въпроса има ли смисъл.
Едно е сигурно - ако очакваш да си купиш качествен Аутбек за 5-6000лв, скоро ще се озовеш в положението на колегата CANCEL

Ето колко струва подържана кола на 17г:
viewtopic.php?f=38&t=28396

Нед Дек 20, 2020 10:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Vmax написа:
CANCEL написа:
И аз като теб се подлъгах по писаниците в този форум.


Това е много некоректно твърдение колега.
Форумът е направен с цел да помага на хората които имат или ще купуват Субару. Друг въпрос е кой колко умствен багаж има. :idea:
Ако си поредният прецакан си направи трезва оценка на какво се дължи, какви са ти очакванията и възможностите, и не мятай подобни твърдения с лека ръка.

Има теми за некоректни сервизи - можеш спокойно да опишеш кой и с какво те е излъгал.

Нека ви напомня нещо - членството тук е привилегия, не задължение. Ако не ви харесва - напуснете.
Когато сте се регистрирали, сте приели правилата на форума. Спазвайте ги.

Идеята на форумите е да се обсъждат теми и мнения. Получаването на дискусии е добре, защото именно така се изчистват въпросителни. Всеки има право на мнение било то положително или отрицагелно, а четящите и събиращи мнения като мен си имат глава на раменете при вземане на решение за бъдещи покупки.
Поздрави!

Нед Дек 20, 2020 10:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
CANCEL написа:
И аз като теб се подлъгах по писаниците в този форум.


Това е много некоректно твърдение колега.
Форумът е направен с цел да помага на хората които имат или ще купуват Субару. Друг въпрос е кой колко умствен багаж има. :idea:
Ако си поредният прецакан си направи трезва оценка на какво се дължи, какви са ти очакванията и възможностите, и не мятай подобни твърдения с лека ръка.

Има теми за некоректни сервизи - можеш спокойно да опишеш кой и с какво те е излъгал.

Нека ви напомня нещо - членството тук е привилегия, не задължение. Ако не ви харесва - напуснете.
Когато сте се регистрирали, сте приели правилата на форума. Спазвайте ги.



Понеже аз съм глупав , я ми обясни къде в правилата пише, че трябва да превъзнасям марката , форума и участниците в него ?
 -30

Нед Дек 20, 2020 11:05 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Цитат:
Кола на 20г крие рискове - ако си чел достатъчно, трябва да ти е ясно.
Смяна гарнитури и обслужване двигател с реглаж клапани и т.н. е част от нормалният сервиз на тези мотори и е неизбежен при пробег над 200к км и повече. Нито е болка за умиране като цена, в сравнение с цените за подръжка на немските котори.
За модела - това купе се смята за по-здраво и качествено от следващото, но за да стане сигурна кола ще иска работа и пари.
Ако имаш 10-12х лв може да си направиш такава кола, защото или ще правиш двигател или кутия, или и двете заедно. Веднъж направена, колата ще превъзхожда голяма част от всички съвременни сапунерки които се продават. Всяко сравнение с френски коли е неадекватно.
Само ти може да си отговориш на въпроса има ли смисъл.
Едно е сигурно - ако очакваш да си купиш качествен Аутбек за 5-6000лв, скоро ще се озовеш в положението на колегата CANCEL

Ето колко струва подържана кола на 17г:
viewtopic.php?f=38&t=28396

Да, като цяло се запознах със споменатите от теб тънкости при този модел и мотор. Принципно имам преки наблюдения над следващия аутбек, би фуел, мой близък за 8г освен обслужването на газовата така и не пипна нищо друго по него. Въпрос на късмет и възможности при подбора на съответния екземпляр.

Нед Дек 20, 2020 11:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
CANCEL написа:
Понеже аз съм глупав , я ми обясни къде в правилата пише, че трябва да превъзнасям марката , форума и участниците в него ?


Прав ти път...

Нед Дек 20, 2020 11:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Погледнах темата с продаващото се субару, е определено цената не е малка, на фона на продаващите се нов внос. Бях харесал едно за 5000 лв по обява в Плевен, доста читаво на снимки, но опита ми при ходене на живо говори друго....Все повече клоня към мисълта, че тепърва за хвърлям не малко пари за стар вече автомобил не е рентабилно. Поне до колкото нямам "излишни" пари.

Нед Дек 20, 2020 11:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мислех да не пиша... ама айде и аз да се изрежа.

Ако не ти трябва АВД/4х4/ - купи си Honda Aкорд K20/K24 7ма или 8ма генерация.
Ако ти трябва АВД - намираш си екземпляр без ръжда (не е невъзможно).
Правиш:
- обработка против ръжда (1-2к лв, лошото е, че не знам кой ще ти го свърши добре)
- газ (1-1.5к лв)
Предвиждаш си разходи за:
- ремонт на двг (3-5клв)
- ремонт на кутия (2-4лв)
- други по-дребни ремонти (1-2клв)

Правиш реглаж на клапани на 40к км (който реглаж на 2.5 от тези години е евтин и се прави лесно и бързо).

и после си караш, докато дойде време за ДВГ. Ако е къса клечка и кутия....

Разбира се, винаги може да имаш късмет и да караш над 100-200к и да няма нужда от тези неща.
По-вероятно е да не си късметлия ROFL
Както каза @Vmax - ако колата ти харесва и се направи ще те кара мноого дълго време.
2.5 е непретенциозен двг, който ако се поддържа добре си кара 200-300к км дори без да се сменят гарнитури :giggle: (това, ако е знайно състояние (разбирай отворен и ребилднат двг) и поддръжка и се сменя 8-10к масло и се следят течностите, а не от течащи маркучи на газта да се прегрее двг)

Смяташ, преценяваш какво искаш и си решаваш.
Аз лично съм карал такъв 2.5, но ръчка. около 100к км. 30 от тях с чукащ мотор с много газ. Като го отворихме имаше стружки от биелни и основни лагери в картера... събрахме го 'сиромашки', но с мерене (всичко беше в норми - само нови лагери) и един приятел, 8 години по-късно още го качва по места, които ходят и сериозни джипки (така се случи, че трябваше да го продам след ремонта). От двг не се е оплаквал. Смени кутия, защото не се погрижи навреме за тази, която беше в колата - около 500-600лв с кутия втора ръка. Мисля още я кара.

Та така... Субару си е марка с претенция към поддръжка и като не е правена навреме... си иска инвестициите.
Не е за всеки, но пък ако ти хареса начина на шофиране и поведение на колата ставаш фен.

Ако не си карал такъв автомобил - намери някой от форума да го черпиш кафе/бира - едва ли ще откаже да те повози и/или да покараш ккръгче. Но намери поколението, което искаш, защото има разлика м/у поколенията като усещания. Този конкретно 1999-2004 аутбек, имаш чувството, че си в танк/трамвай. :giggle:

Относно бюджет 5000лв за нов внос - понеже явно не си чел. На тези 5 слагаш едно 3к отгоре за пълно обслужване + газ и очакваш мотор, който ще се разтропа/роди и/или кутия, която ще почне да прави проблеми... всеки си преценява. Има си тема по въпроса с евтиния нов внос - ходи чети, колега. По-скоро си за Акорд.

Мисля, че мога да те уредя да покараш такъв автомат...

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Дек 20, 2020 11:19 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
valqk написа:
Мислех да не пиша... ама айде и аз да се изрежа.

Ако не ти трябва АВД/4х4/ - купи си Honda Aкорд K20/K24 7ма или 8ма генерация.
Ако ти трябва АВД - намираш си екземпляр без ръжда (не е невъзможно).
Правиш:
- обработка против ръжда (1-2к лв, лошото е, че не знам кой ще ти го свърши добре)
- газ (1-1.5к лв)
Предвиждаш си разходи за:
- ремонт на двг (3-5клв)
- ремонт на кутия (2-4лв)
- други по-дребни ремонти (1-2клв)

Правиш реглаж на клапани на 40к км (който реглаж на 2.5 от тези години е евтин и се прави лесно и бързо).

и после си караш, докато дойде време за ДВГ. Ако е къса клечка и кутия....

Разбира се, винаги може да имаш късмет и да караш над 100-200к и да няма нужда от тези неща.
По-вероятно е да не си късметлия ROFL
Както каза @Vmax - ако колата ти харесва и се направи ще те кара мноого дълго време.
2.5 е непретенциозен двг, който ако се поддържа добре си кара 200-300к км дори без да се сменят гарнитури :giggle: (това, ако е знайно състояние (разбирай отворен и ребилднат двг) и поддръжка и се сменя 8-10к масло и се следят течностите, а не от течащи маркучи на газта да се прегрее двг)

Смяташ, преценяваш какво искаш и си решаваш.
Аз лично съм карал такъв 2.5, но ръчка. около 100к км. 30 от тях с чукащ мотор с много газ. Като го отворихме имаше стружки от биелни и основни лагери в картера... събрахме го 'сиромашки', но с мерене (всичко беше в норми - само нови лагери) и един приятел, 8 години по-късно още го качва по места, които ходят и сериозни джипки (така се случи, че трябваше да го продам след ремонта). От двг не се е оплаквал. Смени кутия, защото не се погрижи навреме за тази, която беше в колата - около 500-600лв с кутия втора ръка. Мисля още я кара.

Та така... Субару си е марка с претенция към поддръжка и като не е правена навреме... си иска инвестициите.
Не е за всеки, но пък ако ти хареса начина на шофиране и поведение на колата ставаш фен.

Ако не си карал такъв автомобил - намери някой от форума да го черпиш кафе/бира - едва ли ще откаже да те повози и/или да покараш ккръгче. Но намери поколението, което искаш, защото има разлика м/у поколенията като усещания. Този конкретно 1999-2004 аутбек, имаш чувството, че си в танк/трамвай. :giggle:

Относно бюджет 5000лв за нов внос - понеже явно не си чел. На тези 5 слагаш едно 3к отгоре за пълно обслужване + газ и очакваш мотор, който ще се разтропа/роди и/или кутия, която ще почне да прави проблеми... всеки си преценява. Има си тема по въпроса с евтиния нов внос - ходи чети, колега. По-скоро си за Акорд.

Мисля, че мога да те уредя да покараш такъв автомат...

Много мерси за информацията. Съгласен съм за това, което казваш. Аз съм изчел целия форум много отдавна още, нищо, че съм нов член :giggle: , но също така мисля, че много от нещата, които си описал, а по принцип би се наложило да се правят могат да бъдат избегнати при добър оглед и тест на автомобила.
До колкото идеята за Акорд, сещаш се там за какво комби говорим :D ....малка подробност...супер грозновато по мое мнение де. За кой автомат имаш предвид, че може да уредиш на Акорд или Аутбека?

Нед Дек 20, 2020 11:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има приличен б12 за продаване, само, че е 3,0. Но е с газ и основен ремонт на десетина хиляди. По колата има дребен проблем за 300-400лв(клапан в кутията), но и цената е съобразена. Виж обявата на Jovanni.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Дек 20, 2020 1:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
Има приличен б12 за продаване, само, че е 3,0. Но е с газ и основен ремонт на десетина хиляди. По колата има дребен проблем за 300-400лв(клапан в кутията), но и цената е съобразена. Виж обявата на Jovanni.

Благодаря, колега! Изключил съм 3.0 -я заради по-високия данък и гражданска.

Нед Дек 20, 2020 1:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Outback B12 2001ва, 2.5 АТ.
Мисля, че мога и Акорд 2.4 АТ да намеря, ама да се повозиш, но ще ми е по-трудно :)

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Дек 20, 2020 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm
Мнения: 457
Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Автомата е сигурно най безпроблемния агрегат в нашите коли .Освен ако някой не се е отнасял с него крайно немърливо . Това от собствен опит колата ми е на 300 000 км от 10 год. и 160 000 км я карам аз.
Не че другите агрегати са проблемни но си искат елементарна поддръжка.Тея прословути гарнитури на 2,5 сигурно струват по малко от съединителя на дизелов пасат.
Може би една от главните болки на нашите коли ,на по старите е ръждата .

Нед Дек 20, 2020 7:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 01, 2014 8:26 pm
Мнения: 35
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Хонда е здрава машина ако е японска сглобка и поне 2000 см3 двигател!
Ако ще е Акорд защо 2.4 ?
2.0 _156 кс. Също е здрав и икономичен двигател но за сметка на това доста бърз ;)
Ако е поддържан с качествени и правилни масла!

Ако наистина не ти трябва 4х4 търси Акорд или Стрийм но пак казвам К20 2.0 е предостатъчен. Уникално читави .....не могат да се сравняваят с никоя японска марка друга автомобили. Спокойно изкарват 400 000 км и то в БГ без ремонти по двигател или скорости ;)

ПП
Японска кола то Плевен нов внос не поглеждай - от личен опит казвам.
Здраво и евтино Субару няма ....дори и старо. За съжаление .....поддръжката е като за
немски премиум автомобили една идея по евтина.

ПП2

Субару ...2003 г. на реални 140 000мили (220 000 ......км). Сменени всички масла и филтри (двигател, скоростна кутия........ преди 1000 км. Основен ремонт на двигател преди 25 хил. км. ...... :( която подръжка не става без пари!

А това е яка семейна кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7180580441
:)

Пон Дек 21, 2020 12:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Абе като ви слушам, да може и този аутбек да не е най-безболезния автомобил, но пък едва ли е по-зле от към подръжка от немските дизели. Карам такива вече 8години и за мой късмет освен скъпия комплект на съединителя друго не съм сменял. Не мисля, че от към цени аутбека е по-скъп за подръжка и обслужване...НО, честно казано от повечето коментари по-скоро съм на отказване от стария аутбек. Аз съм на принципа като купувам автомобил, го купувам с идеята да ми върши работа, а не тепърва да ме очакват неизбежни ремонти. :good:
 8

Пон Дек 21, 2020 8:53 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 47 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор