Отговори на тема  [ 47 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3
 20г Субару Аутбек II за семейство с 2 деца? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
и моето мнение е, че да си търсиш 18-20 годишен автомобил за минимални пари, че и да имаш претенции към него (каквато ще марка да е) си е несериозно.
потърси нещо по-ново, ако ще и да е по-просто. :good:

Чет Дек 24, 2020 4:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Нещо много се отплеснахме кой какво знае, колко струва и т.н. Аз придобих информацията, която ми трябваше, за което благодаря! Със сигурност ще се сдобия с аутбек б13. Когато го избарам ще се похваля! Весели празници и бъдете щастливи!
 15

Пет Дек 25, 2020 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 22, 2009 9:58 am
Мнения: 634
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5AT'03 ; Forester 2.5XT;
Телефон: 0885022272
Рейтинг: 487
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Четох и стисках зъби, но не издържам и ще драсна и Аз нещо, необвързано с мненията на другите колеги, а и се чудя какво да правя. С риск да се повторя от предишни мой мнения, ма не ми тежи и ще акцентирам върху някой аспекти свързани с моя опит.
Все по рядко ми се налага да контактувам с хора, които използват прословутата максима при покупка на употребяван автомобил - " Колата и жената се взимат на късмет", което много ме радва. Интересен факт е, че това мисловно чудо се зароди в началото на 90-те години ( при първите опити за покупка на автомобили "нов внос" от нашите скъпи родни търговци) и взе да гасне около 2010 г, когато се стигна до трета ( в повечето случай) покупка на внесен автомобил от "огрухания" ни народ. Факт е, че хората които до голяма степен слагат тази велика мисъл пред трезвото мислене при покупка, започват после да бълват всевъзможни теми за приятелска взаимно-помощ ( колко комунистически звучи,а). В тази връзка, не искам да пренебрегвам факта за нуждата от късмет, но според мен той фигурира в рамките на не-повече от 10 % макс. Това, което често обяснявам и на клиентите ми - Хора, разберете...един автомобил е сбор от технически възли ( имат някакво ниво на своето състояние спрямо годините и експлоатацията си), които са взаимосвързани и те до голяма степен зависят едни от други и повредата или лошата поддръжка на един подлива вода и на другите и при покупката на автомобил, ако се мисли трезво и се използват услугите на тясно специализиран сервиз, тези неща се виждат. Не се доверявайте на това, че сте чули или прочели, че дадена марка е корава и надеждна и за това - отивам пробвам и взимам. Това е просто апел!
Италианските автомобили не обсъждам и не случайно не внасям от там ....не ми се зачепва темата. За всички има място под слънцето.
За Швейцария и Германия ще кажа, че е препоръчително ЗА МАРКАТА СУБАРУ, особено модел на повече години да е от Швейцария, защото от долу изглеждат с около 30-40-50 % по-добре от немските ( при сходни параметри). Технически са общо взето на едно и също ниво . От доста години се занимавам с внос и смея да твърдя, че за 20 г. имам на пръстите на едната си ръка много хубави и гледани коли взети на ниска цена от собственик , който хабер си няма какво продава и колко реално би струвало...т.е. процента да попадне човек на някой хахо е изключително малък.
Първо човек трябва да е сигурен от какви хора взима колата , каква е цената и спрямо пазара за добре поддържани коли , нейната техническа история и куп други следствия. Ако говорим за Б12 примерно ( за мен лично фейслифта 2001-2003 е един прекрасен автомобил ЗА УСЛОВИЯТА В БГ) и някой го продава за 5000 лв на под 180000 км "реални" внесен "прясно" от вън ( Швейцария, Германия), то това ще рече, че колата е взета за около 500-700 евро /франка взета от там средно, а обявените км не подлежат на коментар и няма да е само в тях проблема . Не трябва да се забравя факта, че родните търговци прекупуват от други "разнородни " симпатяги, като тях и реално колата е взета за доста по малко от оригиналният и собственик, щото и оня трябва да си сложи нещо от горе. Читава , добре гледана и технически поддържана кола от модела от страните, които визирам на РЕАЛНИ проверуеми под 160-150 000 км със сертификати и т.н. и т.н. ,би струвала минимум 3800 евро/франка, до към 4500 ! Това е цена само на колата там и отделно има и допълнителни разходи по транспорт и ако е от Швейцария и други разходи на разни други местенца. От този модел се намират и екземпляри на под 100 000 км , че и по някой път и на под 50 000, по които има какво да се пипне , но основно по външният вид и някой друг дребен технически аспект , но ще служат мноооого дълго време .Мнооого рядко (почти никога), някой от тези две държави продава точно марка Субару и то определени модели (примерно флагмана на марката - Аутбек) за без пари и то добре гледан. Такива коли си заслужават, ако човек търси хубаво семейно комби ( отлично за нашите УСЛОВИЯ) и е преодолял предразсъдъците свързани с физическата възраст на колата. В крайна сметка е хубаво човек да се запита, кое го по-устройва - макар и стара на възраст, но надеждна и добре поддържана кола, която ще те закара почти навсякъде и има отлична поносимост за БГ и реално има всички екстри, които има един стандартен модерен автомобил ИЛИ два пъти по-нова на години високо рискова кола (марка няма да цитирам, че да не разпаля излишно спамене , ма примерно Фиат :D ) и да се праска, като седне на маса - "ма поне моята е почти нова) . Та с оглед цитираните цени по-горе , такъв Бек читав излиза около 2 - 2,3 пъти по скъпо от същата за 5000 лв. Не ми се задълбава да уточнявам, как тази разлика между едната и другата се топи уникално лесно и бързо, ако човек тръгне да отстранява добре и не-добре прикрити проблеми за да си вкара така желаният автомобил в час до ниво абсолютна сигурност за дълъг задграничен път ( примерно). Нещата не са случайни и има марки при които е характерно, че зад ниската цена стои съвкупност от "сервизни кефове " в последствие , както е при Субару. Автомобилите, които са в много добро състояние и са имали добра поддръжка в последствие, няма да се наложи да се платят още веднъж и първоначалното обгрижване ще е сведено до минимума за кола на подобни години !
Б13 преди фейслифта ( до 2007) читава кола на под 150 000 км - минимална цена около 5500-6000 евро/франка цена само на автомобила.
Искам да акцентирам и върху нещо друго с оглед на безбройните коли от марката, които съм видял от долу, експлоатирани в тези две държави - различните модели от марката ( Аутбек, Легаси, Форко и т.н.) имат различни км , при които започват да изглеждат не много добре от долу макар, че винаги има и изключения и е хубаво да се внимава при покупката им, защото има начини при които нещата да се прикрият добре от долу и неопитното око да не забележи.
Не ми се дълбае повече, но много хора имат желание да се сдобият със Субару със оглед на много добрата му пригодност и експлоатационни разходи в наши условия, но тези хора нямат ли нужната финансова готовност за читава кола от тази марка по-добре да не хранят излишни илюзии и ако разчитат изцяло на късмет , то трябва да са изключително хазартни личности и да ги кефи и сигурно възбужда "неоправданият риск".
Ако се прибягва до покупка на автомобил продаван в БГ независимо от кого, то ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се прибегне до някой от тясно специализираните сервизи. Винаги, винаги ще има доволни и не доволни от даден сервиз, но е въпрос на акуратно мислене при избора на такъв за преглед на даден автомобил.
Надявам се с нещо да съм помогнал и който трябва да си е извлякъл нужната му информация написана от мен и много се кефя на някой добре запознати с марката колеги, как не губят във времето желание да повтарят едно и също и то само защото хората ги мързи да четат в един иначе така добре подплатен технически форум.
Весели празници на всички и много много здраве!

_________________
BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
 48

Съб Дек 26, 2020 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 12, 2018 9:35 pm
Мнения: 33
Автомобил: Subaru Outback 2002 - 2.5 AT
Телефон: 0898654081
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
bat bubi написа:
Четох и стисках зъби, но не издържам и ще драсна и Аз нещо, необвързано с мненията на другите колеги, а и се чудя какво да правя. С риск да се повторя от предишни мой мнения, ма не ми тежи и ще акцентирам върху някой аспекти свързани с моя опит.
Все по рядко ми се налага да контактувам с хора, които използват прословутата максима при покупка на употребяван автомобил - " Колата и жената се взимат на късмет", което много ме радва. Интересен факт е, че това мисловно чудо се зароди в началото на 90-те години ( при първите опити за покупка на автомобили "нов внос" от нашите скъпи родни търговци) и взе да гасне около 2010 г, когато се стигна до трета ( в повечето случай) покупка на внесен автомобил от "огрухания" ни народ. Факт е, че хората които до голяма степен слагат тази велика мисъл пред трезвото мислене при покупка, започват после да бълват всевъзможни теми за приятелска взаимно-помощ ( колко комунистически звучи,а). В тази връзка, не искам да пренебрегвам факта за нуждата от късмет, но според мен той фигурира в рамките на не-повече от 10 % макс. Това, което често обяснявам и на клиентите ми - Хора, разберете...един автомобил е сбор от технически възли ( имат някакво ниво на своето състояние спрямо годините и експлоатацията си), които са взаимосвързани и те до голяма степен зависят едни от други и повредата или лошата поддръжка на един подлива вода и на другите и при покупката на автомобил, ако се мисли трезво и се използват услугите на тясно специализиран сервиз, тези неща се виждат. Не се доверявайте на това, че сте чули или прочели, че дадена марка е корава и надеждна и за това - отивам пробвам и взимам. Това е просто апел!
Италианските автомобили не обсъждам и не случайно не внасям от там ....не ми се зачепва темата. За всички има място под слънцето.
За Швейцария и Германия ще кажа, че е препоръчително ЗА МАРКАТА СУБАРУ, особено модел на повече години да е от Швейцария, защото от долу изглеждат с около 30-40-50 % по-добре от немските ( при сходни параметри). Технически са общо взето на едно и също ниво . От доста години се занимавам с внос и смея да твърдя, че за 20 г. имам на пръстите на едната си ръка много хубави и гледани коли взети на ниска цена от собственик , който хабер си няма какво продава и колко реално би струвало...т.е. процента да попадне човек на някой хахо е изключително малък.
Първо човек трябва да е сигурен от какви хора взима колата , каква е цената и спрямо пазара за добре поддържани коли , нейната техническа история и куп други следствия. Ако говорим за Б12 примерно ( за мен лично фейслифта 2001-2003 е един прекрасен автомобил ЗА УСЛОВИЯТА В БГ) и някой го продава за 5000 лв на под 180000 км "реални" внесен "прясно" от вън ( Швейцария, Германия), то това ще рече, че колата е взета за около 500-700 евро /франка взета от там средно, а обявените км не подлежат на коментар и няма да е само в тях проблема . Не трябва да се забравя факта, че родните търговци прекупуват от други "разнородни " симпатяги, като тях и реално колата е взета за доста по малко от оригиналният и собственик, щото и оня трябва да си сложи нещо от горе. Читава , добре гледана и технически поддържана кола от модела от страните, които визирам на РЕАЛНИ проверуеми под 160-150 000 км със сертификати и т.н. и т.н. ,би струвала минимум 3800 евро/франка, до към 4500 ! Това е цена само на колата там и отделно има и допълнителни разходи по транспорт и ако е от Швейцария и други разходи на разни други местенца. От този модел се намират и екземпляри на под 100 000 км , че и по някой път и на под 50 000, по които има какво да се пипне , но основно по външният вид и някой друг дребен технически аспект , но ще служат мноооого дълго време .Мнооого рядко (почти никога), някой от тези две държави продава точно марка Субару и то определени модели (примерно флагмана на марката - Аутбек) за без пари и то добре гледан. Такива коли си заслужават, ако човек търси хубаво семейно комби ( отлично за нашите УСЛОВИЯ) и е преодолял предразсъдъците свързани с физическата възраст на колата. В крайна сметка е хубаво човек да се запита, кое го по-устройва - макар и стара на възраст, но надеждна и добре поддържана кола, която ще те закара почти навсякъде и има отлична поносимост за БГ и реално има всички екстри, които има един стандартен модерен автомобил ИЛИ два пъти по-нова на години високо рискова кола (марка няма да цитирам, че да не разпаля излишно спамене , ма примерно Фиат :D ) и да се праска, като седне на маса - "ма поне моята е почти нова) . Та с оглед цитираните цени по-горе , такъв Бек читав излиза около 2 - 2,3 пъти по скъпо от същата за 5000 лв. Не ми се задълбава да уточнявам, как тази разлика между едната и другата се топи уникално лесно и бързо, ако човек тръгне да отстранява добре и не-добре прикрити проблеми за да си вкара така желаният автомобил в час до ниво абсолютна сигурност за дълъг задграничен път ( примерно). Нещата не са случайни и има марки при които е характерно, че зад ниската цена стои съвкупност от "сервизни кефове " в последствие , както е при Субару. Автомобилите, които са в много добро състояние и са имали добра поддръжка в последствие, няма да се наложи да се платят още веднъж и първоначалното обгрижване ще е сведено до минимума за кола на подобни години !
Б13 преди фейслифта ( до 2007) читава кола на под 150 000 км - минимална цена около 5500-6000 евро/франка цена само на автомобила.
Искам да акцентирам и върху нещо друго с оглед на безбройните коли от марката, които съм видял от долу, експлоатирани в тези две държави - различните модели от марката ( Аутбек, Легаси, Форко и т.н.) имат различни км , при които започват да изглеждат не много добре от долу макар, че винаги има и изключения и е хубаво да се внимава при покупката им, защото има начини при които нещата да се прикрият добре от долу и неопитното око да не забележи.
Не ми се дълбае повече, но много хора имат желание да се сдобият със Субару със оглед на много добрата му пригодност и експлоатационни разходи в наши условия, но тези хора нямат ли нужната финансова готовност за читава кола от тази марка по-добре да не хранят излишни илюзии и ако разчитат изцяло на късмет , то трябва да са изключително хазартни личности и да ги кефи и сигурно възбужда "неоправданият риск".
Ако се прибягва до покупка на автомобил продаван в БГ независимо от кого, то ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се прибегне до някой от тясно специализираните сервизи. Винаги, винаги ще има доволни и не доволни от даден сервиз, но е въпрос на акуратно мислене при избора на такъв за преглед на даден автомобил.
Надявам се с нещо да съм помогнал и който трябва да си е извлякъл нужната му информация написана от мен и много се кефя на някой добре запознати с марката колеги, как не губят във времето желание да повтарят едно и също и то само защото хората ги мързи да четат в един иначе така добре подплатен технически форум.
Весели празници на всички и много много здраве!
Много се радвам, че точно ти се включи и то толкова напоително.
Ти си и "виновника" избрал нашия семеен Аутбек Б12 преди една година от който сме супер доволни!
Весели прязници и наздраве :)

Нед Дек 27, 2020 4:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 14, 2013 9:45 pm
Мнения: 15
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback-2.5 AT'04
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Напълно е прав Боян. Преди 7 години, следвайки неговата философия колата ми излезе двойно по скъпо отколкото вървяха по автокъщите по онова време, но съм влизал в сервиз само за смяна на консумативи. Весели празници!
 15

Нед Дек 27, 2020 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 18, 2020 9:07 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Седя и си гледам субарута, викам чакай да калкулирам стойността на данъка на 3.0 h6 (b13) , минава 400 лв. :lipseal: . Определено големия мотор и изпълнение все повече започнаха да ми хващат окото. Поствам една обява от мобиле, случайно колата да не се окаже на някой от форума ? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ibun5p

Сря Дек 30, 2020 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има тема за подобни въпроси...

Сря Дек 30, 2020 10:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 47 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор