Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Педала на спирачката потъва до крайно положенеие. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Фев 18, 2021 8:31 pm
Мнения: 9
Автомобил: Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Колата е Аутбек 2016, 2,5, CVT
Отскоро имамам следния проблем:
При работещ двигател на място като натисна спирачката и задържа, педала продължава да потъва да крайно положение.
Като напомпа няколко пъти омеква още и потъва по-лесно.
Иначе при спиране спира добре.
Според монтъора при който ходя е от спирачната помпа тъй като няма течове на спирачна течност.
Днес ходих при концесионера тъй като още е в гаранция и според тях това е напълно нормално с изключение, че предните дискове и накладки са за смяна. След смяната им педала нямал да ходи чак до крайно положение, което малко ме съмнява.
При концесионера пробвах един Ферестер и при него педала потъна доста, но без да отиде до крайно положение и като напомпах стана малко по твърд и не потъва толкова.
В един форум, но не за субару четох, че може да е ABS блока?

Също така казаха, че задните ротори са прегрявани и че трябва да се шкурят. Как може да се разбере, че са прегрявани? Аз не си спомням да съм ги прегрявал...

Та, ако някой има идея от какво може да е това или наистина е нормално...

Благодаря предварително!

Пет Апр 09, 2021 3:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При проба на място педала винаги потъва със закъснение, но никога до долу. Както ти е казал монтьора - може да е от помпа, но най-често е от въздух в системата.
Максимално допустимото износване на роторите е 2 мм, ако си го минал сменяй.
Като съвет: Ако не си сменял спирачна течност (на 2 год) сменяй заедно със дискове и накладки. Добро обезвъздушаване и проба. Ако пак е така ще трябва да се погледне помпата.
Прегряване на задните ротори се случва при блокирали спирачни апарати - напълно възможно. Шкурене няма - по - скоро шлайфане (grinding). Но както разбирам ти си в чужбина и смяната на дисковете може да е по-евтина от грайндинга.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Апр 09, 2021 10:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 18, 2021 8:31 pm
Мнения: 9
Автомобил: Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
За предните спирачки накладките ги доставиха онзи ден, чакам да дойдат дискаовете и ще ги сменя.
Есента смених само накладките на задните и от тогава съм минал +/-10 000км. Дисковете бяха добре а и сега изглеждат добре, няма ръжда или канали където опират накладките. При висока скорост като натисна спирачките няма пулсиране на волана или дърпане в една или друга посока.
Течност не съм сменял, но ще я сменя та да видим.

Съб Апр 10, 2021 8:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор