|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Проблем с Outback H6 2002
Автор |
Съобщение |
Konarov
Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm Мнения: 5 Рейтинг: 13
|
Здравейте колеги! От близо 2 години съм горд собственик на въпросният модел суби (Outback H6 2002) и от известно време имам следният проблем - колата загрява и изхвърля антифриз през разширителният съд, което си е класически признак на сдухани гарнитури, където и да прочета. Въпросът е, че този проблем го прави само при ниски обороти и скорости (под 3000 оборота и 100 км/ч., като не го прави нон стоп на ниските скорости и само при много добре загрял двигател) и след като влезе в над 3000 оборота и вдигнем малко скоростта няма никакви проблеми с температурата (веднага пада) - преди 3 дни я занесох до Русе в един сервиз и за целият път, като се има в предвид на места е карана със 140-50 км/ч., веднъж не е дала и най-малкото отклонение в температурата - не е ли логично, ако има проблем с гарнитура/глава, при по-високи скорости проблема да е още по осезаем и след като изхвърля в разширителният съд след това да не връща антифриза обратно - не че разбирам много, но за мен няма логика при по-брутално каране да няма такъв проблем? За справка - сменяни са всички масла/филтри/антифриз/термостат/температурен датчик преди седмица и радиатора е сравнително нов (на 6 месеца или около 3000 км). С маркучите също няма проблем - проверявани са при 2 майстора и вкл. в сегашният сервиз, където се намира. От сервиза казаха, че най-вероятно е глава/гарнитура и въпреки, че съм подготвен за подобен ремонт предпочитам да не влизам във филма, особено ако не е сигурно, че това е проблема! Моля патилите да споделят и благодаря предварително!
|
10
|
|
Пон Апр 12, 2021 8:21 pm |
|
|
Alxx
|
Щом не тече, остава въпрос: Термостатът оем и капачката ли са? Ако отговорът е да - колата не е обезвъздушена правилно. Или ако си на газ, изпарителят изпуска през топлата мембрана.
P.S.Пишеш кошмарно, трудноразбираемо е.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Апр 13, 2021 6:13 am |
|
|
Konarov
Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm Мнения: 5 Рейтинг: 13
|
Alxx написа: Щом не тече, остава въпрос: Термостатът оем и капачката ли са? Ако отговорът е да - колата не е обезвъздушена правилно. Или ако си на газ, изпарителят изпуска през топлата мембрана.
P.S.Пишеш кошмарно, трудноразбираемо е. На бензин е. Термостата и капачката са сменени. Благодаря за отговора
|
|
|
Вто Апр 13, 2021 7:12 am |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Konarov написа: Alxx написа: Щом не тече, остава въпрос: Термостатът оем и капачката ли са? Ако отговорът е да - колата не е обезвъздушена правилно. Или ако си на газ, изпарителят изпуска през топлата мембрана.
P.S.Пишеш кошмарно, трудноразбираемо е. На бензин е. Термостата и капачката са сменени. Благодаря за отговора Колега как разбра ,че няма отклонение в температурата? Ако съдиш само по датчика в купето да ти кажа при мен от 70 до 98 градуса отклонение НЯМА. Дори само при изпреварване съм качвал до 150-160км/ч и охладителя си иска да се включат перките (96 градуса) и аз карам само бензин! Отиди в някои "бял сервиз" за качествена диагностика.
|
|
|
Чет Апр 15, 2021 7:53 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Спукан радиатор.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пет Апр 16, 2021 6:15 pm |
|
|
Konarov
Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm Мнения: 5 Рейтинг: 13
|
Mladen99 написа: Спукан радиатор. Сменян е преди 6 месеца. Да update-на малко темата - занесох си я на ход в един сервиз в Русе като за 60 км. път е дала веднъж отклонение в температурата на влизане в населено място и на излизане се нормализира. В Русе почистиха радиатора, смениха антифриза и термостата - на връщане колата загря 4 пъти и 2 пъти доливах антифриз (общо 1 л. и стрелката всеки път бягаше към червеното) като всеки път се налагаше да спирам да се охлажда двигателя. Не хвърля антифриза през казанчето, не видях да го гори през ауспуха и със сигурност не е в маслото. Та във въпросният сервиз ми казаха, че най-вероятно е гарнитура на главата но докато не се отворел двигателя нямало как да кажат дали е само това "не били магьосници", с уважение - знам че не са. В интерес на истината този проблем започна да го прави няколко месеца след смяната на радиатора - би следвало да видят ако има проблеми по него.
|
|
|
Пет Апр 16, 2021 8:33 pm |
|
|
Konarov
Регистриран на: Пон Апр 12, 2021 8:08 pm Мнения: 5 Рейтинг: 13
|
[/quote]Колега как разбра ,че няма отклонение в температурата? Ако съдиш само по датчика в купето да ти кажа при мен от 70 до 98 градуса отклонение НЯМА. Дори само при изпреварване съм качвал до 150-160км/ч и охладителя си иска да се включат перките (96 градуса) и аз карам само бензин! Отиди в някои "бял сервиз" за качествена диагностика. [/quote] Търсих в темата за бели сервизи - нищо не намерих близо до Разград. А до сега съм я носил на 2 сервиза и теориите са - водна помпа, катализатор, гарнитура, спукан блок/глава и "офертите" за ремонт варират от 2000 до 5000 лв.. Аз за това си "рева" като цяло - бял сервиз а въпреки всички препоръки "махай го тоя Boxer" съм си влюбен в колицата, от такива места ме е изкарвала дето не съм и предполагал, че ще може.
|
|
|
Пет Апр 16, 2021 8:44 pm |
|
|
Alxx
|
Изказвам предположение: Който ти е сменял радиатора не е бил в час с процедурата по обезвъздушаване и...те така са станали нещата. Отделно, преди това спуканият радиатор ти е трупнал същите негативи.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Апр 16, 2021 8:45 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Колега как разбра ,че няма отклонение в температурата? Ако съдиш само по датчика в купето да ти кажа при мен от 70 до 98 градуса отклонение НЯМА. Дори само при изпреварване съм качвал до 150-160км/ч и охладителя си иска да се включат перките (96 градуса) и аз карам само бензин! Отиди в някои "бял сервиз" за качествена диагностика. [/quote] Търсих в темата за бели сервизи - нищо не намерих близо до Разград. А до сега съм я носил на 2 сервиза и теориите са - водна помпа, катализатор, гарнитура, спукан блок/глава и "офертите" за ремонт варират от 2000 до 5000 лв.. Аз за това си "рева" като цяло - бял сервиз а въпреки всички препоръки "махай го тоя Boxer" съм си влюбен в колицата, от такива места ме е изкарвала дето не съм и предполагал, че ще може.[/quote] Аз съм от малък град и знам как е с сервизите... Един колега колега от форума беше написал нещо подобно: "Субару е най-евтиният вариант за автомобил с подобни възможности и качество" Ако си харесваш колата закарай колата някъде където ще знаят какво да правят с нея.Другото е догатки ,насоки и т.н... Успехи с ремонта
|
|
|
Съб Апр 17, 2021 4:14 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Konarov написа: . В интерес на истината този проблем започна да го прави няколко месеца след смяната на радиатора - би следвало да видят ако има проблеми по него. Ти сам си си отговорил. Аз съм на 90% сигурен че е от радиатора. Поне по първоначално написаното. Казвам ти го от опит, защото лично говорих с няколко бели сервиза, и диагнозата беше една гарнитури на глави. Направих ги, Е да ама Не, гарнитурите за мен си бяха абсолютно здрави. Така се и го каза, на първото палене след ремонта тек на водния радиатор, всъщност той и преди това си е тичал толкова малко че когато мотора е топъл се изпарявало и несе вижда. Няма да изпадам в подробности къде и как. Един хубав алуминиев радиатор и нещата са окей. Преди това сменях какво ли не капачки термостати глупости обезвъздушаванки, след обезвъздушаване, палиш караш нормално 120, и от Белмекен до Бургас се прибрах с включено ОБД и никъде температурата не мръдна. Нацепваш обаче еди кикдаун и фърля водата, после вече със сигурност имаш въздушна възглавница и продължава да си грее. Ако обезвъздушиш добре пак можеш да караш. Другото което бях забелязал че маркуча стоеше леко мек когато колата е запалена. Обаче никой от белите сервизи не го забеляза. Означаваше че системата не е под налягане. Общо взето едни 3,500 на вятъра, е поне сега съм с отремонтирани глави, и нови вериги, че и с тунинг радиатор Провери колко е твърд маркуча, когато колата е топла ако можеш да го стиснеш наполовина за мен това е проблема от някъде изпуща.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Сря Апр 28, 2021 9:45 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта |
|