Отговори на тема  [ 41 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Грешка P0420 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 4:36 pm
Мнения: 276
Местоположение: Видин
Автомобил: subaru legacy 2.5/2010г.
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Колеги да вмъкна още нещо. След смяната на ламбда сондата, започна да гори повече. Трябва ли някаква адаптация или настройка?

Съб Сеп 26, 2020 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Outback 2,5 2006 bifuel BRC фабричен
доста изчетох по темата, питането ми е кой е оптималния начин за справяне с проблема -втулки, емулатор, софтуеарно, др. Моля , някой , който е минал по този път да сподели. Колата я взехме преди няколко дена, работи си нормално само досадната грешка се появява вече 2 пъти.

Сря Апр 14, 2021 8:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm
Мнения: 489
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей колега,

Аз след 5 години триене на тази грешка и всякакви настройки на АГУ, проверка на катализатор и ламбда синда и какво ли още не, сложих втулка за 10 лв и сагата рязко приключи. Също нямах никаква промяна на работата на мотора. Сондата беше мудна, но работеше коректно. Обмислях смяна на сондата, но така и не стигнах до тези заветни 200-300 лв/бр. Успех в начинанието!

Поздрави!

:beer: :beer: :beer:

_________________
Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021
Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023
Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....

Сря Апр 14, 2021 8:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за точния отговор. Конкретно втулката каква е?

Сря Апр 14, 2021 2:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Мнения: 168
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
valeri_vachev написа:
Здравей колега,

Аз след 5 години триене на тази грешка и всякакви настройки на АГУ, проверка на катализатор и ламбда синда и какво ли още не, сложих втулка за 10 лв и сагата рязко приключи. Също нямах никаква промяна на работата на мотора. Сондата беше мудна, но работеше коректно. Обмислях смяна на сондата, но така и не стигнах до тези заветни 200-300 лв/бр. Успех в начинанието!

Поздрави!

[emoji481] [emoji481] [emoji481]
За коя сонда става въпрос преди или след катализатора? Къде и как правихте проверка на катализатора? И аз съм същата грешка.
:-)

Изпратено от моят LM-G710 с помощта на Tapatalk

Сря Апр 14, 2021 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm
Мнения: 489
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Втулките са стандартни за ламбда сондата. Ето примерчета от ОЛХ за втулка за ламбда сонда:

https://www.olx.bg/ads/q-%D0%B2%D1%82%D ... %B4%D0%B0/

:beer: :beer: :beer:

_________________
Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021
Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023
Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
 15

Чет Апр 15, 2021 8:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Права и ли Г-образна?

Чет Апр 15, 2021 5:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Втулките се справят при 16-битовите компютри, до 2003-2005 зависи от модела. При 32-битовите "успехът" им е променлив.

_________________
Zubaru.tuninK
 15

Чет Апр 15, 2021 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Мнения: 168
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
plaskom написа:
А може да са заминали катализаторите. И при мен тази грешка излизаше периодично въпреки всички настройки на газовата и т.н.. Докато накрая си купих нови катализатори, смених ги и забравих за тази грешка.
;)

Мисля си че найстина след пробег над 200 хиляди км. със сигурност няма как катализаторите да са в добро състояние . Има голяма вероятност от там да идва тази гадна грешка. Ако някой може да сподели и даде насоки за варианти за смяна на катализаторите било то direct fit или universal. Запитах за MAGNAFLOW но все още нямам отговор :(

Чет Апр 15, 2021 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това са четирите страници относно диагностиката на грешката.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Апр 16, 2021 8:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, ти си тръгнал по един от пътищата за проверка - това е предложение на Субару и обикновено не води до никъде.
Помисли какъв ти е реалният пробег - в Италия и след това. Преди да измерваш електрични величини на 15 годишни сензори, измери физични, които да позволят отправна точка. Например:
- какъв ти е разхода на масло
- има ли чернилка в аспуха
- колко е температурата преди катализатора и на самия катализатор при загряла кола
- на каква смес работи "НЕфабричната" газова и в какво състояние е
- сменял ли си свещи и какво показва свещта относно горивния процес в цилиндрите.

Това е доста дразнеща грешка, но тя има дълга опашка - в интернет можеш да се объркаш от проби - грешки при решаване на този проблем.
За производителя е най-лесно - измерете това, ако не, сменете :D
Сега, ако просто искаш да ти изгасне чека - .zk е твоя човек. Но тази грешка произтича от общосоматично (като аналогия с човека) неразположение на двигателя, което тръгва от съвсем прозаични причини (според мен) - Субару Италия, манталитета в Италия и желанието на Субару да предложи нещо, което не може - интервал на смяна на масло на 15000 км в Европа. След гаранционният период италианската цинция вече спира да сменя масло, само долива. Това, в съчетание с по-високия термичен режим при газ .... абе смятам, че разбираш накъде отива работа ;)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Апр 16, 2021 9:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата е карана е Италия 4 години и 110000 километра и има сервизна книжка. Последните 10 години е в БГ и е подържана адекватно . Километрите са 303 хиляди. Чернилка в аспуха няма. Разхода на масло ще стане ясен впоследствие. Свещите са сменени с такива , каквито пише в книжката. Старите бяха същите и в добро състояние. Относо газовата ,сменени са двата филтъра. Изпарителя е сменян преди 2 години. "НЕфабричната" газова не ми е много ясна. Има книжка Субару за газта, така че по фабрична няма на къде. Доколкото разбрах, клапаните на bifuela били други и уредбата я поставял дилъра на Субару в Италия. Разхода и динамиката са ОК. Като че ли оборотите са малко ниски- около 500 и има един лек лаг в ускорението, но минимален. Не ми е ясно тези газови уредби кой ги подържа, вероятно официалния представител на BRC в Пловдив? Ако някой има опит, моля да сподели.

Пет Апр 16, 2021 9:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Перфектно значи. Сега слизаш под колата и измерваш температурата на катализатора между сондите и на тръбите преди него и веднага ще разбереш колко работа върши КАТ на 300 000 км.
Това с клапаните - ако можеш дай линк къде си го прочел. Да не би да е за Форестър Bi Fuel ? :). Твоят мотор няма драма с реглажа на клапаните и много бих се учудил някой да си мръдне пръста и да ги смени. Апропо - проблема е в седлата. Замери вакуум и AFR и ще се разбере за какво иде реч.
НЕфабрична - значи, че Томошахиро в Гунма (произволен инженер в завода в Япония) хабер няма, че тая кола върви на газ :giggle:
За поддръжка - периферия на "фабричната" можеш да сменяш, но компа... трудно. Ама пък пробвай при официалния представител.
Успех!

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Апр 16, 2021 11:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lizaastar написа:
Колата е карана е Италия 4 години и 110000 километра и има сервизна книжка. Последните 10 години е в БГ и е подържана адекватно . Километрите са 303 хиляди. Чернилка в аспуха няма. Разхода на масло ще стане ясен впоследствие. Свещите са сменени с такива , каквито пише в книжката. Старите бяха същите и в добро състояние. Относо газовата ,сменени са двата филтъра. Изпарителя е сменян преди 2 години. "НЕфабричната" газова не ми е много ясна. Има книжка Субару за газта, така че по фабрична няма на къде. Доколкото разбрах, клапаните на bifuela били други и уредбата я поставял дилъра на Субару в Италия. Разхода и динамиката са ОК. Като че ли оборотите са малко ниски- около 500 и има един лек лаг в ускорението, но минимален. Не ми е ясно тези газови уредби кой ги подържа, вероятно официалния представител на BRC в Пловдив? Ако някой има опит, моля да сподели.



Кола с газ в Италия се купува нова ако ще прави по 50 000 + км на година поне, така че забрави за достоверността на тези 110 000км. Фабрична газова уредба на Субару няма - това което има е допълнително монтирана от дилъра газова БРЦ с гаранция от дилъра, а не Субару. На някои коли са действително с усилени клапани, но не е ясно на кои.
Ако си от района на Пловдив - има сервиз на БРЦ, ще е добре да я погледнат, защото колкото и страници от сервизното ръководство да прочетеш за проблема си - няма да намериш инфо за газов инжекцион в него.

Има читав сервиз в Пловдив - виж темата за сервизи.

Процедира са по следния начин :
1. Минаваш през сервиз на БРЦ, за да е ясно че уредбата е ОК ( това че са сменени 2 филтъра нищо не променя, факта че е сменен изпарител означава само че колата е с голям пробег и поставя съмнение върху инжекторите ).
2. Минаваш през сервиз специализиран в Субару за диагностика на автомобила, за да си сигурен че всичко е ок. Ако проблема с О2 датика все още не е отстранен:
3. Четеш темата на zk. и се разбирате да ти реши проблема ( писал е по-горе в темата ), ама нещо не зацепвате какво ви казва...

И на последно място, но първо по важност - ползвайте търсачката и четете преди да си купите кола и след това, че аман от писатели. Толкова ли не си цените парите и времето, че не отделяте време да се образовате поне малко...
А всичко е изписано и налично...

Пет Апр 16, 2021 11:31 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Сложихме втулка, г-образна бронз с дифтунка 18 лева от ОЛХ, засега след 400 километра грешката не се е появила. Също и клапаните имаха нужда от реглаж. След регулирането изчезна неравномерната работа на мотора на ниски обороти , както и един лаг при ускорение/ леко се замисляше и тогава тръгваше/.

Нед Май 09, 2021 9:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
lizaastar написа:
Сложихме втулка, г-образна бронз с дифтунка 18 лева от ОЛХ, засега след 400 километра грешката не се е появила. Също и клапаните имаха нужда от реглаж. След регулирането изчезна неравномерната работа на мотора на ниски обороти , както и един лаг при ускорение/ леко се замисляше и тогава тръгваше/.


Дано са ти проверили и първата ламбда сонда, защото ако не е сменяна, то отдавна е пътник, а тя също участва по веригата в проблема. Диагностиката и не се прави на приципа има ли грешка, а в движение и то от човек с опит.

Нед Май 09, 2021 2:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От къде може да се купи свястна сонда. В ибей гледам има доста евтини, щевършат ли работа.

Вто Май 11, 2021 11:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 29, 2015 5:29 pm
Мнения: 39
Местоположение: Мордор
Автомобил: Legacy '05 Spec B
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега, разгледай форума. По-специално може да видиш тази тема

viewtopic.php?f=4&t=18557

Не знам с кой мотор си и дали за 2.0/2.5/3.0 са еднакви, но ибей е опция. Имай предвид, че има сонди в алиекспрес за по 15 долара - съмнява ме обаче да доведат до положителен развой.

Вто Май 11, 2021 11:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Пробвай от тука https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... o-dox-0362 , през форума на Хонда. Довери се само на DENSO.

Вто Май 11, 2021 11:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 08, 2021 7:58 pm
Мнения: 14
Автомобил: outback 2,5 AT 2007
Телефон: 0890342260
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Моя майстор твърди, че китайците доста добре се справяли вече.

Вто Май 11, 2021 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 41 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор