|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
dodicha
Регистриран на: Вто Яну 03, 2012 3:12 pm Мнения: 69
Автомобил: outback
Рейтинг: 0
|
Здравейте , днес при смяна на акумулатора със заместващ се оказа , че колата в покой черпи 120mA, при нормални стойности от 30mA. След изваждане на предпазителите един по един стигнах до едни розави можеби релета или предпазители не съм сигурен 50А. и първия с надпис SBF1 при изважденето на който тока стана 30mA. Той явно отговаря за ABS защото светна.Та ако някой има съвет какви стъпки да предприема да пише.Дали Субару сервиз или жичкаджия да търся.
|
|
|
Пет Апр 30, 2021 4:13 pm |
|
|
dodicha
Регистриран на: Вто Яну 03, 2012 3:12 pm Мнения: 69
Автомобил: outback
Рейтинг: 0
|
|
Пет Апр 30, 2021 4:16 pm |
|
|
Alxx
|
Това SBF1 е ключ 50 и осигурява захранване на редица системи, в т.ч. алтернатора. Още трябва да търсиш. Откачи алтернатора напълно от системата и си върни бушона. Ако падне консумацията си за реле. И допустимото не е 30, а 20 по принцип, докато при Субару обикновенно е 0-5mAh.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Апр 30, 2021 6:19 pm |
|
|
dodicha
Регистриран на: Вто Яну 03, 2012 3:12 pm Мнения: 69
Автомобил: outback
Рейтинг: 0
|
|
Пет Апр 30, 2021 6:37 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: vale и 20 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|