Здравейте.
От около година имам SUBARU Outback I / Legacy Outback (BG) 2.5 (BG9) 150 HP. YEAR 1997
Преди два дена видях че маншона на вътрешното дясно каре е скъсан и си викам ще го сменя (бях купил един след покупката на колата)
Преборих се с шарнира като видях една тема тук как с камък от гедоре се освобождава за минута.
Свалих стария маншон , почистих , сложих новия наклепах с грес и готово.
Обаче като дръпнах полуоската да излиза от чашката (бях махнал осигурителния пръстан) полуоската излезе но и чашката излезе 2-3 см от кутията , викам си ще я вкарам и готово. Да ама не , не ще да влиза каквото и да правя , викам да я изкарам ама неще.
След 30 мин. въртене около колата като "обран евреин"
чашката излезе. Викам си браво хайде пак да я вкарам но влиза почти до края но остават 2-3 см и опира някъде и не влиза.
Извадих я пак и махнах зегерката от оста (то си е извита тел) и влезна без проблем. Пак я извадих , четох документация , гледах филмчета , на по новите модели след 2003 си има зегерка и влиза без проблем но при мен не иска и това е.
Сега съм я монтирал без зегерката.
Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобен проблем , как се монтира тази полуоска , може ли да се кара без зегерка. Нова ли зегерка да купя , чук ли да използвам?
На снимката под №10 е въпросната жегерка (тел).
Благодаря.
Схемата е на 84 страница (COMPONENT PARTS 3-2 , 2. Differential Case)
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... ECTION.pdf