Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Проблем с полуоска. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2017 6:42 am
Мнения: 22
Местоположение: София
Автомобил: Outback (BG) AT 2.5 1997
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте.
От около година имам SUBARU Outback I / Legacy Outback (BG) 2.5 (BG9) 150 HP. YEAR 1997
Преди два дена видях че маншона на вътрешното дясно каре е скъсан и си викам ще го сменя (бях купил един след покупката на колата)
Преборих се с шарнира като видях една тема тук как с камък от гедоре се освобождава за минута.
Свалих стария маншон , почистих , сложих новия наклепах с грес и готово.
Обаче като дръпнах полуоската да излиза от чашката (бях махнал осигурителния пръстан) полуоската излезе но и чашката излезе 2-3 см от кутията , викам си ще я вкарам и готово. Да ама не , не ще да влиза каквото и да правя , викам да я изкарам ама неще.
След 30 мин. въртене около колата като "обран евреин" :D чашката излезе. Викам си браво хайде пак да я вкарам но влиза почти до края но остават 2-3 см и опира някъде и не влиза.
Извадих я пак и махнах зегерката от оста (то си е извита тел) и влезна без проблем. Пак я извадих , четох документация , гледах филмчета , на по новите модели след 2003 си има зегерка и влиза без проблем но при мен не иска и това е.
Сега съм я монтирал без зегерката.
Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобен проблем , как се монтира тази полуоска , може ли да се кара без зегерка. Нова ли зегерка да купя , чук ли да използвам?
На снимката под №10 е въпросната жегерка (тел).

Благодаря.

Схемата е на 84 страница (COMPONENT PARTS 3-2 , 2. Differential Case)
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... ECTION.pdf

Вто Юни 15, 2021 10:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ши..ни са много тези стоманени скоби . Трудно влизат като се разхлабят малко . Нямаш проблем да караш и без тях . Аз откъм външното каре също я махнах , че не успях да я вкарам с нея . Не може да излезе полуоската , само при разглобяване може .

Вто Юни 15, 2021 11:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2017 6:42 am
Мнения: 22
Местоположение: София
Автомобил: Outback (BG) AT 2.5 1997
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Обиколих три железарии , едни авточасти и един магазин за лагери. Никъде нямат въпросния семеринг. Мислех си че е омекнал и реших да купя нов.
Докато се лутах из кварталите навъртях десетина километра.
Неусетно се отзовах пред сервиза на Митака. :)
За 10 минути и един по рязък удар с ръка и полуоската със семеринга си е на мястото.
Аз пробвах даже с чук , добре че не съм повредил нещо.
Пича от сервиза го удари с ръка , :idea: .

_________________
SUBARU може да те закара до там, където само LAND CRUISER може да те върне.

Стара австралииска поговорка.

Вто Юни 15, 2021 1:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2017 6:42 am
Мнения: 22
Местоположение: София
Автомобил: Outback (BG) AT 2.5 1997
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Само да добавя че в сервиза разглобиха нещата както трябва. Свалиха цялата полуска , като избиха щифта и т.н.
Аз щифта не го избих че нямаше нужда , само ме беше страх да ударя по-силно по чашката.

_________________
SUBARU може да те закара до там, където само LAND CRUISER може да те върне.

Стара австралииска поговорка.

Вто Юни 15, 2021 1:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор