Днес свалих жабата на колата, стигнах до клемите на вентиалтора и до резистора(таралежа) и установих следното:
Ток до таралежа, който е до филтъра за купе, както и до клемите на вентилатора няма.
Когато след 5 мин, започне да рабтои вентилатора, съответно ток има. Волтажа се променя при смяна на силата от уравлениеото - разликата е между + и по-тънкия кабел който влиза в резистора (таралежа), между + и - на таралежа винаги дава 12в , което съответно намалява волтажа и на клемите към вентилатора.
Значи проблема или е управлението на парното или някакво реле. Четох по чуждите форуми че въпросното реле се намира някъде под волана, дясно. Свалих корите и там, виждам 4 релета под малкото табло с бушони(но това е от ляво), 3 от ляво и едно от дясно , но не посмях да ги сваля за да видя дали проблема ще се прояви отново. Има ли някъде тема със схемата на релета или ако някой, може да ми обясни къде/кое е въпросното реле, ще бъда много благодарен!