Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:56 am



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Парното се гъбарка 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте Колеги,

Абе много са ни корави колите, дядото стана на 19г и все още си е ток.
Но все пак се появи нещо което точно преди зимата си е гадно.
Вентилатора на парното се активира след 5-10 мин.
Чудя се дали е модула който отговаря за оборотите, четки на мотора или управлението(това с голямата врътка и дисплея) Outback 2002 2.5.
Някой имал ли е подобен проблем? Вали от 3 дена е не мога да тествам откъде е.
А не ми се иска да го разглобя и да нямам резервната част за да я подменя.
Пробвах да бия един шут под жабката ако са четки да го раздруса малко но не помогна :facepalm:
Та първо да се информирам доколкото е възможно :)

Иначе за 8 год съм сменил един маншон на полуоска и 4 биалетки. Направо нямам думи :bow: :bow:

Пет Окт 15, 2021 8:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес свалих жабата на колата, стигнах до клемите на вентиалтора и до резистора(таралежа) и установих следното:
Ток до таралежа, който е до филтъра за купе, както и до клемите на вентилатора няма.
Когато след 5 мин, започне да рабтои вентилатора, съответно ток има. Волтажа се променя при смяна на силата от уравлениеото - разликата е между + и по-тънкия кабел който влиза в резистора (таралежа), между + и - на таралежа винаги дава 12в , което съответно намалява волтажа и на клемите към вентилатора.
Значи проблема или е управлението на парното или някакво реле. Четох по чуждите форуми че въпросното реле се намира някъде под волана, дясно. Свалих корите и там, виждам 4 релета под малкото табло с бушони(но това е от ляво), 3 от ляво и едно от дясно , но не посмях да ги сваля за да видя дали проблема ще се прояви отново. Има ли някъде тема със схемата на релета или ако някой, може да ми обясни къде/кое е въпросното реле, ще бъда много благодарен! :idea:

Нед Окт 17, 2021 4:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ихаа, 99 преглеждания и ни един включил се.
Май само аз го имам този проблем, поне и не намерих с търсачката нищо което да ми свърши работа.

Освен това май се поизхвърлих че съм сменил само 4 биалетки и маншон. И други неща съм сменял :D , но нищо особенно :beer: .

Нед Окт 17, 2021 8:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm
Мнения: 632
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мога да ти помогна с конкретни насоки, но погледни тук - https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/L ... 20SECTION/ . Някъде все трябва да го има описано това реле. Виж и като вяло целия форумоводител viewtopic.php?f=1&t=15245 ако не си. Има линк и към други сървиз менюъли и подобни.

Успех :beer:

_________________
A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.

Нед Окт 17, 2021 11:42 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря колега,

За да има смисъл от темата, да помогне и на друг.
Днес го намерих релето, намира се зад самата кората от ляво, точно зад малкото табло с бушоните.
Като го намеря което май ще се окаже трудно и проблема е от друго , ще споделя.
Прикачил съм модела на релето и локацията.
Хубав ден от мен


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Окт 18, 2021 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери и бушониерата, може да не прави добър контакт навсякъде. Навремето с форестъра заради нея ми изчезваше вентилаторът на парното.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Окт 18, 2021 6:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря
Добър съвет, ще проверя и там за окисляване и лоши контакти
Това риле, не мога да го намеря ново. Но да е жив и здрав Любо, намери ми едно от Легаси с малко по-различен код и мисля да го тествам. Изглежда 1 към1

Поздрави

Пон Окт 18, 2021 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Релето от Легаси с другия код оправи проблема.
Пак е сауна в колата :)
 15

Съб Яну 08, 2022 3:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: sda_65 и 31 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор