Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Парното се гъбарка 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте Колеги,

Абе много са ни корави колите, дядото стана на 19г и все още си е ток.
Но все пак се появи нещо което точно преди зимата си е гадно.
Вентилатора на парното се активира след 5-10 мин.
Чудя се дали е модула който отговаря за оборотите, четки на мотора или управлението(това с голямата врътка и дисплея) Outback 2002 2.5.
Някой имал ли е подобен проблем? Вали от 3 дена е не мога да тествам откъде е.
А не ми се иска да го разглобя и да нямам резервната част за да я подменя.
Пробвах да бия един шут под жабката ако са четки да го раздруса малко но не помогна :facepalm:
Та първо да се информирам доколкото е възможно :)

Иначе за 8 год съм сменил един маншон на полуоска и 4 биалетки. Направо нямам думи :bow: :bow:

Пет Окт 15, 2021 8:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес свалих жабата на колата, стигнах до клемите на вентиалтора и до резистора(таралежа) и установих следното:
Ток до таралежа, който е до филтъра за купе, както и до клемите на вентилатора няма.
Когато след 5 мин, започне да рабтои вентилатора, съответно ток има. Волтажа се променя при смяна на силата от уравлениеото - разликата е между + и по-тънкия кабел който влиза в резистора (таралежа), между + и - на таралежа винаги дава 12в , което съответно намалява волтажа и на клемите към вентилатора.
Значи проблема или е управлението на парното или някакво реле. Четох по чуждите форуми че въпросното реле се намира някъде под волана, дясно. Свалих корите и там, виждам 4 релета под малкото табло с бушони(но това е от ляво), 3 от ляво и едно от дясно , но не посмях да ги сваля за да видя дали проблема ще се прояви отново. Има ли някъде тема със схемата на релета или ако някой, може да ми обясни къде/кое е въпросното реле, ще бъда много благодарен! :idea:

Нед Окт 17, 2021 4:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ихаа, 99 преглеждания и ни един включил се.
Май само аз го имам този проблем, поне и не намерих с търсачката нищо което да ми свърши работа.

Освен това май се поизхвърлих че съм сменил само 4 биалетки и маншон. И други неща съм сменял :D , но нищо особенно :beer: .

Нед Окт 17, 2021 8:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm
Мнения: 632
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мога да ти помогна с конкретни насоки, но погледни тук - https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/L ... 20SECTION/ . Някъде все трябва да го има описано това реле. Виж и като вяло целия форумоводител viewtopic.php?f=1&t=15245 ако не си. Има линк и към други сървиз менюъли и подобни.

Успех :beer:

_________________
A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.

Нед Окт 17, 2021 11:42 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря колега,

За да има смисъл от темата, да помогне и на друг.
Днес го намерих релето, намира се зад самата кората от ляво, точно зад малкото табло с бушоните.
Като го намеря което май ще се окаже трудно и проблема е от друго , ще споделя.
Прикачил съм модела на релето и локацията.
Хубав ден от мен


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Окт 18, 2021 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери и бушониерата, може да не прави добър контакт навсякъде. Навремето с форестъра заради нея ми изчезваше вентилаторът на парното.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Окт 18, 2021 6:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря
Добър съвет, ще проверя и там за окисляване и лоши контакти
Това риле, не мога да го намеря ново. Но да е жив и здрав Любо, намери ми едно от Легаси с малко по-различен код и мисля да го тествам. Изглежда 1 към1

Поздрави

Пон Окт 18, 2021 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Релето от Легаси с другия код оправи проблема.
Пак е сауна в колата :)
 15

Съб Яну 08, 2022 3:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор