Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:54 pm



Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
 outback не развива скорост на студен двигател 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте ,
Получава се следното при Outback 2011 2,5 бензин-газ.
сутрин при тръгване е мн мудна, ускорява много бавно и влиза във много високи обороти 2000 2500 за да стигна едва 30 км ч. Като се покара се движи нормално.
Каква може да е причината ?

Пон Дек 20, 2021 6:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прегледай си кутията и смени маслото.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Дек 20, 2021 7:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Прегледай си кутията и смени маслото.

сменено е миналата година и на двг и на скоростната кутия, освен майстора да ме е метнал ...

Пон Дек 20, 2021 10:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трябва поне да го провериш как изглежда маслото. Виж, ако се сетиш каква марка е било.
Другото, което си мисля е - запекли лагери...

Пон Дек 20, 2021 10:34 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Фев 25, 2018 5:52 pm
Мнения: 10
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Как усещаш работата на двигателя? Лесно ли запалва и има ли разлика на студен и после на загрял мотор? На газ и на бензин еднакво ли е и чуваш ли детонаци ?

Пон Яну 03, 2022 4:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am
Мнения: 244
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Или просто си гони работната температура, за да работи адекватно. Аз бих пробвал да позагрея на място до към 1000(-) об/мин от студен двигател и след това да тръгна. Ако не помогне, тогава да търся проблем.

_________________
Subaru Forester SF first love
Subaru Forester SH

Пон Яну 03, 2022 6:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm
Мнения: 54
Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Geo_Plam написа:
Или просто си гони работната температура, за да работи адекватно. Аз бих пробвал да позагрея на място до към 1000(-) об/мин от студен двигател и след това да тръгна. Ако не помогне, тогава да търся проблем.

Колега не мисля ,че работната температура трябва да е от значение за ускорението при един автомобил. За разход на гориво ,износване и т.н. е друго :beer: На автора на темата бих препоръчал да си избере "бял сервиз" в близост до него :idea:

Пет Яну 07, 2022 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 25, 2018 5:52 pm
Мнения: 10
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, имаш ли развитие по твоя случай?
При мен е подобна ситуацията. Трудно ускорява на студен двигател на бензин. След реглаж клапани е една идея по добре но отново има замисляне до около 2000 - 2500 оборота, след това се изтрелва. Чува се и препукване когато настъпя педала на газта а колата забива муцуната и не тръгва.
Мерси предварително.

Сря Яну 12, 2022 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хора вземете прочетете малко устройство на двигателя, стандарти и спецификации на масла и спрете да мъчите колите студени. В този режим износването е десетократно!

Сря Яну 12, 2022 9:01 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Въпреки студения двигател колата не бива да "припуква" ,да "забива муцуна" и тн.
 11

Пет Яну 14, 2022 9:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
след като се поразтърсих открих, че това е нормално за нашите аутбеци BR4, а и за по следващите години - хора с 2016 се оплакват от същото:
https://www.subaruoutback.org/threads/e ... 561/page-2

до колкото разбрах е софтуер, който има за цел да не мъчи колата в студа и да загрява двигател и скоростна за по-кратко време;
явно е температурен датчик, тъй като качи ли се температурата с 2-3 градуса се усеща как всичко се случва по-бързо.

след като загрее - т.е. 5-10 мин. по-късно всичко е както трябва.
при ръчна скоростна кутия би тябвало да няма такива оплаквания тъй като софтуера не може да те ограничи да превключиш на по висока.

Пон Яну 17, 2022 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 16, 2010 10:25 am
Мнения: 56
Местоположение: Смолян
Автомобил: Subaru Impreza XV 2011 AT
Рейтинг: 94
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е от ръководството на Impreza, но предполагам е същото и за други с АТ.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Яну 17, 2022 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Хора вземете прочетете малко устройство на двигателя, стандарти и спецификации на масла и спрете да мъчите колите студени. В този режим износването е десетократно!

Ако някой не е разбрал, да пробва да го прочете отново...и отново...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Яну 17, 2022 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm
Мнения: 24
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ето и научното обяснение от Субару:


4. Engine Revving Higher When Cold

The optimal operating temperature for power output, fuel efficiency, and reduced emissions for Boxer Engines ranges from 84 °C to 100 °C.

The Catalytic Converter which is the main exhaust emissions control device also require a minimum temperature of 300 °C before it can operate efficiently.

The Engine Control Module (ECM) and Transmission Control Module (TCM) work together to bring the engine and catalytic converter up to operating temperature as quickly as possible by using a lower gear ratio to increase engine RPM.

The Climate Control Module also transmits the desired interior temperature to the ECM, which may also increase the engine RPM to meet customer demands.

Note: You may become concerned the engine is revving too high when cold based upon past experiences. The ECM is in constant control of this RPM and ensures it is suitable based upon temperature conditions.

Сря Яну 19, 2022 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
аз имам подобно държане на 2014 дизел CVT.
зимата поне 3-4 минути трябва да шофираш за да се "оправи"

така си е от край време, в сервиза ми казаха че било нормално...
свикнах :-?

Сря Фев 09, 2022 11:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 15 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор