Автор |
Съобщение |
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
Здравейте , Получава се следното при Outback 2011 2,5 бензин-газ. сутрин при тръгване е мн мудна, ускорява много бавно и влиза във много високи обороти 2000 2500 за да стигна едва 30 км ч. Като се покара се движи нормално. Каква може да е причината ?
|
|
|
Пон Дек 20, 2021 6:14 am |
|
|
Alxx
|
Прегледай си кутията и смени маслото.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Дек 20, 2021 7:19 am |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Прегледай си кутията и смени маслото. сменено е миналата година и на двг и на скоростната кутия, освен майстора да ме е метнал ...
|
|
|
Пон Дек 20, 2021 10:23 am |
|
|
BAlexandrov
|
Трябва поне да го провериш как изглежда маслото. Виж, ако се сетиш каква марка е било. Другото, което си мисля е - запекли лагери...
|
|
|
Пон Дек 20, 2021 10:34 am |
|
|
Fieldy_
Регистриран на: Нед Фев 25, 2018 5:52 pm Мнения: 10 Рейтинг: 0
|
Как усещаш работата на двигателя? Лесно ли запалва и има ли разлика на студен и после на загрял мотор? На газ и на бензин еднакво ли е и чуваш ли детонаци ?
|
|
|
Пон Яну 03, 2022 4:48 pm |
|
|
Geo_Plam
Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am Мнения: 244 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
|
Или просто си гони работната температура, за да работи адекватно. Аз бих пробвал да позагрея на място до към 1000(-) об/мин от студен двигател и след това да тръгна. Ако не помогне, тогава да търся проблем.
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH
|
|
|
Пон Яну 03, 2022 6:38 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Geo_Plam написа: Или просто си гони работната температура, за да работи адекватно. Аз бих пробвал да позагрея на място до към 1000(-) об/мин от студен двигател и след това да тръгна. Ако не помогне, тогава да търся проблем. Колега не мисля ,че работната температура трябва да е от значение за ускорението при един автомобил. За разход на гориво ,износване и т.н. е друго На автора на темата бих препоръчал да си избере "бял сервиз" в близост до него
|
|
|
Пет Яну 07, 2022 12:46 pm |
|
|
Fieldy_
Регистриран на: Нед Фев 25, 2018 5:52 pm Мнения: 10 Рейтинг: 0
|
Колега, имаш ли развитие по твоя случай? При мен е подобна ситуацията. Трудно ускорява на студен двигател на бензин. След реглаж клапани е една идея по добре но отново има замисляне до около 2000 - 2500 оборота, след това се изтрелва. Чува се и препукване когато настъпя педала на газта а колата забива муцуната и не тръгва. Мерси предварително.
|
|
|
Сря Яну 12, 2022 7:35 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Хора вземете прочетете малко устройство на двигателя, стандарти и спецификации на масла и спрете да мъчите колите студени. В този режим износването е десетократно!
|
|
|
Сря Яну 12, 2022 9:01 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Въпреки студения двигател колата не бива да "припуква" ,да "забива муцуна" и тн.
|
11
|
|
Пет Яну 14, 2022 9:46 am |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
след като се поразтърсих открих, че това е нормално за нашите аутбеци BR4, а и за по следващите години - хора с 2016 се оплакват от същото: https://www.subaruoutback.org/threads/e ... 561/page-2 до колкото разбрах е софтуер, който има за цел да не мъчи колата в студа и да загрява двигател и скоростна за по-кратко време; явно е температурен датчик, тъй като качи ли се температурата с 2-3 градуса се усеща как всичко се случва по-бързо. след като загрее - т.е. 5-10 мин. по-късно всичко е както трябва. при ръчна скоростна кутия би тябвало да няма такива оплаквания тъй като софтуера не може да те ограничи да превключиш на по висока.
|
|
|
Пон Яну 17, 2022 7:14 pm |
|
|
angel_che
Регистриран на: Нед Май 16, 2010 10:25 am Мнения: 56 Местоположение: Смолян
Автомобил: Subaru Impreza XV 2011 AT
Рейтинг: 94
|
Това е от ръководството на Impreza, но предполагам е същото и за други с АТ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Яну 17, 2022 8:42 pm |
|
|
Alxx
|
BAlexandrov написа: Хора вземете прочетете малко устройство на двигателя, стандарти и спецификации на масла и спрете да мъчите колите студени. В този режим износването е десетократно! Ако някой не е разбрал, да пробва да го прочете отново...и отново...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 17, 2022 8:57 pm |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
ето и научното обяснение от Субару:
4. Engine Revving Higher When Cold
The optimal operating temperature for power output, fuel efficiency, and reduced emissions for Boxer Engines ranges from 84 °C to 100 °C.
The Catalytic Converter which is the main exhaust emissions control device also require a minimum temperature of 300 °C before it can operate efficiently.
The Engine Control Module (ECM) and Transmission Control Module (TCM) work together to bring the engine and catalytic converter up to operating temperature as quickly as possible by using a lower gear ratio to increase engine RPM.
The Climate Control Module also transmits the desired interior temperature to the ECM, which may also increase the engine RPM to meet customer demands.
Note: You may become concerned the engine is revving too high when cold based upon past experiences. The ECM is in constant control of this RPM and ensures it is suitable based upon temperature conditions.
|
|
|
Сря Яну 19, 2022 9:10 pm |
|
|
tarambuka3500
|
аз имам подобно държане на 2014 дизел CVT. зимата поне 3-4 минути трябва да шофираш за да се "оправи" така си е от край време, в сервиза ми казаха че било нормално... свикнах
|
|
|
Сря Фев 09, 2022 11:30 pm |
|
|