|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Проблем с датчик разпределителен вал
Автор |
Съобщение |
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
Здравейте на всички! Имам следния проблем с Outback B13 3.0 от 2005 година, автоматична трансмисия . Колата няма газ. Преди няколко месеца ми светна чека, тракшъна и круиза. След закачване на диагностика се оказа датчик разпределителен вал от пасажерската страна. Изчисти се и около 2 месеца нямаше никакъв проблем. След това започна да зачестява проблема. Към тази грешка само на моменти започна да се появява и P0700, P0725 и missfire на всички цилиндри без трети. Но пак казвам това става доста рядко. Както и гасненето по светофари ( отново на около 7 светвания на P0340 гасне веднъж) . Тогава започва да мига спорт режима и АБС-а . Държа да отбележа, че колата НЕ губеше мощност, нито влизаше в авариен режим. Светват грешките, но колата си върви нормално. Преди 4 дни докато си карам колата изгуби мощност, педала на газта не работеше и след около 10 секунди изгасна. От тогава палене няма и най- неприятното е, че вече не може да се закачи и прочете на диагностика. Диагностиката не открива ECU -то. Преди да се стигне до този проблем колата беше в 3-4 от уж доказаните Субару сервизи. Пробваха с подмяна на въпросния датчик, направиха осцилограма и всичко работи нормално. Придвижих я с пътна помощ до сервиза на мой познат, който ще започва да търси проблема по инсталацията, но вече няколко дни не се е заел и ще помоля за мнения и съвети какво да правя. Да се притеснявам ли за прескочила или разтегната верига, счупен колянов/ разпределителен вал и т.н ? Благодаря предварително! PS Във всеки сервиз бяха замерили вакуумите, компресията и другите показатели по мотора, и всичко е перфектно на този етап.
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 11:37 am |
|
|
ico_tech
|
Ами колега, остава да замериш алтернатора. В някои случа тези сензори се окашкват, ако падне волтажа на системата (алтернатора).
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 2:05 pm |
|
|
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
А в случая да търся ли проблем по компютъра, тъй като при закачване на диагностика въобще не го намира
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 4:06 pm |
|
|
ico_tech
|
По компютъра не знам, но ако има срив на напрежението може да има въздействие и там. А иначе весело ли върти стартера?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 4:49 pm |
|
|
valqk
|
Ако си я карал така дълго време и е имало проблем с алтернатора, може и да е заминал компютъра. Виждал съм 16.8волта на B13 H6 със заминал блок за управление на алтернатора. Ако си го пекъл дълго така компа, не е невъзможно да се е окотил. Ако сами ще си го правите, сваляте схемата /pinout-a/ от сервизното и почвате да мерите захранването на самия комп на пиновете. Ако всичко идва, мерите на верига от компа до ОБД-то. Ако и кабелите са ок комп-обд - търсиш комп да го сложиш - да видиш дали ще се появи. Ако се появи... палиш и се молиш алтернатора да не го опука веднага. Мериш напрежение на самия акумулатор и ако видиш над 14.2-3 - гасиш веднага и първо оправяш алтернатора, после караш и гледаш дали е ОК. Алтернатива е да идеш при Влади при Любо в люлин да го погледне... там ще имат и комп за проба сигурно, но трябва да се разбереш с него предварително.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 5:09 pm |
|
|
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: По компютъра не знам, но ако има срив на напрежението може да има въздействие и там. А иначе весело ли върти стартера? Върти нормално, да
|
|
|
Пет Мар 25, 2022 3:29 pm |
|
|
Vmax
|
Така и така ще я гледа елекричар - нека провери мастър буксата в двигателния отсек, пипкава работа е но е критичен елемент и често има проблеми от там. Много грешки ти набива да е само от алтернатор...
|
|
|
Пет Мар 25, 2022 4:49 pm |
|
|
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Ако си я карал така дълго време и е имало проблем с алтернатора, може и да е заминал компютъра. Виждал съм 16.8волта на B13 H6 със заминал блок за управление на алтернатора. Ако си го пекъл дълго така компа, не е невъзможно да се е окотил. Ако сами ще си го правите, сваляте схемата /pinout-a/ от сервизното и почвате да мерите захранването на самия комп на пиновете. Ако всичко идва, мерите на верига от компа до ОБД-то. Ако и кабелите са ок комп-обд - търсиш комп да го сложиш - да видиш дали ще се появи. Ако се появи... палиш и се молиш алтернатора да не го опука веднага. Мериш напрежение на самия акумулатор и ако видиш над 14.2-3 - гасиш веднага и първо оправяш алтернатора, после караш и гледаш дали е ОК. Алтернатива е да идеш при Влади при Любо в люлин да го погледне... там ще имат и комп за проба сигурно, но трябва да се разбереш с него предварително. А колега, не е ли необходимо обучение на новия комп, поне аз така разбрах и само това ме спира за пробата само.
|
|
|
Нед Мар 27, 2022 9:26 pm |
|
|
chezare111
Регистриран на: Пон Юни 05, 2017 11:03 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Колега сама не разбрах смениха ли найстина ли датчика. При мен също беше такава грешка/с H6/, изчистиха при датчика мръсотия/махнаха и грешката/,но не се оправи проблема и накрая смениха датчика. после нямах грижи. Питам те да не би само да са го почистили и върнали стария??
|
|
|
Сря Мар 30, 2022 2:14 pm |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 78 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
chezare111 написа: Колега сама не разбрах смениха ли найстина ли датчика. При мен също беше такава грешка/с H6/, изчистиха при датчика мръсотия/махнаха и грешката/,но не се оправи проблема и накрая смениха датчика. после нямах грижи. Питам те да не би само да са го почистили и върнали стария?? Колега какъв датчик ти сложиха ОЕМ или афтърмаркет
|
|
|
Сря Мар 30, 2022 4:41 pm |
|
|
chezare111
Регистриран на: Пон Юни 05, 2017 11:03 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
djakero написа: chezare111 написа: Колега сама не разбрах смениха ли найстина ли датчика. При мен също беше такава грешка/с H6/, изчистиха при датчика мръсотия/махнаха и грешката/,но не се оправи проблема и накрая смениха датчика. после нямах грижи. Питам те да не би само да са го почистили и върнали стария?? Колега какъв датчик ти сложиха ОЕМ или афтърмаркет ОЕМ, сега всичко е топ и забравих че някога съм имал проблем
|
|
|
Чет Май 26, 2022 7:22 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: kiseloka и 35 госта |
|