|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Проблем с датчик разпределителен вал
Автор |
Съобщение |
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
Здравейте на всички! Имам следния проблем с Outback B13 3.0 от 2005 година, автоматична трансмисия . Колата няма газ. Преди няколко месеца ми светна чека, тракшъна и круиза. След закачване на диагностика се оказа датчик разпределителен вал от пасажерската страна. Изчисти се и около 2 месеца нямаше никакъв проблем. След това започна да зачестява проблема. Към тази грешка само на моменти започна да се появява и P0700, P0725 и missfire на всички цилиндри без трети. Но пак казвам това става доста рядко. Както и гасненето по светофари ( отново на около 7 светвания на P0340 гасне веднъж) . Тогава започва да мига спорт режима и АБС-а . Държа да отбележа, че колата НЕ губеше мощност, нито влизаше в авариен режим. Светват грешките, но колата си върви нормално. Преди 4 дни докато си карам колата изгуби мощност, педала на газта не работеше и след около 10 секунди изгасна. От тогава палене няма и най- неприятното е, че вече не може да се закачи и прочете на диагностика. Диагностиката не открива ECU -то. Преди да се стигне до този проблем колата беше в 3-4 от уж доказаните Субару сервизи. Пробваха с подмяна на въпросния датчик, направиха осцилограма и всичко работи нормално. Придвижих я с пътна помощ до сервиза на мой познат, който ще започва да търси проблема по инсталацията, но вече няколко дни не се е заел и ще помоля за мнения и съвети какво да правя. Да се притеснявам ли за прескочила или разтегната верига, счупен колянов/ разпределителен вал и т.н ? Благодаря предварително! PS Във всеки сервиз бяха замерили вакуумите, компресията и другите показатели по мотора, и всичко е перфектно на този етап.
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 11:37 am |
|
|
ico_tech
|
Ами колега, остава да замериш алтернатора. В някои случа тези сензори се окашкват, ако падне волтажа на системата (алтернатора).
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 2:05 pm |
|
|
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
А в случая да търся ли проблем по компютъра, тъй като при закачване на диагностика въобще не го намира
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 4:06 pm |
|
|
ico_tech
|
По компютъра не знам, но ако има срив на напрежението може да има въздействие и там. А иначе весело ли върти стартера?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 4:49 pm |
|
|
valqk
|
Ако си я карал така дълго време и е имало проблем с алтернатора, може и да е заминал компютъра. Виждал съм 16.8волта на B13 H6 със заминал блок за управление на алтернатора. Ако си го пекъл дълго така компа, не е невъзможно да се е окотил. Ако сами ще си го правите, сваляте схемата /pinout-a/ от сервизното и почвате да мерите захранването на самия комп на пиновете. Ако всичко идва, мерите на верига от компа до ОБД-то. Ако и кабелите са ок комп-обд - търсиш комп да го сложиш - да видиш дали ще се появи. Ако се появи... палиш и се молиш алтернатора да не го опука веднага. Мериш напрежение на самия акумулатор и ако видиш над 14.2-3 - гасиш веднага и първо оправяш алтернатора, после караш и гледаш дали е ОК. Алтернатива е да идеш при Влади при Любо в люлин да го погледне... там ще имат и комп за проба сигурно, но трябва да се разбереш с него предварително.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Мар 24, 2022 5:09 pm |
|
|
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: По компютъра не знам, но ако има срив на напрежението може да има въздействие и там. А иначе весело ли върти стартера? Върти нормално, да
|
|
|
Пет Мар 25, 2022 3:29 pm |
|
|
Vmax
|
Така и така ще я гледа елекричар - нека провери мастър буксата в двигателния отсек, пипкава работа е но е критичен елемент и често има проблеми от там. Много грешки ти набива да е само от алтернатор...
|
|
|
Пет Мар 25, 2022 4:49 pm |
|
|
Vkostov974
Регистриран на: Чет Мар 24, 2022 11:20 am Мнения: 4
Skype: Kostov
Автомобил: Outback B13 H6
Телефон: 0898400187
Рейтинг: 0
|
valqk написа: Ако си я карал така дълго време и е имало проблем с алтернатора, може и да е заминал компютъра. Виждал съм 16.8волта на B13 H6 със заминал блок за управление на алтернатора. Ако си го пекъл дълго така компа, не е невъзможно да се е окотил. Ако сами ще си го правите, сваляте схемата /pinout-a/ от сервизното и почвате да мерите захранването на самия комп на пиновете. Ако всичко идва, мерите на верига от компа до ОБД-то. Ако и кабелите са ок комп-обд - търсиш комп да го сложиш - да видиш дали ще се появи. Ако се появи... палиш и се молиш алтернатора да не го опука веднага. Мериш напрежение на самия акумулатор и ако видиш над 14.2-3 - гасиш веднага и първо оправяш алтернатора, после караш и гледаш дали е ОК. Алтернатива е да идеш при Влади при Любо в люлин да го погледне... там ще имат и комп за проба сигурно, но трябва да се разбереш с него предварително. А колега, не е ли необходимо обучение на новия комп, поне аз така разбрах и само това ме спира за пробата само.
|
|
|
Нед Мар 27, 2022 9:26 pm |
|
|
chezare111
Регистриран на: Пон Юни 05, 2017 11:03 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Колега сама не разбрах смениха ли найстина ли датчика. При мен също беше такава грешка/с H6/, изчистиха при датчика мръсотия/махнаха и грешката/,но не се оправи проблема и накрая смениха датчика. после нямах грижи. Питам те да не би само да са го почистили и върнали стария??
|
|
|
Сря Мар 30, 2022 2:14 pm |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 74 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
chezare111 написа: Колега сама не разбрах смениха ли найстина ли датчика. При мен също беше такава грешка/с H6/, изчистиха при датчика мръсотия/махнаха и грешката/,но не се оправи проблема и накрая смениха датчика. после нямах грижи. Питам те да не би само да са го почистили и върнали стария?? Колега какъв датчик ти сложиха ОЕМ или афтърмаркет
|
|
|
Сря Мар 30, 2022 4:41 pm |
|
|
chezare111
Регистриран на: Пон Юни 05, 2017 11:03 pm Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
djakero написа: chezare111 написа: Колега сама не разбрах смениха ли найстина ли датчика. При мен също беше такава грешка/с H6/, изчистиха при датчика мръсотия/махнаха и грешката/,но не се оправи проблема и накрая смениха датчика. после нямах грижи. Питам те да не би само да са го почистили и върнали стария?? Колега какъв датчик ти сложиха ОЕМ или афтърмаркет ОЕМ, сега всичко е топ и забравих че някога съм имал проблем
|
|
|
Чет Май 26, 2022 7:22 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: dendim и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|