|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Смяна на трансмисионно масло 5 EAT (2006) - въпрос
Автор |
Съобщение |
Kaiser Kar
Регистриран на: Съб Фев 03, 2018 6:07 pm Мнения: 25 Рейтинг: 45
|
Здравейте,
Тъй като не знам кога за последно е сменяно маслото на скоростите, бих искал да направя смяната на няколко пъти с по 2-3 литра. Не ми се търкаля под колата в борба с пробката на картера, пък и като няма са сменям филтри, няма много голям смисъл. Отделно няколко майстори ми развиха теорията, че мога да сложа каквото и да е масло, нямало смисъл да се взима специално за 5 ЕАТ... сещате се, няма да си оставя колата на майстор за едната пробка с риск да ми сложат кофти масло.
Питането ми е мога ли безопасно да го издърпам с помпа през пръчката за маслото, т.е. има ли нещо, което мога да счупя по пътя на маркучето към картера? Разрових се по чуждоезичните сайтове и стигам до извода, че това е често срещан метод за опресняване на маслото, но не намерих нищо за нашите кутии.
Благодаря предварително!
|
|
|
Пон Апр 11, 2022 12:56 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Здрасти,най-добре си го източи от картера и не се занимавай с глупости.Имаш една пробка да отвъртиш.Не знам от къде си,но в София има подемници под наем.За 10лв.на час,ще свършиш работа,или все някой канал ще намериш.
|
|
|
Вто Апр 12, 2022 7:56 am |
|
|
ico_tech
|
На няколко пъти става, но с 5-6 литра - толкова изтича от пробката. А избора на масло.... ако искаш слушай "майсторите", но си осигури заместващ автомобил
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Апр 12, 2022 8:42 am |
|
|
patko
|
Емо74 написа: Здрасти,най-добре си го източи от картера и не се занимавай с глупости.Имаш една пробка да отвъртиш.Не знам от къде си,но в София има подемници под наем.За 10лв.на час,ще свършиш работа,или все някой канал ще намериш. Ееееее не е само това. Ако иска да го направи както трябва - сваляне картер, миене, смяна филтър, който е хванат за valve body, смяна външен филтър - този зад акумулатора. Ще трябват между 5 и 6 литра масло.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Апр 12, 2022 3:24 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Аз лично тегля каравана с моята H6 B13 , маслото го освежавам през около 10к км , а през 20к сменям филтъра който е в преден ляв калник.(около 70лв беше) Една туба Ravenol SU5 стига точно за едно освежаване само с отвиване на пробката на картера. За има няма и час (чакаш хубаво да се оттече) си готов. Наливането през пръчката за ниво, с подходяща фуния, тръбичка и туба и си готов Някъде в ръководството бях срещал че като ползваш dextron 3може да доведе до проблеми и бяха изредени. Сега не го намирам, но виж. за АТ4 дават заместител декстрон, а за АТ5 виж какво дават и си направи сметката кое масло покрива тази спецификация и прочети тук във форума: Прикачени файлове: 4at.jpg Прикачени файлове: 5at.jpg Прикачени файлове: recomend.jpg Прикачени файлове: 5at_oil.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Сря Апр 13, 2022 7:48 am |
|
|
Саргон
Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am Мнения: 58 Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
|
Нямаш никакви проблеми да източиш през щеката, няма нищо на пътя ѝ!
|
|
|
Чет Апр 28, 2022 6:35 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|