|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Смяна на трансмисионно масло 5 EAT (2006) - въпрос
Автор |
Съобщение |
Kaiser Kar
Регистриран на: Съб Фев 03, 2018 6:07 pm Мнения: 25 Рейтинг: 45
|
Здравейте,
Тъй като не знам кога за последно е сменяно маслото на скоростите, бих искал да направя смяната на няколко пъти с по 2-3 литра. Не ми се търкаля под колата в борба с пробката на картера, пък и като няма са сменям филтри, няма много голям смисъл. Отделно няколко майстори ми развиха теорията, че мога да сложа каквото и да е масло, нямало смисъл да се взима специално за 5 ЕАТ... сещате се, няма да си оставя колата на майстор за едната пробка с риск да ми сложат кофти масло.
Питането ми е мога ли безопасно да го издърпам с помпа през пръчката за маслото, т.е. има ли нещо, което мога да счупя по пътя на маркучето към картера? Разрових се по чуждоезичните сайтове и стигам до извода, че това е често срещан метод за опресняване на маслото, но не намерих нищо за нашите кутии.
Благодаря предварително!
|
|
|
Пон Апр 11, 2022 12:56 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Здрасти,най-добре си го източи от картера и не се занимавай с глупости.Имаш една пробка да отвъртиш.Не знам от къде си,но в София има подемници под наем.За 10лв.на час,ще свършиш работа,или все някой канал ще намериш.
|
|
|
Вто Апр 12, 2022 7:56 am |
|
|
ico_tech
|
На няколко пъти става, но с 5-6 литра - толкова изтича от пробката. А избора на масло.... ако искаш слушай "майсторите", но си осигури заместващ автомобил
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Апр 12, 2022 8:42 am |
|
|
patko
|
Емо74 написа: Здрасти,най-добре си го източи от картера и не се занимавай с глупости.Имаш една пробка да отвъртиш.Не знам от къде си,но в София има подемници под наем.За 10лв.на час,ще свършиш работа,или все някой канал ще намериш. Ееееее не е само това. Ако иска да го направи както трябва - сваляне картер, миене, смяна филтър, който е хванат за valve body, смяна външен филтър - този зад акумулатора. Ще трябват между 5 и 6 литра масло.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Вто Апр 12, 2022 3:24 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Аз лично тегля каравана с моята H6 B13 , маслото го освежавам през около 10к км , а през 20к сменям филтъра който е в преден ляв калник.(около 70лв беше) Една туба Ravenol SU5 стига точно за едно освежаване само с отвиване на пробката на картера. За има няма и час (чакаш хубаво да се оттече) си готов. Наливането през пръчката за ниво, с подходяща фуния, тръбичка и туба и си готов Някъде в ръководството бях срещал че като ползваш dextron 3може да доведе до проблеми и бяха изредени. Сега не го намирам, но виж. за АТ4 дават заместител декстрон, а за АТ5 виж какво дават и си направи сметката кое масло покрива тази спецификация и прочети тук във форума: Прикачени файлове: 4at.jpg Прикачени файлове: 5at.jpg Прикачени файлове: recomend.jpg Прикачени файлове: 5at_oil.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Сря Апр 13, 2022 7:48 am |
|
|
Саргон
Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am Мнения: 58 Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
|
Нямаш никакви проблеми да източиш през щеката, няма нищо на пътя ѝ!
|
|
|
Чет Апр 28, 2022 6:35 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта |
|