|
|
Страница 1 от 1
|
|
Свещи на Субару Аутбек 2,5 литра.
Автор |
Съобщение |
Sto
Регистриран на: Чет Фев 18, 2021 8:31 pm Постове: 11
Автомобил: Outback
Рейтинг: 0
|
Един въпрос за свещи на Субару Аутбек 2,5 литра.
Има ли някой опит с новите рутениеви свещи на NGK LKAR7AHX-S. Купих от тях за смяна на 100 000км. Дават ги, че са по хубави от иридиевите лазер SILZKAR7B11, които са оригиналните, но после видях, че иридиевите ги дават за смяна на 60 000мили, докато за рутениевите не пише нищо на сайта на NGK. На друг сайт иридиевите ги дават за смяна на 100 000 мили а рутениевите между 60 000 и 120 000 мили, което ме обърква. Та ако някой има инфо моля да сподели.
Благодаря!
|
|
|
Чет Ное 24, 2022 8:27 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Принципно рутениевите не са с толкова дълъг живот, но е сравним. На всеки да речем 60 х км. е добре да вадиш една свещ и да я проверяваш какво ѝ е състоянието независимо дали е иридиева, платинена или рутениева и ако е добре - още толкова
|
|
|
Чет Ное 24, 2022 8:52 pm |
|
|
georgi_z
Регистриран на: Пет Мар 18, 2022 10:56 am Постове: 4
Автомобил: Субару Аутбек 2009 2,5 би-фюел
Рейтинг: 15
|
Здравейте, колеги,
Прочетох повечето теми и реших (след като започна да ми придърпва от време на време) да сложа на Аутбек-а (март 2009 2.5 173 к.с. с фабрична газова BRC) обикновени NGK BKR6E, като специално поисках да бъдат с междина 0.8-0.9. Хубаво, но веднага след това усетих, че автомобилът няма същата мощност като преди и се "задъхва" по баирите, а вчера шофирах няколко часа в дъжд на магистралата към Бургас и на няколко пъти при подаване на газ някъде на 2500-2600 оборота отново започна да прекъсва. Няма проблем при палене (с чисто нов акумулатор съм) и в града не се усеща. Може би аз не съм разбрал добре и съм объркал модела свещи (които са френски между другото) или пък и кабелите/бобина са за смяна. Иска ми се да започна да отмятам по ред на номерата евентуалните проблеми, като сменя първо отново свещите, но с такива от по-високия клас (предните бяха тези по рама- PFR5B- 11). Какви би трябвало да поръчам, при положение, че карам на газ?
Благодаря предварително!
|
|
|
Пет Дек 02, 2022 2:41 pm |
|
|
valqk
|
Правилно си се ориентирал и за междината и за свещите, но от колеги знам, да не вземам от жълтите (френските), а само японски - сиви кутиики. Понеже те трудно се намират, по-лесно е да вземеш аналога на Денсо. За кабелите съм писал и на други места - пулверизатор и в тъмното - пръскаш и гледаш дали се виждат искри от кабели/лули. Придърпването може и от други неща да е, но виж първо тези. Освен това - откачи акумулатора за 1 нощ и на другия ден карай поне 100-200км на бензин и виж дали го прави и там. Може газта да е.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Дек 02, 2022 8:03 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Взимаш оригинални свещи за Nissan. 1:1 са като модел за Субару, даже са малко по-евтини и са правени в Япония. Някъде имах и кутийки с оригиналния парт номера на Нисан.
|
|
|
Пет Дек 09, 2022 9:52 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|