Отговори на тема
 Потънал съединител SUBARU OUTBACK 2 2001г. 2.5 156к.к. Газ 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Дек 29, 2022 1:36 pm
Постове: 2
Автомобил: Subaru Legacy Outback 2001 156кк
Телефон: 0878909675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги и Честита Коледа!
Нов съм във форума, но прочетох темите свързани със съединителите и помпите съответно, само че не открих такъв проблем.

По същество, лятото на топло време и двигател ми се случваше педала на съединителя ЛЕКО да потъне и да има свободен ход(около 5см.) след което да захапе и да превключа скоростите. Не е имало шум или нещо подобно. Онзи ден ми се случи в задръстване педала да потъне ДО ДОЛУ, като единствения начин да включа на скорост беше да изгася колата и от спряло положение по-рязко да "вкарам" първа. Скоростите се превключваха, но все едно без съединител. След доливане на спирачна течност и в двете казанчета педала като че ли започна да се връща, но все едно не достигаше налягане за да стигне до крайната точка и отново превключването беше възможно освен отново по грубия начин. Когато пък включиш на първа скорост и съединителя и спирачката са натиснати, колата иска да тръгне като на полу-съединител и съответно ако спирачката бъде натисната хубаво тръгваше да гасне.

Откарах вчера колата на майстор, като мислех че е горна помпа, но ми отговориха, че помпите са наред, няма течове и варианта бил да се свали трансмисията и да се провери вилката на съединителя(понеже е сменяван преди 3 години маховик оригинален, както и комплект съединител с лагерч в Тенчо1040). Възможно ли е проблема да е в тази вилка според Вас ?

Моля ако някой има идея какъв може да е проблема или към кой сервиз да се насоча с репатрак да сподели.

Благодаря Ви предварително и весело посрещане на Новата Година!
Бъдете здрави и благословени, и безаварийно!

Пет Дек 30, 2022 8:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5780
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много вероятно е да е от вилката - спукана, счупена...

Съб Дек 31, 2022 11:30 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 4:36 pm
Постове: 276
Местоположение: Видин
Автомобил: subaru legacy 2.5/2010г.
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Колега при мен се оказа горната помпа. Не тече,а когато загрее маслото и връща вътре в нея( изпуска налягането) . Гася я,оставям за 20 минути да изстине и после все едно е нов съединителя.

Вто Апр 04, 2023 6:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Дек 29, 2022 1:36 pm
Постове: 2
Автомобил: Subaru Legacy Outback 2001 156кк
Телефон: 0878909675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При мен за жалост беше счупена вилка … https://ibb.co/p39J6M8


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Апр 04, 2023 6:52 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: opelcrumper и 19 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор