Чрез повдигане и бъркане през подкалника се сменя крушката на късите. Ако свалиш бронята, най добре свали целия фар после и спокойно сменяй. Някой ми обясняваше, че бил успял и отгоре, но първо не се сещам кой и второ не му вярвам особено. Като знам колко място има.
Иначе за самите крушки - ако са си заминали рефлекторите на прожекторите с нова крушка няма да се оправи, но със сигурност ще се подобри положението. Поне ще знаеш, че наистина са рефлектори и ще плануваш ремонта. Така или иначе след ремонта ще му сложиш новите крушки. За мен и при тези цени не си струват найт брейкърите. Те са доста натоварени и често приключват бързо. По скоро търси бюджетно решение. Вчера си взех за тойотко д4с по 40лв броя, щото и аз страдам от лоши фарове и са заподозряни рефлекторите. Не съм ги сложил още, но тези дни ще е и мога да напиша отзиви. Китайци като всички останали, но по ювелирни, от други техни продукти съм доволен.
Въпросът тук е дали да инвестира въобще в нови крушки на д4с цокъл. При евентуален ремонт на фарове може както да се рециклира рефлектора на прожектора ти и да се ползват такива, така и да се смени целия прожектор с друг цокъл - н1 или н7 примерно. За последните има доволни ксенон системи от 55в и свети много добре. Аз купих д4с щото тойотко е със завиващи фарове и смяна на прожектор не е алтернатива.
Не съм посочил марката на крушките да не правя излишна реклама, но при интерес пиши на лично. Забравих да спомена, че и лед системи има. Човек като почне да го мисли и винаги е мазало какво да реши
Поздрави!
Едит: ксеноновата крушка действително с времето започва да свети по слабо, газът в балона губи свойствата си за светоотдаване. Същевременно се увеличава и съпротивлението на самите крушки, което натоварва баласта. Тъй че периодична смяна на крушки винаги е добра идея. За дългите търси led М3 hb3 крушка, свети също много добре.