Отговори на тема
 Преден диференциал Outback 4 степенна автоматична кутия. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Постове: 218
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте. Става дума за Outback 2002 4EAT има шум от няколко дена отпред. Видях че има голям луфт в десния лагер на предния диференциал. При превключване от директан на задна се вижда как леко мърда чашката която регулира луфта на лагера и е набит семеринга в нея. Питането ми е евентуално лагера става ли да се смени без да се разглобява кутията? В интернет е доста оскъдна информацията точно за лагера и попаднах на еднин руснак който едва ли не с голи ръце го смени. Та ако някой вече си е бллъскал главата с това ще съм благодарен да сподели инфомация.

Нед Апр 06, 2025 4:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4215
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трябва да може на място, гледайки схемата https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/L ... ECTION.pdf
Трябват ти скоба за вадене и подходящ дорник за набиване. Ако излиза на ръка, както при руснака може остта да е фира. Освен семеринга във фланеца има и О-пръстен от външната му страна. Трябва също да премериш дължината на двата лагера и да прецениш същите обороти ли да го затегнеш или различни. Някъде в ръководството трябва да е описано как се натяга.

_________________
Cogito ergo sum
 15

Нед Апр 06, 2025 7:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Постове: 218
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сених 2-та лагера и ефекта е нулев. Звукът е чукащ с честота на въртене на гумите. При тръване от място сякаш на първа скорост го няма и като превключи на 2 -3-4 го има и то само при ускорение и когато се отнеме газта за момента утихва докато мотора не започне да спира колата. Нещо е дала фира ама... сякаш към предния диференциал се чува.

Съб Апр 12, 2025 7:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Постове: 218
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Резултата е 2 счупени зъба на пиньона. Нов диф и всичко е точно.
 15

Вто Юни 24, 2025 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: koko_73cc и 2 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор