Отговори на тема
 Правилен ред за обезвъздушаване на спирачки Outback B13 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Постове: 178
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 73
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може ли някой да сподели реда за обезвъздушаване на спирачки за Outback 2003-2009 /B13/. В нета има много противоречива информация с всякакви кобинации на четирте колела :-~ като се започне даже и от предните, махане на предпазителя на ABS модула. В нета твърдят, че Subaru има някаква особеност! В 2009 Service Manual не намирам инфо за реда. :rtfm:
Свалях предни апарати и ги реновирах - нови гумички водачи, нови дискове и накладки. След време ще работя само по задните ...
Интересувам се ако има някаква особеност в обезвъздушаване ако си работил само по предните или само по задните апарати :-?

Пет Май 23, 2025 9:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 17, 2017 6:42 am
Постове: 31
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 2011
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каквото и да си пипал по спирачната система , обезвъздушаваш по класическата схема:
1 дясно задно , 2 ляво задно , 3 дясно предно , 4 ляво предно. (Гледано от мястото на водача.)
Логиката е че главния цилиндър (най-високата точка) е отпред в ляво (нищо че авс модула е в дясно).

_________________
SUBARU може да те закара до там, където само LAND CRUISER може да те върне.

Стара австралийска поговорка.

Пет Май 23, 2025 10:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm
Постове: 178
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 73
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбирам, но някой твърдят че Subaru използват в някой модели диагонална спирачна система, при която спирачната сила се разпределя диагонално между колелата реда е друг 1.Предно дясно колело 2.Задно ляво колело 3.Предно ляво колело 4.Задно дясно колело

Има някаква особеност в зависимост от модела и годините ..

Ако съм работил само по предните апарати пак ли задължително и четирите колела се обезвъздушават ?

Пет Май 23, 2025 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4209
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не си изпуснал въздуха до помпата, правиш само тях. Иначе, редът е по диагонал, започвайки от задно дясно, предно ляво, пак задно...Ако помпата на АБС е дръпнала въздух се ползва процедура с диагностичен прибор. Пуска се тест на помпата когато се изпомпва течност, така, че да се отворят клапаните и да изкара въздуха оттам. При мен всеки път, защото съм с маркучи със стоманена оплетка и няма как да ги защипя :D

_________________
Cogito ergo sum

Пет Май 23, 2025 11:18 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор