Някой има ли информация за този Аутбек (обяви и коментари)?
Автор |
Съобщение |
nikentce
|
kronos написа: Взе да ми минава мерака Ще се замислиш ти като мене за 500-литров бокс както Стъни ти намекна . Погледни го от положителната страна: ще качиш разхода само с 1-2 литра вместо с 11-12
|
|
|
Пет Мар 12, 2021 12:54 pm |
|
|
kronos
|
Едва ли ще има разлика в разхода при 140 км/ч между 3,6 и моя. С багажа все още се оправям, но исках малко повечко лукс и глезотийки, защото одъртявам Но май ще оставя горския боец за още една петилетка:-?
|
|
|
Пет Мар 12, 2021 1:03 pm |
|
|
kronos
|
Последен въпрос преди напълно да ми е минал мерака и най-вече този на жената за по-широка кола За бай Петко стана ясно, че човек даже не трябва да звъни Но какво мислите за тази и дали изобщо човек има смисъл да си губи времето да я гледа: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jbzegx
|
|
|
Съб Мар 13, 2021 10:48 am |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Постове: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
Имам същия автомобил 2,5хт като твоя същата муха ми беше влязла само,че 2,5 аутбек 2015 г.Бях при Павката в Пловдив преди два дни за консултация за двигател,скорости туй онуй.Каза ми карай си колата и не се занимавай с глупости.
|
15
|
|
Нед Мар 14, 2021 12:52 pm |
|
|
Alxx
|
Дане, бих те посъветвал само да намериш някой навит да ти даде дълго кръгче и да покараш, щото пустите усещания(въпреки, че са субективни) са толкова различни в двете коли, че няма как да се сподели с думи.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Мар 14, 2021 8:56 pm |
|
|
kronos
|
Благодаря ви за отговорите Няма от къде да пробвам 3,6, но тази седмица ще взема окончателното решение
|
|
|
Нед Мар 14, 2021 10:10 pm |
|
|
Biankonero
Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am Постове: 153 Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
|
Цитат: Благодаря ви за отговорите Няма от къде да пробвам 3,6, но тази седмица ще взема окончателното решение
viewtopic.php?f=5&t=28524&p=312483#p312483Пиши на колегата, може да се навие
|
Последна промяна Biankonero на Пон Мар 15, 2021 4:43 pm, променена общо 1 път
|
|
Пон Мар 15, 2021 3:52 pm |
|
|
triffi
Регистриран на: Пон Ное 27, 2017 12:28 am Постове: 21 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 2010г.
Телефон: 0885175660
Рейтинг: 0
|
|
Пон Мар 15, 2021 3:59 pm |
|
|
kronos
|
Благодаря, даже колегата се свърза и предложи да я тествам Страх ме е още да мина да я пробвам, че знам как ще ми влезе още повече мухата
|
|
|
Пон Мар 15, 2021 7:32 pm |
|
|
Adventurer
Регистриран на: Вто Яну 05, 2021 9:19 am Постове: 9
Автомобил: Subaru Forester SF Turbo AT
Рейтинг: 0
|
За черния Аутбек от Плевен. Автокъщата е коректна. Аз нямам впечатления от автомобила, а от доволни приятели,закупили кола от там. Ако НЕ си от Плевен, мога да й хвърля едно око, без това скучая, че съм отпуск.
|
|
|
Пон Мар 15, 2021 11:43 pm |
|
|
kerekovski
|
|
Вто Мар 16, 2021 12:12 am |
|
|
triffi
Регистриран на: Пон Ное 27, 2017 12:28 am Постове: 21 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 2010г.
Телефон: 0885175660
Рейтинг: 0
|
Adventurer написа: За черния Аутбек от Плевен. Автокъщата е коректна. Аз нямам впечатления от автомобила, а от доволни приятели,закупили кола от там. Ако НЕ си от Плевен, мога да й хвърля едно око, без това скучая, че съм отпуск. Много ще съм ти благодарен ако и хвърлиш едно око, или да ми препоръчаш сервиз за оглед, че съм от Варна и да не бия път за нищо. За теч на главите със сигурност ще трябва да се вдига в сервиз. Благодаря предварително!
|
|
|
Вто Мар 16, 2021 12:11 pm |
|
|
kerekovski
|
Втората я погледнах днес, ако някой се интересува. 80% от детайлите са пребоядисани набързо и некачествено. Дори не са я облепяли достатъчно добре, стъклата стояха на лека мъгла от попадналите по тях фини пръски боя. Иначе фуги и всичко си беше наред. Пукнатина на челното стъкло (по-скоро люспа). Двата фара светеха различно, по всяка вероятност единият е сменян по някое време. Салонът - средна хубост, най-голямо износване по шоф. седалка и волан, километрите не са й тези, но то на коя ли кочина от автокъща са. Моторът на студено запали добре, с малко повече въртене, ама беше слаб акумулатора и въртеше мудно. Нямаше пушеци, нямаше piston slap, нямаше тресене, декоративният пластмасов капак над колектора е счупен. Тук-таме омасляване в ниската част на мотора, нищо фрапиращо, но все пак тръгнало. Антифриз в преливника нямаше, в радиатора беше надолу под капачката. Явно мотор ще се прави много скоро. Маслата на мотора и кутията бяха с приличен цвят, не бяха някакви тотално несменяни. Кутията включва на D и R плавно на студено, нямаше удари на място, същото и в ръчен режим между 1-ва и 2-ра на място. Рейката обаче тропа безобразно. Фаровете светят само на себе си, за рециклиране са. Предвид, че не ми хареса купето, не съм задълбочавал огледа повече - само пробвах и огледалата, дали се прибират - ок бяха. Не стигнах до закачане с лаптопа (Free SSM) и чакане да загрее, просто реших, че не е моята кола.
|
15
|
|
Сря Мар 17, 2021 1:38 pm |
|
|
kronos
|
kerekovski написа: Втората я погледнах днес, ако някой се интересува. 80% от детайлите са пребоядисани набързо и некачествено. Дори не са я облепяли достатъчно добре, стъклата стояха на лека мъгла от попадналите по тях фини пръски боя. Иначе фуги и всичко си беше наред. Пукнатина на челното стъкло (по-скоро люспа). Двата фара светеха различно, по всяка вероятност единият е сменян по някое време. Салонът - средна хубост, най-голямо износване по шоф. седалка и волан, километрите не са й тези, но то на коя ли кочина от автокъща са. Моторът на студено запали добре, с малко повече въртене, ама беше слаб акумулатора и въртеше мудно. Нямаше пушеци, нямаше piston slap, нямаше тресене, декоративният пластмасов капак над колектора е счупен. Тук-таме омасляване в ниската част на мотора, нищо фрапиращо, но все пак тръгнало. Антифриз в преливника нямаше, в радиатора беше надолу под капачката. Явно мотор ще се прави много скоро. Маслата на мотора и кутията бяха с приличен цвят, не бяха някакви тотално несменяни. Кутията включва на D и R плавно на студено, нямаше удари на място, същото и в ръчен режим между 1-ва и 2-ра на място. Рейката обаче тропа безобразно. Фаровете светят само на себе си, за рециклиране са. Предвид, че не ми хареса купето, не съм задълбочавал огледа повече - само пробвах и огледалата, дали се прибират - ок бяха. Не стигнах до закачане с лаптопа (Free SSM) и чакане да загрее, просто реших, че не е моята кола. Много благодаря, тъкмо се чудех дали изобщо да ходя да я гледам. Спести ми доста чудене. Оставям Форко окончателно
|
|
|
Сря Мар 17, 2021 1:50 pm |
|
|
valqk
|
kronos написа: Оставям Форко окончателно Някой много загуби. Беше я пуснал за без пари Добро решение!
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Сря Мар 17, 2021 4:22 pm |
|
|
kronos
|
Не исках да товаря някой с кой знае каква висока цена, а по-скоро да я купи някой който цени турбо Фори. За жалост пазара на 3,6 у нас не предлага нищо, което да си струва. Направих опит поне да не ме е яд
|
|
|
Сря Мар 17, 2021 4:37 pm |
|
|
kerekovski
|
Ами и първата я погледнах съвсем грубо вчера следобед и много бързо приключи огледа. Ламарините не успях да ги видя, щото валеше сняг, но фугите си пасваха добре навсякъде. Салонът изглеждаше добре, не личеше да е магарен нещо, по-скоро старателно почистен само. Но в момента, в който видях охл. течност в преливника с какъв уникално ръждиво-бозаджийски цвят е и как има някакъв гъст пласт покритие най-отгоре (като ризата на виното, когато преври) и нещата станаха ясни - прегрявана е. В този момент огледът приключи. Отделно, че от автокъщата искат да им дадеш 120 лв, за да я закарат за оглед в сервиз. 50 лв пък струва тест драйв. Разбирам, че не е готино всеки ден да карат по емнайсе коли за огледи по сервизите, ама това е автокъща все пак с основна дейност продажба на автомобили втора употреба - т.е. именно това им е работата. Приятно довиждане и чакам следващите бройки да се появят на пазара
|
|
|
Чет Мар 18, 2021 9:16 am |
|
|
Vmax
|
Ех Емо, защо си губиш времето - разбирам да не си в час и да си от вчера в Субару форума... Поръчай си кола на Бат Буби и не се занимавай с ловене на муха в тъмна стая
|
|
|
Чет Мар 18, 2021 9:36 am |
|
|
kerekovski
|
Е, трябваше да си сверя часовника все пак, а и да поопозная модела отблизо
|
15
|
|
Чет Мар 18, 2021 9:39 am |
|
|
kerekovski
|
kerekovski написа: Ами и първата я погледнах съвсем грубо вчера следобед и много бързо приключи огледа. Ламарините не успях да ги видя, щото валеше сняг, но фугите си пасваха добре навсякъде. Салонът изглеждаше добре, не личеше да е магарен нещо, по-скоро старателно почистен само. Но в момента, в който видях охл. течност в преливника с какъв уникално ръждиво-бозаджийски цвят е и как има някакъв гъст пласт покритие най-отгоре (като ризата на виното, когато преври) и нещата станаха ясни - прегрявана е. В този момент огледът приключи. Отделно, че от автокъщата искат да им дадеш 120 лв, за да я закарат за оглед в сервиз. 50 лв пък струва тест драйв. Разбирам, че не е готино всеки ден да карат по емнайсе коли за огледи по сервизите, ама това е автокъща все пак с основна дейност продажба на автомобили втора употреба - т.е. именно това им е работата. Приятно довиждане и чакам следващите бройки да се появят на пазара Тъй като аз имам краста за чесане, а това ми е на път от офиса към нас, реших днес да си доначеша крастата и да го видя при по-добри атмосферни условия (това ми е като интервютата за работа - винаги първо се пускам на 2-3 във фирми, дето съм сигурен, че НЕ искам да работя, колкото да загрея и да си сверя часовника и после вече действам по същество). Та ситуацията с тая кочина е следната: Въртя 10-тина секунди, докато запали, без никакви признаци, че ще запали, после изведнъж възпламени, все едно е чисто нова от магазина. Антифризът - някакъв син разреден в радиатора, не беше особено бистър, като го дръпнах с пипетата, а в преливника - с утайки, както вече писах онзи ден..... Сини пушеци отзад, неспиращи известно време, яко масло се лее в цилиндрите, сами си правете изводите, какво се е случило с тоя мотор и вече говорим за bottom end. Кутията е с прясно новичко масло, но не ми хареса, как включва на място, вероятно маслото е сменено, за да маскират проблем. Рейка чука, майка плаче. Десен фар е сменян скоро, левият е леко помътнял, предната броня вдясно е боядисвана от такъв кат мен, както и предна дясна врата. Отечки по боята - колкото щеш, шкурките си личат, изобщо - смърт. Останалите елементи - половината са с оригинална боя, другата половина са боядисвани много отдавна (предполагам в Швейцария още), та са качествено направени. По фугите проблеми нямаше, челното стъкло обаче беше сменяно, беше Pilkington 2018-та и датчикът горе не беше паснат добре. Явно е имало някакъв удар отпред вдясно, дето е позасегнал това-онова. Вътре салонът добре намазан, старателно почистен, но сякаш не личеше да е боядисван. Воланът обаче беше кофти боядисан, личеше му. Иначе оня ден на снега тия неща не си личаха. Нямаше резервна гума, беше с авариен комплект. Липсваше оригиналният крик (не знам при тези само с комплект дали има крик, ама би трябвало, особено щом имаше оригиналния ключ за гуми). Надявам се, чешейки си личната краста, да спестя някакво време на някой колега тук, дето ше лапне по външния вид.
|
30
|
|
Пет Мар 19, 2021 9:44 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Alxx, patko и 25 госта |
|