Изкарах кода на грешката пред един приятел, който се занимава с диагностика. Той е категоричен че е "77 Lock-up duty solenoid. Detects open or shorted output signal circuit."
Времето напредваше, но успяхме да погледнем кабелите от кутията към управляващото и устройство. Разкачихме едната букса, която се намира точно под интеркулера и тази която влиза в компютъра на кутията точно под волана. Видимо всичко изглеждаше наред, не успяхме да замерим буксата под интеркулера защото самия той пречеше, нямахме време да го разглобяваме, а стойностите на буксата към TCU са в норми. Щракнахме ги по няколко пъти пък да видим. Следващата ни цел (понеже не разполагахме с канал и дневна светлина) е да разгледаме кабела, който отива точно към lock-up соленоида на кутията и е свързан посредством нещо като лула от кабел за свещ.
Само да отбележа, че не съм ходил при него със записан час и т.н. че да си кажете "тоя пък какъв майстор е да няма време да погледне проблема"
Тези дни някъде в нета попаднах на тема в чуждестранен форум, в която някой беше казал, че lock-up-a не зацепвал когато колата се кара в Power режим с цел по добра динамика. Вчера за почти 100 км извънградско (не на един пробег) с включен Power (нормално каране без мачкане), грешката не излезе нито веднъж.
Vmax, ще разпитам за майстор тук, който може да направи описаната от теб профилактика на кутията.