Странен проблем с алтернатор
Автор |
Съобщение |
Blago
Регистриран на: Сря Авг 15, 2012 4:20 pm Мнения: 140 Местоположение: Варна
Автомобил: MY00 Forester SF5
Телефон: 0878607069
Рейтинг: 29
|
Bat bubi, май говорим за един и същи човек. Работното му време е от 9:00, успех на колегата.
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 8:40 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
bat bubi написа: Човека, който най-дибре се справя с алтернатори се казва Нено (0898835909). Когато се кара от Полиграфията по Кра кра (даже не знам как се пише тая улица), пряката която е преди фабриката Христо Ботев, най-доло в дъното на улицата е сервиза. Успех
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 9:35 am |
|
|
bat bubi
|
Ми, аз с Нено работя от доста години......изглежда все едно го хапят малко щъркелите, но важното е работата, която върши
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 10:57 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
Нещо много почна да ме съмнява буксата на алтернатора, снощи си я разбазиках нещо и угасна лампата и от тогава не е светвала, а светеше постоянно. Хмммм Тия букси се сменият нали? Става въпрос за тая от колата която идва
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 12:04 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.
И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.
Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това?
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 1:52 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
didoya написа: Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.
И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.
Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това? Така е с умните коли. Карай и си свиркай.
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 2:49 pm |
|
|
IvoG
Регистриран на: Чет Сеп 15, 2011 7:20 pm Мнения: 237 Местоположение: Sofia
Автомобил: WRX Wagon
Рейтинг: 195
|
didoya написа: Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.
И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.
Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това? И при мен е по абсолютно същият начин, като изгася консуматорите и спира да зарежда
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 8:14 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Явно си е нормално. Днес на консуматори не е слизало под 13.7 волта;)
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 10:08 pm |
|
|
yulian petkov
Пресен - пресен
Регистриран на: Вто Май 14, 2013 12:16 pm Мнения: 1 Местоположение: varna
Автомобил: subaru outback
Рейтинг: 0
|
|
Пет Дек 13, 2013 9:36 pm |
|
|
crazzyboy
Регистриран на: Пет Апр 13, 2012 7:37 pm Мнения: 22 Местоположение: София
Автомобил: Субару ,Форестър, 2.0Т 170кс 99г.
Рейтинг: 0
|
Здравейте, проблема с алтернатора е решим, но с пари. Нов реле-регулатор НО не от България е 3-цифрена сума. За целта за сега си реших проблема с нов от морга като са до и след 1999г. (в зависимост от буксата). Алтернаторите като цяло са абсолютно заместими поне за митсубиши. За турбо колите са по-мощни. За съжаление афтърмаркет регулаторите са ТЕМПЕРАТУРНО зависими от където и спада в зареждането. Не е лошо да проверите и за нов примерно във Франциск, (моят нов беше 130-145лв за 90 Амперов) но не се осмелих. Карам Форестър Турбо 99г. сложих от Импреза турбо ЖДМ 1993-4 -та година като преправих буксата заспа за сега е чудо. Успех на всички с този явно наболял проблем. ПС ... Субару по мой наблюдения е силно зависимо от тока хе хе ..
|
|
|
Пет Мар 06, 2015 8:29 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Старото поколение и новото от В13-ката нагоре са с интелигентно управление на зареждането от алтернатора,те не зареждат през цялото време, а само когато е необходимо,за това при тях се наблюдава това плаване от 12....и до 13...и волта,така че, за колегите след 2003-та, да не се учудват като виждат подобни параметри и да се хвърлят в излишни драми
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пет Мар 06, 2015 8:51 pm |
|
|
CaesarVarna
Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 11:54 am Мнения: 147 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 99г
Рейтинг: 7
|
За протокола тайванското реле е 45 лв, а ОЕ - 346 лв
|
|
|
Вто Мар 10, 2015 4:37 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Тайванското правилно ли работи (изпробвано ли е ) ?
|
|
|
Пон Юни 08, 2015 12:11 am |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Мнения: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
При мен е още по-странно. Когато е без консуматори зарежда на 14.5V, а когато включа консуматори, пада на 14,2V. До тук добре, обаче като включа и климатика, нещата загрубяват - 12,4V. Изключвам климатика и зареждането ми отива на 14,2-14,5V. Е това вече не мога да си го обясня. Февруари смених акумулатор, че старият беше заминал. Сега този на няколко пъти ми се случва да падне и да не мога да запаля, естествено всичките пъти има забравена лампичка да свети в колата, но ми се струва че много лесно пада заряда от една две лампички. Дали трябва да взимам някакви мерки или да си карам и да си свирукам?
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 8:12 am |
|
|
subaruhipo
Регистриран на: Пет Яну 24, 2014 3:48 pm Мнения: 198 Местоположение: СОФИЯ
Автомобил: subaru outback 2.5
Рейтинг: 24
|
valeri_vachev написа: При мен е още по-странно. Когато е без консуматори зарежда на 14.5V, а когато включа консуматори, пада на 14,2V. До тук добре, обаче като включа и климатика, нещата загрубяват - 12,4V. Изключвам климатика и зареждането ми отива на 14,2-14,5V. Е това вече не мога да си го обясня. Февруари смених акумулатор, че старият беше заминал. Сега този на няколко пъти ми се случва да падне и да не мога да запаля, естествено всичките пъти има забравена лампичка да свети в колата, но ми се струва че много лесно пада заряда от една две лампички. Дали трябва да взимам някакви мерки или да си карам и да си свирукам? Здравей колега, Когато смени акумулатора , какъв сложи? Да не си сложил по голям да се застраховаш? На какви разстояния караш колата. Предимно къси , всеки ден различни или дълги? Поздрави
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 8:20 am |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Мнения: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 11:01 am |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Мнения: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 12:19 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
valeri_vachev написа: Може би трябва да отида някъде да ми регулират зареждането Това си мисля,че е грешна мисъл.При мен нещо подобно се случи,забравих си CD-то,и акумулатора падна.Свалих да го зареждам и през нощта ми изгорял предпазителя на зарядното.Наточен аз,че съм си заредил акум-ра(без да знам още че нищо не съм заредил),слизам,слагам,нъцки ! И като ме вкараха в един филм,че видиш ли алтернатора не зарежда добре или ,пък е изгорял реле регулатора ! Вземам(намерих),оборотен алтернатор ама от Impreza,зарежда всичко добре,но ми светна чека.Гледаме, грешка алтернатор ! Зарежда ама ампеража друг,и чека свети.Викам си аз връщам моя за проба,от забравено CD,регулатор не гори,изгоних всички велики ел.техници и майстори около мен слагам стария и изненада,точно същите стойности които ти си описал,ама точно същите.Ресетнах компа,чрез сваляне на акумулатора(не ми се ходеше пак да трия грешката),и ооо чудо,чека си угасна и всичко е както по старому.Та докато не се открие истинската причина вече нищо не правя по усмотрение на тоя и оня.После,разкостване на зарядното,нов бушон и край на филма,та така !!
|
2
|
|
Вто Юни 09, 2015 1:39 pm |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Мнения: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
Е аз се вкарах във филма! Смених пак акумулатор със същите симптоми като пролетта и реших, че ще търся проблем. От понеделник колата ми е в сервиз и се сваля алтернатора, разглобява се, носи се на стенд и т.н. и така всеки ден. На стенда е супер, на колата като се натовари и с подгревите на предно и задно стъкло и започва да зарежда на 12,4V, инак е между 13,6V - 14,02V. Днес и алтернатора, барабар с колата отива на стенда да видим какъв ще бъде резултатаЩе видя днес дали ще си я взема от сервиза и каква ще е крайната диагноза. Май ще ми струва едни 200 кинта и ще съм пак в изходно положение, любимият ми номер, хихи Някой да знае колко ампера трябва да е алтернатора на Аутбек 2,5 2001г АТ? Моя е 90А, предполагам е оригинално вградения, дали има такива Бекове с по-мощни алтернатори?
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Чет Окт 15, 2015 2:01 pm |
|
|
Senata
Регистриран на: Сря Фев 16, 2011 2:49 pm Мнения: 11 Местоположение: София
Автомобил: Outback 02, H6
Рейтинг: 15
|
Здравейте!
Както повечето от вас и аз имам подобен проблем. При студен двигател, зарежда на 13.0 V без консуматори и около 13.2 V с консуматори. След като загрее, с консуматори зареждането е около 13 V, а без консуматори е около 12.8 V. Смених релето с някаква алтернатива, и същото. Сега обаче ми свети чека. Моля, нека някой сподели как си е решил проблема, защото забелязах, че доста от вас са имали подобни симптоми.
Благодаря предварително!
|
|
|
Сря Мар 28, 2018 11:07 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|