Странен проблем с алтернатор
Автор |
Съобщение |
Blago
Регистриран на: Сря Авг 15, 2012 4:20 pm Постове: 140 Местоположение: Варна
Автомобил: MY00 Forester SF5
Телефон: 0878607069
Рейтинг: 29
|
Bat bubi, май говорим за един и същи човек. Работното му време е от 9:00, успех на колегата.
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 8:40 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Постове: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
bat bubi написа: Човека, който най-дибре се справя с алтернатори се казва Нено (0898835909). Когато се кара от Полиграфията по Кра кра (даже не знам как се пише тая улица), пряката която е преди фабриката Христо Ботев, най-доло в дъното на улицата е сервиза. Успех
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 9:35 am |
|
|
bat bubi
|
Ми, аз с Нено работя от доста години......изглежда все едно го хапят малко щъркелите, но важното е работата, която върши
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 10:57 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Постове: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
Нещо много почна да ме съмнява буксата на алтернатора, снощи си я разбазиках нещо и угасна лампата и от тогава не е светвала, а светеше постоянно. Хмммм Тия букси се сменият нали? Става въпрос за тая от колата която идва
|
|
|
Чет Ное 07, 2013 12:04 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.
И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.
Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това?
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 1:52 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Постове: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
didoya написа: Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.
И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.
Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това? Така е с умните коли. Карай и си свиркай.
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 2:49 pm |
|
|
IvoG
Регистриран на: Чет Сеп 15, 2011 7:20 pm Постове: 237 Местоположение: Sofia
Автомобил: WRX Wagon
Рейтинг: 195
|
didoya написа: Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.
И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.
Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това? И при мен е по абсолютно същият начин, като изгася консуматорите и спира да зарежда
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 8:14 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Постове: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Явно си е нормално. Днес на консуматори не е слизало под 13.7 волта;)
|
|
|
Пон Ное 11, 2013 10:08 pm |
|
|
yulian petkov
Пресен - пресен
Регистриран на: Вто Май 14, 2013 12:16 pm Постове: 1 Местоположение: varna
Автомобил: subaru outback
Рейтинг: 0
|
|
Пет Дек 13, 2013 9:36 pm |
|
|
crazzyboy
Регистриран на: Пет Апр 13, 2012 7:37 pm Постове: 22 Местоположение: София
Автомобил: Субару ,Форестър, 2.0Т 170кс 99г.
Рейтинг: 0
|
Здравейте, проблема с алтернатора е решим, но с пари. Нов реле-регулатор НО не от България е 3-цифрена сума. За целта за сега си реших проблема с нов от морга като са до и след 1999г. (в зависимост от буксата). Алтернаторите като цяло са абсолютно заместими поне за митсубиши. За турбо колите са по-мощни. За съжаление афтърмаркет регулаторите са ТЕМПЕРАТУРНО зависими от където и спада в зареждането. Не е лошо да проверите и за нов примерно във Франциск, (моят нов беше 130-145лв за 90 Амперов) но не се осмелих. Карам Форестър Турбо 99г. сложих от Импреза турбо ЖДМ 1993-4 -та година като преправих буксата заспа за сега е чудо. Успех на всички с този явно наболял проблем. ПС ... Субару по мой наблюдения е силно зависимо от тока хе хе ..
|
|
|
Пет Мар 06, 2015 8:29 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Постове: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Старото поколение и новото от В13-ката нагоре са с интелигентно управление на зареждането от алтернатора,те не зареждат през цялото време, а само когато е необходимо,за това при тях се наблюдава това плаване от 12....и до 13...и волта,така че, за колегите след 2003-та, да не се учудват като виждат подобни параметри и да се хвърлят в излишни драми
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Пет Мар 06, 2015 8:51 pm |
|
|
CaesarVarna
Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 11:54 am Постове: 147 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 99г
Рейтинг: 7
|
За протокола тайванското реле е 45 лв, а ОЕ - 346 лв
|
|
|
Вто Мар 10, 2015 4:37 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Постове: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Тайванското правилно ли работи (изпробвано ли е ) ?
|
|
|
Пон Юни 08, 2015 12:11 am |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Постове: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
При мен е още по-странно. Когато е без консуматори зарежда на 14.5V, а когато включа консуматори, пада на 14,2V. До тук добре, обаче като включа и климатика, нещата загрубяват - 12,4V. Изключвам климатика и зареждането ми отива на 14,2-14,5V. Е това вече не мога да си го обясня. Февруари смених акумулатор, че старият беше заминал. Сега този на няколко пъти ми се случва да падне и да не мога да запаля, естествено всичките пъти има забравена лампичка да свети в колата, но ми се струва че много лесно пада заряда от една две лампички. Дали трябва да взимам някакви мерки или да си карам и да си свирукам?
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 8:12 am |
|
|
subaruhipo
Регистриран на: Пет Яну 24, 2014 3:48 pm Постове: 198 Местоположение: СОФИЯ
Автомобил: subaru outback 2.5
Рейтинг: 24
|
valeri_vachev написа: При мен е още по-странно. Когато е без консуматори зарежда на 14.5V, а когато включа консуматори, пада на 14,2V. До тук добре, обаче като включа и климатика, нещата загрубяват - 12,4V. Изключвам климатика и зареждането ми отива на 14,2-14,5V. Е това вече не мога да си го обясня. Февруари смених акумулатор, че старият беше заминал. Сега този на няколко пъти ми се случва да падне и да не мога да запаля, естествено всичките пъти има забравена лампичка да свети в колата, но ми се струва че много лесно пада заряда от една две лампички. Дали трябва да взимам някакви мерки или да си карам и да си свирукам? Здравей колега, Когато смени акумулатора , какъв сложи? Да не си сложил по голям да се застраховаш? На какви разстояния караш колата. Предимно къси , всеки ден различни или дълги? Поздрави
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 8:20 am |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Постове: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 11:01 am |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Постове: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 12:19 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Постове: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
valeri_vachev написа: Може би трябва да отида някъде да ми регулират зареждането Това си мисля,че е грешна мисъл.При мен нещо подобно се случи,забравих си CD-то,и акумулатора падна.Свалих да го зареждам и през нощта ми изгорял предпазителя на зарядното.Наточен аз,че съм си заредил акум-ра(без да знам още че нищо не съм заредил),слизам,слагам,нъцки ! И като ме вкараха в един филм,че видиш ли алтернатора не зарежда добре или ,пък е изгорял реле регулатора ! Вземам(намерих),оборотен алтернатор ама от Impreza,зарежда всичко добре,но ми светна чека.Гледаме, грешка алтернатор ! Зарежда ама ампеража друг,и чека свети.Викам си аз връщам моя за проба,от забравено CD,регулатор не гори,изгоних всички велики ел.техници и майстори около мен слагам стария и изненада,точно същите стойности които ти си описал,ама точно същите.Ресетнах компа,чрез сваляне на акумулатора(не ми се ходеше пак да трия грешката),и ооо чудо,чека си угасна и всичко е както по старому.Та докато не се открие истинската причина вече нищо не правя по усмотрение на тоя и оня.После,разкостване на зарядното,нов бушон и край на филма,та така !!
|
2
|
|
Вто Юни 09, 2015 1:39 pm |
|
|
valeri_vachev
Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm Постове: 489 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
|
Е аз се вкарах във филма! Смених пак акумулатор със същите симптоми като пролетта и реших, че ще търся проблем. От понеделник колата ми е в сервиз и се сваля алтернатора, разглобява се, носи се на стенд и т.н. и така всеки ден. На стенда е супер, на колата като се натовари и с подгревите на предно и задно стъкло и започва да зарежда на 12,4V, инак е между 13,6V - 14,02V. Днес и алтернатора, барабар с колата отива на стенда да видим какъв ще бъде резултатаЩе видя днес дали ще си я взема от сервиза и каква ще е крайната диагноза. Май ще ми струва едни 200 кинта и ще съм пак в изходно положение, любимият ми номер, хихи Някой да знае колко ампера трябва да е алтернатора на Аутбек 2,5 2001г АТ? Моя е 90А, предполагам е оригинално вградения, дали има такива Бекове с по-мощни алтернатори?
_________________ Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021 Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023 Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....
|
|
|
Чет Окт 15, 2015 2:01 pm |
|
|
Senata
Регистриран на: Сря Фев 16, 2011 2:49 pm Постове: 11 Местоположение: София
Автомобил: Outback 02, H6
Рейтинг: 15
|
Здравейте!
Както повечето от вас и аз имам подобен проблем. При студен двигател, зарежда на 13.0 V без консуматори и около 13.2 V с консуматори. След като загрее, с консуматори зареждането е около 13 V, а без консуматори е около 12.8 V. Смених релето с някаква алтернатива, и същото. Сега обаче ми свети чека. Моля, нека някой сподели как си е решил проблема, защото забелязах, че доста от вас са имали подобни симптоми.
Благодаря предварително!
|
|
|
Сря Мар 28, 2018 11:07 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|