Отговори на тема  [ 42 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Странен проблем с алтернатор 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 15, 2012 4:20 pm
Мнения: 140
Местоположение: Варна
Автомобил: MY00 Forester SF5
Телефон: 0878607069
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Bat bubi, май говорим за един и същи човек. Работното му време е от 9:00, успех на колегата.

Чет Ное 07, 2013 8:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
bat bubi написа:
Човека, който най-дибре се справя с алтернатори се казва Нено (0898835909). Когато се кара от Полиграфията по Кра кра (даже не знам как се пише тая улица), пряката която е преди фабриката Христо Ботев, най-доло в дъното на улицата е сервиза. Успех ;)


:good:

Чет Ное 07, 2013 9:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 22, 2009 9:58 am
Мнения: 634
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5AT'03 ; Forester 2.5XT;
Телефон: 0885022272
Рейтинг: 487
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ми, аз с Нено работя от доста години......изглежда все едно го хапят малко щъркелите, но важното е работата, която върши :)

_________________
BORN TО RIDE … UNTIL I DIE

Чет Ное 07, 2013 10:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Нещо много почна да ме съмнява буксата на алтернатора, снощи си я разбазиках нещо и угасна лампата и от тогава не е светвала, а светеше постоянно. Хмммм :-? Тия букси се сменият нали? Става въпрос за тая от колата която идва

Чет Ное 07, 2013 12:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.

И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.

Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това?

Пон Ное 11, 2013 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
didoya написа:
Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.

И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.

Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това?


Така е с умните коли. Карай и си свиркай.

Пон Ное 11, 2013 2:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 15, 2011 7:20 pm
Мнения: 237
Местоположение: Sofia
Автомобил: WRX Wagon
Рейтинг: 195
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
didoya написа:
Хм, вчера се загледах как е на моята, интереса беше породен от тази тема.

И при мен пада на 12 волта заряда на моменти. Пусна ли консуматор моментално си скача на 13.7-14 волта.

Не ми свети лампата за заряда, колата си пали и работи безгрижно. Трябва ли да се притеснявам и има ли нещо нередно в това?


И при мен е по абсолютно същият начин, като изгася консуматорите и спира да зарежда :D

Пон Ное 11, 2013 8:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно си е нормално. Днес на консуматори не е слизало под 13.7 волта;)

Пон Ное 11, 2013 10:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Вто Май 14, 2013 12:16 pm
Мнения: 1
Местоположение: varna
Автомобил: subaru outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
i az imah tozi problem, otidoh pri Stanimir vav Varna na okolovrastnoto do voenna bolnica i sre6tu 160 lv. mi go opravi. Smeni mi rele+2br. lageri

:bg: :bg: :bg:

Пет Дек 13, 2013 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 13, 2012 7:37 pm
Мнения: 22
Местоположение: София
Автомобил: Субару ,Форестър, 2.0Т 170кс 99г.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, проблема с алтернатора е решим, но с пари. Нов реле-регулатор НО не от България е 3-цифрена сума. За целта за сега си реших проблема с нов от морга като са до и след 1999г. (в зависимост от буксата). Алтернаторите като цяло са абсолютно заместими поне за митсубиши. За турбо колите са по-мощни. За съжаление афтърмаркет регулаторите са ТЕМПЕРАТУРНО зависими от където и спада в зареждането. Не е лошо да проверите и за нов примерно във Франциск, (моят нов беше 130-145лв за 90 Амперов) но не се осмелих. Карам Форестър Турбо 99г. сложих от Импреза турбо ЖДМ 1993-4 -та година като преправих буксата заспа за сега е чудо.

Успех на всички с този явно наболял проблем. ПС ... Субару по мой наблюдения е силно зависимо от тока хе хе .. :respect:

Пет Мар 06, 2015 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Старото поколение и новото от В13-ката нагоре са с интелигентно управление на зареждането от алтернатора,те не зареждат през цялото време, а само когато е необходимо,за това при тях се наблюдава това плаване от 12....и до 13...и волта,така че, за колегите след 2003-та, да не се учудват като виждат подобни параметри и да се хвърлят в излишни драми ;)

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Пет Мар 06, 2015 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 11:54 am
Мнения: 147
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 99г
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
За протокола тайванското реле е 45 лв, а ОЕ - 346 лв :)

Вто Мар 10, 2015 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тайванското правилно ли работи (изпробвано ли е ) ?

Пон Юни 08, 2015 12:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm
Мнения: 489
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен е още по-странно. Когато е без консуматори зарежда на 14.5V, а когато включа консуматори, пада на 14,2V. До тук добре, обаче като включа и климатика, нещата загрубяват - 12,4V.
Изключвам климатика и зареждането ми отива на 14,2-14,5V. Е това вече не мога да си го обясня. Февруари смених акумулатор, че старият беше заминал. Сега този на няколко пъти ми се случва да падне и да не мога да запаля, естествено всичките пъти има забравена лампичка да свети в колата, но ми се струва че много лесно пада заряда от една две лампички. Дали трябва да взимам някакви мерки или да си карам и да си свирукам? ](*,) :beer: :beer: :beer:

_________________
Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021
Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023
Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....

Вто Юни 09, 2015 8:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 24, 2014 3:48 pm
Мнения: 198
Местоположение: СОФИЯ
Автомобил: subaru outback 2.5
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
valeri_vachev написа:
При мен е още по-странно. Когато е без консуматори зарежда на 14.5V, а когато включа консуматори, пада на 14,2V. До тук добре, обаче като включа и климатика, нещата загрубяват - 12,4V.
Изключвам климатика и зареждането ми отива на 14,2-14,5V. Е това вече не мога да си го обясня. Февруари смених акумулатор, че старият беше заминал. Сега този на няколко пъти ми се случва да падне и да не мога да запаля, естествено всичките пъти има забравена лампичка да свети в колата, но ми се струва че много лесно пада заряда от една две лампички. Дали трябва да взимам някакви мерки или да си карам и да си свирукам? ](*,) :beer: :beer: :beer:



Здравей колега,

Когато смени акумулатора , какъв сложи? Да не си сложил по голям да се застраховаш? На какви разстояния караш колата. Предимно къси , всеки ден различни или дълги?

Поздрави

Вто Юни 09, 2015 8:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm
Мнения: 489
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сложих Bosh 52ah, на 2,5 мотор мисля че не е много голям. Сутрин 15 км и вечер 15 км през седмицата. Уикендите повечко на дълго. Може би трябва да отида някъде да ми регулират зареждането, ако има такова нещо, но къде е въпросът? Може би при Любо Тайърс? ](*,) :beer: :beer: :beer:

_________________
Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021
Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023
Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....

Вто Юни 09, 2015 11:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm
Мнения: 489
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да се коригирам малко. Акумулаторът е Bosch Silver 60ah, май за Аутбека го даваха 62 по менюала или 54 беше? :-? :beer: :beer: :beer:

_________________
Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021
Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023
Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....

Вто Юни 09, 2015 12:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Мнения: 165
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valeri_vachev написа:
Може би трябва да отида някъде да ми регулират зареждането


Това си мисля,че е грешна мисъл.При мен нещо подобно се случи,забравих си CD-то,и акумулатора падна.Свалих да го зареждам и през нощта ми изгорял предпазителя на зарядното.Наточен аз,че съм си заредил акум-ра(без да знам още че нищо не съм заредил),слизам,слагам,нъцки ! И като ме вкараха в един филм,че видиш ли алтернатора не зарежда добре или ,пък е изгорял реле регулатора ! Вземам(намерих),оборотен алтернатор ама от Impreza,зарежда всичко добре,но ми светна чека.Гледаме, грешка алтернатор ! Зарежда ама ампеража друг,и чека свети.Викам си аз връщам моя за проба,от забравено CD,регулатор не гори,изгоних всички велики ел.техници и майстори около мен слагам стария и изненада,точно същите стойности които ти си описал,ама точно същите.Ресетнах компа,чрез сваляне на акумулатора(не ми се ходеше пак да трия грешката),и ооо чудо,чека си угасна и всичко е както по старому.Та докато не се открие истинската причина вече нищо не правя по усмотрение на тоя и оня.После,разкостване на зарядното,нов бушон и край на филма,та така !!
 2

Вто Юни 09, 2015 1:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 06, 2014 4:01 pm
Мнения: 489
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester III, 2.0 AT 2008
Телефон: 0895674665
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е аз се вкарах във филма! Смених пак акумулатор със същите симптоми като пролетта и реших, че ще търся проблем. От понеделник колата ми е в сервиз и се сваля алтернатора, разглобява се, носи се на стенд и т.н. и така всеки ден. На стенда е супер, на колата като се натовари и с подгревите на предно и задно стъкло и започва да зарежда на 12,4V, инак е между 13,6V - 14,02V. Днес и алтернатора, барабар с колата отива на стенда да видим какъв ще бъде резултатаЩе видя днес дали ще си я взема от сервиза и каква ще е крайната диагноза. Май ще ми струва едни 200 кинта и ще съм пак в изходно положение, любимият ми номер, хихи
Някой да знае колко ампера трябва да е алтернатора на Аутбек 2,5 2001г АТ? Моя е 90А, предполагам е оригинално вградения, дали има такива Бекове с по-мощни алтернатори?
:beer: :beer: :beer:

_________________
Subaru Outbаck II, 2.5 АТ 2001, 2014-2021
Subaru Forester III, 2.0 AT 2008, 2021-2023
Subaru Outbаck III, 2.5 АТ 2008, 2023-....

Чет Окт 15, 2015 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 16, 2011 2:49 pm
Мнения: 11
Местоположение: София
Автомобил: Outback 02, H6
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!

Както повечето от вас и аз имам подобен проблем. При студен двигател, зарежда на 13.0 V без консуматори и около 13.2 V с консуматори.
След като загрее, с консуматори зареждането е около 13 V, а без консуматори е около 12.8 V. Смених релето с някаква алтернатива, и същото. Сега обаче ми свети чека.
Моля, нека някой сподели как си е решил проблема, защото забелязах, че доста от вас са имали подобни симптоми.

Благодаря предварително!

Сря Мар 28, 2018 11:07 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 42 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор