Автор |
Съобщение |
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
ivanivanovi написа: моторчето работи със сигурност, разменях маркучетата при казанчето, пръска само на предното стъкло и с двете....значи или се е запушило нещо или тече някъде по веригата.... сега като се замисля, трябва да проследя дали намалява течността когато "пръскам" отзад - това би означавало че има теч оказа се нещо много прозаично........ някой беше обърнал еднопосочното клапанче сега всичко е наред и цвъцка здраво
|
|
|
Съб Ное 05, 2011 1:08 pm |
|
|
pj
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 1:19 am Мнения: 127 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Impreza 2.0GX, MY2001, AT
Рейтинг: 25
|
Честито, колега.
Със здраве да я караш и да ти служи вярно.
Поздрави за избора!
_________________ Ziezi ex quo Vulgares - 354 A.D. - анонимен латински хронограф.
|
|
|
Сря Ное 09, 2011 3:03 pm |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
|
Съб Дек 03, 2011 3:11 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Оригинално изглежда огледалото? Как го направи последно?
|
|
|
Нед Дек 04, 2011 7:24 pm |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
BAlexandrov написа: Оригинално изглежда огледалото? Как го направи последно? поръчах си от английския ибей само стъкло с нагревател. обаче се оказа че нагревателя е доста измислен: само на половината огледало е и буксите са му от към късата страна, явно са нек'ви универсални и ги лепят като си поръчаш с нагревател, затова внимателно разлепих стария и го залепих на новото огледало. отделно самото стъкло в извивките с малко не пасва и не можа да "щракне" та се наложи да слагам и силикон, но в крайна сметка се получи добре. днес си играх с лампичките по таблото, смених тази на скоростния лост, но от по-малките, дето са в бутоните, нямаше в магазина и ще остане за друг път, имам 6 изгорели и вечер опипвам къде са бутоните:shock: някой да знае как се стига до лампичката, дето е в бутона за нагряване на огледалата? от към бутончето не става, излиза само едно капаче, а лампичката е дълбоко.
|
|
|
Нед Дек 04, 2011 8:20 pm |
|
|
metodian
Регистриран на: Съб Дек 10, 2011 6:32 pm Мнения: 278 Местоположение: Варна
Skype: metodian2
Автомобил: subaru outback
Телефон: 0882705040
Рейтинг: 22
|
Здравейте,и аз съм един новобранец (собственик) на Субару което още чакам да пристигне.Моля дайте малко информация за какво да се притеснявам най много .Мисля да му слагам газ, каква да бъде-течна или .. Предварително ви благодаря. Между другото Субаруто е аутбак 2005г.-2.5двигател
|
|
|
Пон Дек 12, 2011 11:19 am |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
metodian написа: Здравейте,и аз съм един новобранец (собственик) на Субару което още чакам да пристигне.Моля дайте малко информация за какво да се притеснявам най много .Мисля да му слагам газ, каква да бъде-течна или .. Предварително ви благодаря. Между другото Субаруто е аутбак 2005г.-2.5двигател едва ли някой ще ти отговори точно в тази тема. има писано във форума по въпроса, а ако имаш някой допълнителен въпрос- задай го в темата за газовите уредби.
|
|
|
Пон Дек 12, 2011 4:37 pm |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
10 месеца по-късно и 8000км. мога да потвърдя правилността на избора - Субару е колата!!! смених маслото, сложих пак Репсол и да съм в крак с новия закон, от днес съм с DLR модул да пали и гаси късите на 50%
|
|
|
Пет Авг 10, 2012 9:57 pm |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Мнения: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
Дай малко повече подробности за тоя DLR модул(цена,място на монтиране),че се опитвам да науча жената да не пали на фарове,ама...... май няма да се получи.Благодаря предварително.
|
|
|
Чет Авг 16, 2012 2:07 pm |
|
|
valqk
|
|
Чет Авг 16, 2012 3:48 pm |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
fenix написа: Дай малко повече подробности за тоя DLR модул(цена,място на монтиране),че се опитвам да науча жената да не пали на фарове,ама...... май няма да се получи.Благодаря предварително. модула е CarDrl, поръчва се и идва с куриер, монтираха ми го в един сервиз в Дружба /срещу СЕАТ/ за общо 50 лв. като имаше някаква особеност при субаруто и сега освен късите, мога да си пусна и дългите на 30% /защо, не мога да обясня- не съм елграмотен то ако бях, щях да мина с едно реле, диод и жици за 2 лв./
|
|
|
Пет Авг 31, 2012 3:42 pm |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
малко нова информация и едно предупреждение-г ледайте внимателно къде и как ви вдигат колата със крик/подемник, защото антикорозионното покритие на Субару е перфектно, но ако се нарани, се получава следното: реших да не минавам само с частично изкърпване, а с цялостна обработка отдолу, започва се с измиване пластмасите пазят, но пък зад тях се събира гадост която действа зле на веждите следва третиране с преобразувател на Вюрт навсякъде престоява на тъмно една нощ /не се мие/ и на другия ден е готово за полагане на "шагрето" 3 ръце през няколко часа и крайния резултат и всички отвори се пълнят с течен восък
|
|
|
Пет Окт 26, 2012 6:36 pm |
|
|
RASHEV
Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm Мнения: 410 Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
|
ivanivanovi написа: малко нова информация и едно предупреждение-г ледайте внимателно къде и как ви вдигат колата със крик/подемник, защото антикорозионното покритие на Субару е перфектно, но ако се нарани, се получава следното: реших да не минавам само с частично изкърпване, а с цялостна обработка отдолу, започва се с измиване пластмасите пазят, но пък зад тях се събира гадост която действа зле на веждите следва третиране с преобразувател на Вюрт навсякъде престоява на тъмно една нощ /не се мие/ и на другия ден е готово за полагане на "шагрето" 3 ръце през няколко часа и крайния резултат и всички отвори се пълнят с течен восък Ето така колата те надживява
|
|
|
Съб Окт 27, 2012 9:13 am |
|
|
valqk
|
Понеже, сигурно и други хора ще питат колегата, както аз направих - пускам ги тук. Адрес и тел. на въпросния сервиз: ivanivanovi написа: ул. Иван Георгов 1 - виж го на картата. ето ти тел. да се разбереш с човека 0896 78 03 33 Ник Аз ще го посетя скоро
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Окт 29, 2012 10:17 am |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
за съжаление, олекнах с 400лв. заради немарлив "майстор": преди година и нещо, като купих колата, смених ремък и ролки, но съм пропуснал момента с водната помпа, а "специалиста" не ми каза че и тя се сменя задължително. съответно тя протече, а лагерчето й е почнало да задържа и ремъка изглеждаше като на 100хил. а не на 12. отделно едната ролка е сбъркана /тази с борда/ и ремъка се разхождаше назад напред. не ме яд толкова за парите, колкото за това че си живеех с мисълта, че всичко е сменено и ще си карам спокойно, а то съм бил на косъм да потроша двигателя
|
|
|
Съб Фев 09, 2013 12:01 pm |
|
|
balbeck
|
ivanivanovi написа: за съжаление, олекнах с 400лв. заради немарлив "майстор"....... Защо не напишеш кой е "майстора", та да не се прецака и някой друг колега.
|
|
|
Съб Фев 09, 2013 1:30 pm |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
айде малко ъпдейт на Субито : сменени двата маншона на рейката - 50лв. задните тампони на предните носачи, хидравлични са и бяха изтекли - 194лв. предни тампони на задните носачи 48лв. труд 80лв. тампоните бяха от как е кола и 5г. по софийските улици са ги довършили, друго по ходовата част за смяна няма.
Рапорт даден!
|
|
|
Пон Окт 14, 2013 6:38 pm |
|
|
petko 69
|
|
Съб Окт 19, 2013 8:22 pm |
|
|
kalosub
Регистриран на: Съб Сеп 28, 2013 12:56 pm Мнения: 14 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 MT '00
Телефон: 0898570988
Рейтинг: 0
|
Днес намацах моя аутбек 2,5 с боя 3в1(преобразовател,грунд,боя) след боята силикон с четката. Отне ми 5-6 часа и 20лв не знам дали ще има ефект?. Но поне не съм загубил много.Колата е внесена от германия и има силна корозия по ходовата част,но повърхностна.Дори да я разглобя цялата и да третирам всяка част по отделно пак ще останат недостъпни места.Задушена под боя ръждата пак работи ако има от къде да взема вода и кислород.Най обича закътани места зад пластмаси труднодостъпни за обработка и където като се намокри не се обветря лесно. Къде мога да я гумирам отдолу (колко струва)?Как трябва да се обработи преди това на местата където не мога да стигна с четката.Чувал съм че преобразователя също деиства корозивно ако не се отсрани добре.
|
|
|
Нед Окт 20, 2013 8:52 pm |
|
|
ivanivanovi
Регистриран на: Пон Сеп 26, 2011 12:46 pm Мнения: 136 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK 2.5 "99
Рейтинг: 14
|
горе бях написал, но айде пак: субаруто има прекрасно антикорозионно покритие отъдолу и ръждата беше само при дупката, пробита от нечии крик....... за веждите под пластмасите обаче си прав, няма начин да не гние като там се събира всичката гняс..... дано да съм забавил процеса след всичкия този восък вътре - засега не виждам увеличаване на петната
|
|
|
Чет Окт 24, 2013 11:46 pm |
|
|