Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 21, 2019 2:17 pm



Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Impreza 2.0D 2009 - Изгасна в движение и не пали? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте Колеги,
от София съм, извинявам се ако има подобна тема, опитах се да потърся, но не открих нищо.

От скоро съм собственик на Subaru Impreza 2.0D 06.2009. Преди коледа я докарах на собствен ход от Германия като по магистралата я карах с не повече от 140 км./ч. Отпред се чуваше шум когато запали студена и когато загрееше се оправяще. Шумът беше от някоя от ролките или обтегача. ( в момента ремъка все още си седи като опънат добре ).
По Коледа ходих по Родопите и на прибиране докато карах с равномерно увеличаване на скоростта стигайки до 160км./ч. двигателя угаси в движение. Аз веднага изключих от скорост когато видях, че ми светна лампата за акумулатора и спрях в аварийната лента. Докарах си колата до София с рапатрак.
От както седи на паркинга:
купих диагностика с Bluethoot - ELM327 OBD2 - но приложенията, които използвам ми проверяват единствено двигателя, който не показва никакви грешки. - С тази диагностика може ли да се проверят и другите системи, и кое е приложението за андроид, с което това става? Ако не с каква диагностика се чете това субару?
За диагностика звънях на майстор близо до Лъвов мост - 3 дена се уговаряме да дойде на място и не идва.

Смених помпата в резервоара и релето за помпата. Не е от това. Какво би могло да бъде и как мога да проверя, да тествам?
Двигателя си върти да запали нормално, не изглежда да е скъсан вала.
Ако можете да ми дадете някой добър майстор за тези двигатели, който да не взима една торба пари?
Моля да пишат хора, които имат конкретна информация по въпросите ми сблъсквали са се с тях! Благодаря предварително!

Нед Яну 06, 2019 1:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2339
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 228
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=18&t=10972
За съжаление тук е отговора на въпроса ти.
Дано греша. Късмет и успех.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Нед Яну 06, 2019 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, благодаря за препратката, но до колкото прочетох в другата тема там става дума за светването на всички лампи на таблото, а при мен освен, че не свети нищо, на диагностиката на двигателя не излиза никаква грешка, както и съм описал.

Пон Яну 07, 2019 8:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1220
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 844
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, във форума има достатъчно информация за специализирани сервизи, в които да оставиш колата.
Колко торби с пари ще струва - едва ли към този момент може да се каже.
Предполагам твоята логика с купуване на нова подкачваща помпа е била възможен fuel cut при тази скорост?
А провери ли при това въртене дали има гориво на инжекторите? Някакъв теч на масло около шайбата на коляновия вал? Щото двигателя върти и със скъсан колянов вал :idea: в някои случаи.

Само като предположение - липсата на импулс към инжекторите обикновено е следствие на загуба на синхронизация - т.е. сигналите от сензорите за позицията на валовете не са синхронни и ЕКУ-то спира подаване на гориво. Ако ти се занимава провери изправността на сензорите.
Да - лампа светва, но само ако я има ;).

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Яну 07, 2019 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2339
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 228
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Да - лампа светва, но само ако я има ;).

Ако и германците са се изучили да кръщават лампите..... ](*,)

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пон Яну 07, 2019 11:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1704
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 570
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В Германия не живеят само германци ;) И все по-рядко те търгуват на едро(с нашите автокъщи) с коли.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Пон Яну 07, 2019 7:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Вкарах я в Субару Любо, Влади ми я прави, провери датчик на коляновия вал, дюзи, горивни пътища свободни, компресия на двигателя, диагностика на електрониката, цедка, дроселова клапа - всичко е изрядно и на 6, все още не може да се открие проблема. Бихте ли дали съвет какво би могло да бъде?
Благодаря

Чет Яну 10, 2019 8:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1220
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 844
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе колега, закарал си колата в сервиз, и пак искаш ние да баем от разстояние. Дай им малко време.
Никак не е приятно да влезе клиента в сервиза и да каже “Я дайте да проверим това и онова, че така ми казаха в един форум”. Ако този сервиз няма идеи, отиваш в друг, докато се разбере къде е проблема.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Яну 10, 2019 9:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, аз не искам никой да бае, а както съм написал в темата да пише някой, който е имал същия проблем и е наясно какво се случва.

Чет Яну 10, 2019 11:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4247
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Dom_ написа:
Колега, аз не искам никой да бае, а както съм написал в темата да пише някой, който е имал същия проблем и е наясно какво се случва.


Явно проблемът ти е специфичен и няма да откриеш отговор тук. Колегите с дизел са малко и не е най-популярният двигател. Въоръжи се с търпение, сервизът е един от най-добрите в София, но ще трябва време. Дано да не е вал или проблем с блока.

Подобни проблеми са много сразнещи, особено когато няма и достатъчно инфо в нета...

Чет Яну 10, 2019 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А какви и колко, ако някой знае и къде се намират помпи за горивото - една в резервоара, други има ли?

Пет Яну 11, 2019 11:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4247
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Dom_ написа:
А какви и колко, ако някой знае и къде се намират помпи за горивото - една в резервоара, други има ли?



viewtopic.php?f=1&t=15245
https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Suba ... za%202009/

И пак от този линк процедура за тест при проблем със запалването:

FUEL INJECTION (FUEL SYSTEMS)(H4DOTC DIESEL) > Fuel System Trouble in General
INSPECTION
Phenomenon Trouble and possible cause Corrective action
Start failure The fuel tank is empty or the fuel level in the tank is uneven. • Replenish fuel.
• Check sub fuel pump.
Fuel freezing • Heat the fuel filter and supply pump.
• Check fuel heater.
Fuel deterioration Replace fuel.
Air in the fuel line • Check if the fuel level in the tank is uneven.
• Check sub fuel pump.
• Operate the priming pump.
• Check fuel line joints.
Clogged or damaged fuel line • Check that no dust and other foreign matter is mixed in the fuel tank.
• Replace the fuel filter.
• Check the sub level sensor filter.
Fuel line leakage • Tighten the joint part.
• Replace the fuel delivery pipes.
Wear or damage of the inner side of the fuel pump Replace the fuel pump.
Defective suction control valve Check fuel pump suction control valve.
Defective common rail assembly Check common rail assembly.
Defective fuel injector • Check fuel injector.
• Verify the ID of each cylinder.
• Perform compulsory learning mode.
Improper idling Fuel freezing • Heat the fuel filter and supply pump.
• Check fuel heater.
Fuel deterioration Replace fuel.
Air in the fuel line • Check if the fuel level in the tank is uneven.
• Check sub fuel pump.
• Operate the priming pump.
• Check fuel line joints.
Clogged or damaged fuel line • Check that no dust and other foreign matter is mixed in the fuel tank.
• Replace the fuel filter.
• Check the sub level sensor filter.
Defective EGR control valve Check EGR control valve.
Defective common rail assembly Check common rail assembly.
Defective throttle body Check throttle body.
Defective fuel injector • Check fuel injector.
• Verify the ID of each cylinder.
• Perform compulsory learning mode.
Defective suction control valve • Perform compulsory learning mode.
• Check fuel pump suction control valve.
The engine is locked Fuel pump is locked Check fuel pump.
Engine vibration increases Wear or damage of the inner side of the fuel pump Replace the fuel pump.
Fuel line leakage • Tighten the joint part.
• Replace the fuel delivery pipes.
The fuel tank is empty or the fuel level in the tank is uneven. • Replenish fuel.
• Check sub fuel pump.
Defective common rail assembly Check common rail assembly.
Defective fuel injector • Check fuel injector.
• Verify the ID of each cylinder.
• Perform compulsory learning mode.
Insufficient output Defective pressure limiter Replace common rail assembly.
Air in the fuel line Operate the priming pump.
Fuel line leakage • Tighten the joint part.
• Replace the fuel delivery pipes.
Clogged or damaged fuel line • Replace the fuel filter.
• Check the sub level sensor filter.
Fuel deterioration Replace fuel.
Defective throttle body Check throttle body.
Defective fuel injector • Check fuel injector.
• Verify the ID of each cylinder.
• Perform compulsory learning mode.
Wear or damage of the inner side of the fuel pump Replace the fuel pump.
Defective suction control valve • Perform compulsory learning mode.
• Check fuel pump suction control valve.
Defective common rail assembly Check common rail assembly.
A large quantity of white smoke emitted Clogged or damaged fuel line • Replace the fuel filter.
• Check the sub level sensor filter.
Defective fuel injector Check fuel injector.
Defective suction control valve Check fuel pump suction control valve.
Defective common rail assembly Check common rail assembly.
Fuel deterioration Replace fuel.
A large quantity of black smoke emitted Defective throttle body Check throttle body.
Defective fuel injector • Check fuel injector.
• Verify the ID of each cylinder.
• Perform compulsory learning mode.
Defective suction control valve • Perform compulsory learning mode.
• Check fuel pump suction control valve.
Defective common rail assembly Check common rail assembly.
Defective fuel meter Defective fuel level sensor and sub level sensor Check fuel level sensor and sub level sensor.
Defective combination meter Check the combination meter.
CAUTION:
Water removing agent for the fuel has the quality of mixing water with diesel fuel. Do not use the water removing agent to the fuel tank.
NOTE:
• In snow-covered areas, mountainous areas, skiing areas, etc. where ambient temperatures become quite low throughout the winter season, the fuel may freeze. Use the suitable type of fuel for the respective area (ambient temperature).
• When the vehicle is left unattended for an extended period of time, water may accumulate in the fuel tank. Fill fuel fully to prevent the problem.
• When water is accumulated in fuel filter, drain the water.

Пет Яну 11, 2019 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1220
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 844
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето такъв въпрос е наистина смущаващ.
Има ГНП (гориво нагнетателна помпа) високо налягане естествено. Нали каза, че са проверили горивото до инжекторите? Има си налягане, което трябва да е в определени ганици при въртене на стартер и прочие. Това си е комън рейл система.
Помпата се намира в предната част отгоре на двг. Такова тюкме е, че няма как да го пропуснеш.

Но ако не знаеш/не знаят какво е дизелова горивна помпа и къде се намира, и как работи ....... :-?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Яну 11, 2019 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за списъка VMax

Пет Яну 11, 2019 9:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Отвориха ангренажа счупен обтегач, но не е ясно от къде е и ще отварят капака, за да видят кобилица да не е. Какво е вашето мнение?

Вто Яну 15, 2019 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1704
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 570
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
"Не е ясно откъде е", да четеме като "неясно защо е счупен"? Нерядко монтьори не ползват динамометричен ключ и претягат, вследствие на което резбата се разтяга и отслабва, а понякога вибрациите на дизела са достатъчни да я счупят. Днес изнасях лекция по темата на стар и опитен колега, който се канеше сефте да сменя ангренаж на Крузър Прадо с 3.0 D4D. Там се случва често именно поради тази причина.
Измерете компресия и ако всичко е наред, няма защо да отваряте мотора.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Вто Яну 15, 2019 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Няма как да се направи диагностика на компресия та на двигател, който не пали.

Сря Яну 16, 2019 8:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1704
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 570
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кажи честно? А, оправете обтегача и измерете.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Сря Яну 16, 2019 9:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1220
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 844
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Dom_ написа:
Няма как да се направи диагностика на компресия та на двигател, който не пали.


Извинявай колега, че ще прозвучи може би грубо, но постовете ти звучат все по-странно.
Въпросите, които задава един човек, обикновено следват някаква причинно-следствена връзка. Когато такава липсва, четящите остават с впечатлението, че някой си прави майтап.

В кой форум прочете, че компресия се мери само на кола, която пали?
Със счупен обтегач ( въпреки, че не става ясно кой точно) колата няма как да запали. Писахме го по-горе.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 16, 2019 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2019 1:27 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza 2.0D 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Нормален отговор на некомпетентни зададения ми въпрос! За съжаление измериха компресия на двигателя и на "левия блок" е в червената граница. Момчетата имат предположения за бутала, сегменти или ризи, но не се заемат да правят ремонт на дизел. Жалко, вече май не останаха приемливи опции... Но все пак не се разбра защо не пали, а и на диагностиката казаха, че не изписва грешки

Пет Яну 18, 2019 6:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор