Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Май 28, 2020 1:51 pm



Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Проблем хидравлика 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am
Мнения: 134
Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет,
Проблема е следният: реших да сменя маркучите от казанчето към помпата, бяха станали пластмасови и входящият дори пускаше по малко (явно при загряване). Така и така ще се сменят маркучите взех и О пръстен за щуцера на входа на помпата. Сваляне на старите, източване на казанчето поставяне на новите , смяна и на О пръстена. Решихме да долеем ново масло в казанчето след монтажа. Всичко точно до тук, но сега помпата не ще да се обезвъздуши и това е, свирене шум притрисане на волана.. ужас. Моля за някакви насоки.
Благодаря!

Чет Окт 10, 2019 7:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm
Мнения: 383
Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 110
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Направи няколко температурни режима. тоест топло студено няколко пъти и кажи после има ли ефект. :idea:

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Чет Окт 10, 2019 7:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am
Мнения: 134
Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колата е в сервиза. Намерих една тема тук с подобни проблеми, утре ще звънна на майстора да го инструктирам. Дано не сме прецакали помпата, че ме накара да направя и няколко кръгчета...

Чет Окт 10, 2019 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am
Мнения: 134
Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Прибрах си колата. Шума от помпата е редуциран доста, след поредното обезвъздушаване, но остана съвсем леко насичане на волана на 1/3 от пълен оборот плюс осезаемо присвирване в крайните положения....по добре да бях сложил само една нова скоба на протеклия маркуч....ще я карам в сервиз в София където знаят какво правят когато имам време...

Пон Окт 14, 2019 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Паркирай на чакъл или отиди на стенд с въртящи се плочи. Върти волана на загрят, но загасен мотор няколко пъти открай, до край и проблемът ти е решен. Продължава ли проблемът след това, имаш неуплътнена връзка някъде или самата помпа вече дърпа въздух.
Що-годе изчерпателно мнение: viewtopic.php?p=303102#p303102

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Окт 14, 2019 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am
Мнения: 134
Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за съвета! Ще го направя при първа възможност. :beer:

Вто Окт 15, 2019 1:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 273
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 173
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Влезне ли въздух в системата много трудно излиза. Става и с вдигане на предницата и 100 пъти се върти крайно ляво, крайно дясно на загасен мотор и се оправя. На запален мотор помпата го разпенва и още повече пречи да се обезвъздуши.

Най-вероятно и след описаната от мен процедура няма да е перфектно обезвъздушено, но със каране ще се дообезвъздуши за 500-2000км.

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Пет Ное 01, 2019 4:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 10, 2018 6:04 pm
Мнения: 2
Skype: h_aldin
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, да не отварям нова тема и аз имам проблем с хидравличната помпа на импреза 2008г. След ремонт на двигателя без да сваляме хидравличната помпа,след монтиране на двигателя след извесстен пробег помпата почна да свири при крайно ляво и дясно и при малки обороти при маневри на място волана предърпва.Ще пробвам да обезвъздуша системата по инструкцията по горе.Но съм решил да сменя помпата ако не се получи след процедурата по обезвъздушаването. Моя номер на помпата е 34430FG010 ,въпроса ми е намерих нова помпа на сносна цена с номер 34430FЕ010 дали ще стане вместо моята ?

Сря Дек 11, 2019 9:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1433
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди да сменяш нещо проверете натяга на ремъка. Според мен буксува. В крайно положение помпата се товари от рециркулацията.
Измий пистите на шайбата на помпата и шайбата на КВ с парцал напоен с ацетон. Ако ремъка е нов, след 50-100 км трябва да се регулира наново.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Дек 12, 2019 10:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 10, 2018 6:04 pm
Мнения: 2
Skype: h_aldin
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей,тази процедура с почистването я направиха и обтегнаха новия ремък но пак прави така и то само на малки обороти. О пръстена също е сменен,само не съм пробвал обезвъздушаването на загасен загрял двигател.

Чет Дек 12, 2019 11:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1433
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това е странно. На пръв поглед проблема ти не е във въздух в системата. Щом като са сменяли оринга на редуциращия клапан проверяваха ли да не е надран плунжера?
Пробвай и с въздуха, може пък да стане - намираш по-висока проходка за гараж и качваш предницата по диагонал. После въртиш ляво дясно без запален мотор, като задържаш малко в края. После палиш и пак същото.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Дек 12, 2019 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор