Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:33 am



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Нов член, въпрос за Импреса 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Май 24, 2020 7:11 pm
Мнения: 2
Автомобил: Ar 159 SW 1.9 150, Mercedes 190 2.3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте... Насочил съм се към Субару импреса 2.0T.. Нямам идея тези мотори стават ли.. Ще се слага газ.. Най вероятно от старата ми кола.. Просто ще сменя изпарителя с някой по-силен... Тези двигатели имат ли детски болежки и хвърлят ли често турбината? Оглеждам се за седан (но и комбито няма да го върна тъй като ще ми върши повече работа за да си превозвам инструментите).. Като окачване как са тези коли.. И какво се гледа при оглед, имат ли проблеми с ръждите? Благодаря ви, извинявам се ако не е за тук темата

Пон Май 25, 2020 6:05 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добре дошъл във форума. За всички въпроси има детайлна информация, но няма кратък отговор - трябва четене.
И какво значи "тези мотори стават ли?" На Алфата мотора става ли? Моторите стават, ако са поддържани добре и имаш достатъчно пари да си позволиш поддържана кола. Газта от старата ти кола най-вероятно няма да стане. Окачването е здраво на тези купета, основно се сменят биалетки.
Основният ти проблем е да намериш кола без ръжда, без удар и без тунинг. След това ще започнеш да си избистряш и другите позиции.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 15

Вто Май 26, 2020 9:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 24, 2020 7:11 pm
Мнения: 2
Автомобил: Ar 159 SW 1.9 150, Mercedes 190 2.3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Точно без тунинг търся... За двигателя имах предвид, дали държи на километри.. Защото доста марки имат проблемни мотори макар и педантично обслужване.. Минавам по 2000/2500км на месец.. Газта е задължителна, предположих че може и да не стане моята.. Трябва да махна 2 инжектора за да пасне.. Евентуално някой да я закачи и настрои.. Фабрично какви турбини ползват импрезите за да знам дали по колата е имало интервенции и евентуално да си търся майстори на тази марка, защото си е консуматив и вероятността да се падне на мен да я рециклирам или ремонтирам е голяма.. Какво да очаквам като потюддртъжка.. Претенциозна ли е на масло или може да се кара с бардал/Селениа? За ръждите ясно.. Идва и главния въпрос.. Тъй като няма да продавам другите си две коли, имам заделени около 7000лв.. В този ценови диапазон дали ше успея да взема нещо читаво.. Моделите "Bugeye" мисля че ги наричаха изглеждат добре... Въпреки че и по старата серия ми харесва...когато взимах алфата исках да е йгйбем хубава йбем евтина.. Обаче нямаше как.. И точно моята рискувах и я взех.. На цена доста под пазарната заради шум в мотора.. Стана ми ясно че трябва да стискнам палци за да не излезе с ремонта доста над пазарната.. Оказа се демпфер.. Мотора е тих и върви на бургия... С ремонта отново бях на доста под пазарната.. Риска беше оправдан... Но не ми се иска отново да поемам рискове и за това най добре да си питам тук за болежките...

Вто Май 26, 2020 6:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Казаха ти - чети. Разсъжденията ти(по-точно базата) куцукат. Турбини под път и над път, има евтини. Да не разтягам излишни локуми, с бюджет от 7к се надявай на читава атмосферка. Турбо, било Класик или Бъг за тия пари ще е бездънна яма. И турбото ще ти е последният проблем. Чети бе, брато, безплатно е. И да, претенциозна е на масло. Някои си карат с кво дойде, после псуват марката до живот.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 26, 2020 6:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор