Автор |
Съобщение |
BlueScorpion
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am Постове: 11 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги. Имам Импреса 2002г. Запалката ѝ не работи. Нито самата запалка загрява, нито FM трансмитер, който слагам там. Просто няма ток. Иначе отвътре отворът на запалката свети. Отворих, няма разкачена букса. Гледах схемата за бушоните. Бушонът е общ с регулирането на огледалата, а огледалата си работят, явно не е бушон. Къде може да е проблема?
_________________ Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 7:25 am |
|
|
Alxx
|
Мери ли на буксата има ли ток? Не на лампата, тя е с габаритите и таблото.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 8:57 am |
|
|
BlueScorpion
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am Постове: 11 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Не съм. Нямам мултицет. Може наистина да помисля, да сложа нещо там да видя дали има ток.
_________________ Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 10:29 am |
|
|
Alxx
|
Бушонът не вярвам да е общ с огледалата, по-скоро е общ с радиото или отделен. Обикновенно корозира нитът на биметалната пластина в дъното и се разчеква. Едно почистване и свиване малко навътре оправя нещата. Прави го на изваден ключ, да не плясне бушонът.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 10:46 am |
|
|
BlueScorpion
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am Постове: 11 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Благодаря, колега. Понеже ѝ се заканих здраво и тя се изплаши. Запретнах ръкави, разглобих всичко и достигнах до запалката отзад. Извадих куплунга и тъкмо мислех как да продължа си спомних златното правило " проверявай на всеки етап". Пъхнах куплунга отново в запалката и ВОАЛА , тя заработи. Значи просто не е бил пъхнат добре. Вече имам работеща запалка. Благодаря още веднъж. Прикачени файлове:
IMG_20240203_170542.jpg [ 1.63 MiB | Прегледано 344 пъти ]
_________________ Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 6:14 pm |
|
|
Alxx
|
Няма за какво
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 7:12 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Постове: 309 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Ти си луд ентусиаст.... Да разглобиш всичко това за една запалка... Аз не бих го направил! :-)
Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 9:11 pm |
|
|
BlueScorpion
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am Постове: 11 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Така и не разбрах как трябва да извадя самата запалка. На по-новите Импреси излиза заедно с кората около скоростния лост, при моята не излезе там. Махнах радиото, но блока с врътките за парното не успях, само го повдигнах и бърках под него. Много е тясно за ръка да бръкне там. Добре, че се оказа разхлабена букса, иначе още трябваше да разглабям. Човек като не знае е така Важно ми е да имам извод за ток в купето. Трябваше да го направя.
_________________ Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...
|
|
|
Съб Фев 03, 2024 9:45 pm |
|
|