Автор |
Съобщение |
ico_tech
|
е към това чувство на "лепкавост" при управление на Subaru много лесно се привиква. После човек си го търси и го очаква от всяка кола... После след време купувате и друга кола в семейството, пълна с екстри, кожи, лампички и прочие..., но половинката ти казва - аз ще си карам Субаруто Четох преди време едно интервю с дилър, според който шума от мотора нарочно не се ограничава. Това според японските дизайнери създавало връзка между водача и машината А ограничаване на шума при висока скорост, както са проектирани немските премиуми, минава през смяна на стъклата с триплекс, което не е приложимо при Субару. Поне аз не знам да се предлага друго освен фолио.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Мар 13, 2024 11:12 am |
|
|
Biankonero
Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am Постове: 153 Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
|
Пешо, не забравяй че щангата е регулируема - в момента е на middle, сложи я на крайните дупки (soft) и виж каква ще е промяната. И все такива да са ти грижите - да се чудиш къде да си натовариш колелетата А както казваше Даниел от "Такси" - "Обичам двигателя да ми говори" Та и аз така. Ако за теб е малко в повече пак ти напомням - в момента няма никакъв резонатор генерацията - това е вариант 1, а вариант 2 - клапи на самите гърнета. Цялостна изолация е добър вариант като резултат, но е свързана с изкорубване на целия интериор в купето до ламарините, ако ще се прави както трябва и едва ли ще струва колкото едно резонаторно гърне или едни клапи.
|
|
|
Чет Мар 14, 2024 3:21 pm |
|
|
Antares
Регистриран на: Вто Юни 27, 2017 3:42 pm Постове: 16
Автомобил: Subaru WRX 2017
Рейтинг: 15
|
Общо взето бели кахъри Главните две неща в момента са ми да измисля транспорта на колелото, че почти всяка седмица съм по баирите и... да сменя на нормални мерни единици. Нещо, за което до момента удрям на камък - повечето теми по форумите, които намирам казват, че това не е замислено. Ще продължа с ровенето.
|
|
|
Чет Мар 14, 2024 7:53 pm |
|
|
Biankonero
Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am Постове: 153 Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
|
Конверсията на таблото в КМ е възможна, като идваш в София и имаш време да минеш през сервиз обади ми се предварително, ще ти кажа къде да отидеш. На мен ми предлагаха конверсия, но аз вече бях свикнал и отказах. Но съм сигурен, че и Калин ще може да го свърши, питай го.
|
|
|
Чет Мар 14, 2024 9:21 pm |
|
|
Tisho09
Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm Постове: 389 Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 285
|
До колкото бях гледал във фейсбук групата, Иван Панчев (мисля че работи в Sti.bg) беше публикувал снимки на outback с конверсия в км.
|
|
|
Съб Мар 16, 2024 3:18 pm |
|
|
Alxx
|
Панчев е собственик на Субарупартс бг, но и със сервиза има общо. Мога да дам контакт.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Съб Мар 16, 2024 5:20 pm |
|
|
Antares
Регистриран на: Вто Юни 27, 2017 3:42 pm Постове: 16
Автомобил: Subaru WRX 2017
Рейтинг: 15
|
Проблемът с транспорта на колелото е решен.
|
|
|
Пет Апр 05, 2024 9:30 pm |
|
|
Todor_iliev
Регистриран на: Чет Апр 26, 2018 6:54 pm Постове: 97 Местоположение: Пловдив
Автомобил: '08 Outback H6
Рейтинг: 169
|
Доста интересен багажник. Какво крепи задната гума на колелото?
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
|
|
|
Пет Апр 05, 2024 9:38 pm |
|
|
Antares
Регистриран на: Вто Юни 27, 2017 3:42 pm Постове: 16
Автомобил: Subaru WRX 2017
Рейтинг: 15
|
Тоя тип багажници ги ползвам откакто имам кола. Прави ги един колега (и приятел) байкър и нямам оплаквания до момента. Кормилото или гума/седалка (в зависимост от разстоянието) се хващат с каишки, колелото стои доста по-стабилно и са по-аеродинамични.
|
|
|
Съб Апр 06, 2024 7:09 am |
|
|
flux2
Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am Постове: 58 Рейтинг: 31
|
Antares написа: Тоя тип багажници ги ползвам откакто имам кола. Прави ги един колега (и приятел) байкър и нямам оплаквания до момента. Кормилото или гума/седалка (в зависимост от разстоянието) се хващат с каишки, колелото стои доста по-стабилно и са по-аеродинамични. Зависи и от разстоянията които пътуваш, но от личен опит багажник за колело най-добре си е отзад на теглич (имам и ползвам и двата варианта). Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Апр 06, 2024 10:35 am |
|
|
Antares
Регистриран на: Вто Юни 27, 2017 3:42 pm Постове: 16
Автомобил: Subaru WRX 2017
Рейтинг: 15
|
E, теглича е друга бира - там е и в пъти по-удобно качването/сваленето на колелелтата и не е нужно да си два метра, че да качиш колелото (особено и с моето прасенце). Еле пък и ако колата е по-висока. При мен обаче няма особен смисъл, тъй като надали някога ще дърпам нещо, та ще е теглич само за велобагажник (на който трябва да се вадят номера и там са едни циркове). Аз говорех конкретно за багажниците за греди, каквито предпочитам, тъй като на гредите мога и куфар да сложа.
|
|
|
Пон Апр 08, 2024 7:47 am |
|
|
Antares
Регистриран на: Вто Юни 27, 2017 3:42 pm Постове: 16
Автомобил: Subaru WRX 2017
Рейтинг: 15
|
След повече от 2000 километра си давам сметка, че си търся оправдания да ходя някъде с колата. Все още не мога да кажа, че съм напълно свикнал с нелинейното ускорение покрай турбината, но определено ми харесва. Свикнах с твърдата возия и определено ми харесва стабилността на пътя, която ми дава. Управлението и въобще цялостното леко грубовато усещане от колата е точно това, което търсих, като започнах проучването за нов автомобил. Най-големия кеф си остават планинските пътища. Това, че три месеца не е изскочило нищо за ремонтиране ми е ново усещане Ако продължи да бъде така и занапред - почвам да разбирам защо Субару шаманите взимат толкова скъпо - явно нямат много работа. Успях вече и да я ожуля, като мъчих да правя слалом на задна между паркирали от двете страни на тясна селска "улица" коли, та другата седмица ще ходим на бояджия. Увеличителните странични огледала определено не ми харесват и смятам да помисля за варианти в бъдеще.
|
|
|
Сря Май 22, 2024 7:45 am |
|
|
valqk
|
Аз пък намерих това усещане в и3 , защото покарах разни EV и все не ме кефеха, колко са откачени от пътя При условие, че другите ми коли са преди '95 - определено исках, нещо с което да се усеща пътя... надявам се да е същата ситуацията както при Субарата с електричките - караш и се кефиш и с по-малко ремонти (за сега, от отзиви се очертава да е така). Супер е, че продължава да те кефи, а като си попаднал на добра бройка (не случайно), нещата стоят съвсем различно, спрямо стандартните морги... е, в някакъв момент ще почнат да излизат проблемчета, но като се поддържа кефът си остава Багажника е доста интересен. Ще прегледам как стои въпроса за 2 колела отгоре - май ще стане. Сори за спама.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Май 25, 2024 8:40 pm |
|
|
Antares
Регистриран на: Вто Юни 27, 2017 3:42 pm Постове: 16
Автомобил: Subaru WRX 2017
Рейтинг: 15
|
valqk написа: Багажника е доста интересен. Ще прегледам как стои въпроса за 2 колела отгоре - май ще стане. Аз съм с два багажника, снимката я направих докато още ги напасвах. Две колела спокойно си се карат така, проверено многократно. Сетих се и за още един плюс на Субито - понеже са такъв кеф планинските пътища - с половинката си търсим оправдания за планински разходки. За тия три месеца сме направили повече преходи отколкото за предните две години
|
|
|
Пон Май 27, 2024 9:36 am |
|
|
valqk
|
А, супер! Важна информация е за 2те колела. Ако не си гледал темата viewtopic.php?f=33&t=28032 си заслужава да я погледнеш! Има много яки отсечки!
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Май 27, 2024 10:06 am |
|
|
Antares
Регистриран на: Вто Юни 27, 2017 3:42 pm Постове: 16
Автомобил: Subaru WRX 2017
Рейтинг: 15
|
Вчера се прибрах от най-голямото си пътешествие до момента и точно чукнах 10к след края му - до Флоренция с ферибот от Игуменица до Бари (ферибота няма да го повторя вероятно). Внесох вече някои промени - сложих малко по-"строг" катализатор, че иначе не минавах теста за емисии, един резонатор и вече звука в купето е тамън - нито прекалено тихо, но достатъчно, че да си чувам музиката (и жената). Като впечатления - категорично това е колата която търсех. Това е колата, която търсех и когато взимах предната, само че тогава нямаше да мога да си я позволя С твърдата возия свикнах, свикна и половинката ми (което ми беше притеснението), поведението в завои никога няма да ми омръзне. На планински път просто няма как да ми изчезне усмивката. С модификациите е мааалко по-тромава, но продължава да е достатъчно пъргава и приятна за шофиране. Успях за пръв път да напълня и багажника С Гръцките и Италиански ограничения за скоростта, осреднения разход (от пет измервания пълно-пълно) ми е малко под 8. Компютъра показваше 7.2 Все още не мога да свикна с това да нямам постоянно нещо за ремонтиране Прикачам и малко снимки: П.С Държа да уточня, че снимките по пътя ги прави любимата. На мен повече ми се живееше :]] Себастиан е оставен да почива, а като ми зарастне портфейла - вече точа лиги за Южен Тирол
|
|
|
Чет Окт 10, 2024 3:49 pm |
|
|
ico_tech
|
Браво! Искам да ти кажа колега, че пътешествията със Subaru не омръзват. 18 години се търкалям с тези коли и още не ми е омръзнало Шума през стъклата не може да се оправи лесно, но купето може да се изолира допълнително. Нивото на комфорт става съвсем друго. Не знам колко е оправдано обаче това да се прави на WRX със спортна генерация - тя се слага за да се чува Пожелавам ти скорошно пътуване до Тирол, а защо не и по проходите между Италия и Швейцария - наистина усещането е страхотно. На високото ще оцениш турбо компресора - с атмосферна кола над 2000 метра е мъка. Безаварийни километри и много вълшебни пътешествия!
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Окт 11, 2024 7:44 pm |
|
|