Отговори на тема стр <  1, 2, 3
 Монтаж на климатик? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Окт 06, 2013 5:20 pm
Постове: 49
Автомобил: субару легаси
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, на Фори - 99, перфектно си тръгна климатика. Не вярвах, че ще стане.

Вто Юни 14, 2016 5:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 2:03 am
Постове: 11
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
spit_fire написа:
Фабрично компресора е предвиден да се изключва сам, когато е дадена газ до дъно (със сигуност на форестър 98-ма, така че няма как да го няма и за по-новите коли). Иначе съвместимостта на частите можеш да провериш по каталог от типа на http://opposedforces.com/parts/. Просто сравни дали има разлика в компресорите на 1,6 и 2,0. По това което виждам частите са идентични, но прегледай и ти с точния модел.



Благодаря за линкчето! Попрегледах и аз и май разлика наистина няма.

Тези дни бях малко зает, но започвам да търся климатик от импреза '99-'00, без значение каква кубатура. Като го монтирам ще пиша пак какво се е получило ...

Съб Юли 02, 2016 10:54 am
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Нед Яну 30, 2022 8:28 pm
Постове: 8
Автомобил: Subaru legacy b12
Телефон: 0877509435
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
sofiapl написа:
Колеги, на Фори - 99, перфектно си тръгна климатика. Не вярвах, че ще стане.

Може ли малко информация ,че и на мен ми предстои

Пет Юли 04, 2025 4:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4217
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трябват ти:
Втората перка на радиатора и релетата за двете + реле за режимите.
Компресор климатик, комплект с тръбите, дехидратора, релето на компресора(като тръгнеш от датчика налягане на дехидратора ще го намериш, около мотора за чистачки е, синьо на цвят) и обтяжната ролка с нов ремък.
Изпарител в купето(става от Форестър и Импреза след последния фейс, тоест със същото табло, а, таблото не се вади! Всичко се монтира отдолу!).
Копчето за включване, не ти трябва целият панел.
Евентуално долната част на кутията под изпарителя, ако държиш да имаш филтър купе и донорът има такъв.
3-4 часа труд, доста на брой нови о-пръстени(специално за климатици), много желателно е нов дехидратор вместо стар от донора, 30-50лв е.
650гр R134a и по памет 170мл масло Денсо 8(старото изцеждаш до капка).
По-ясно от това...
Не съм писал в тая тема, но старата ми Импреза беше без и аз го монтирах за половината от упоменатото време. Три години кеф в жегата, после продадох колата. Сегашната имаше клима, ама само на хартия - всичко беше леща и я ремонтирах по същата схема, но с повечето нови части. И тя е три години работеща вече.

_________________
Cogito ergo sum

Пет Юли 04, 2025 9:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 30, 2022 8:28 pm
Постове: 8
Автомобил: Subaru legacy b12
Телефон: 0877509435
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Трябват ти:
Втората перка на радиатора и релетата за двете + реле за режимите.
Компресор климатик, комплект с тръбите, дехидратора, релето на компресора(като тръгнеш от датчика налягане на дехидратора ще го намериш, около мотора за чистачки е, синьо на цвят) и обтяжната ролка с нов ремък.
Изпарител в купето(става от Форестър и Импреза след последния фейс, тоест със същото табло, а, таблото не се вади! Всичко се монтира отдолу!).
Копчето за включване, не ти трябва целият панел.
Евентуално долната част на кутията под изпарителя, ако държиш да имаш филтър купе и донорът има такъв.
3-4 часа труд, доста на брой нови о-пръстени(специално за климатици), много желателно е нов дехидратор вместо стар от донора, 30-50лв е.
650гр R134a и по памет 170мл масло Денсо 8(старото изцеждаш до капка).
По-ясно от това...
Не съм писал в тая тема, но старата ми Импреза беше без и аз го монтирах за половината от упоменатото време. Три години кеф в жегата, после продадох колата. Сегашната имаше клима, ама само на хартия - всичко беше леща и я ремонтирах по същата схема, но с повечето нови части. И тя е три години работеща вече.



Аз искам да сложа на фори 2ка 170 коня но имам 3 легасита за части б11 и б12 дали са съвместими или да търся от фори 1 генерация

Съб Юли 05, 2025 3:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 4217
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Компресор, дехидратор и кондензатор може би да стават(трябва да се провери и премери), както и релетата, ролката и перката. Изпарителя, кутията му и тръбите не пасват. Копчето може би пасва от Б11-ка, не съм сигурен.

_________________
Cogito ergo sum

Съб Юли 05, 2025 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор